Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Pokemon Black and White
Joshua
Datum: Dinsdag, 30 Nov 2010, 17:49 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Wat vinden jullie van Pokemon B W.

Mijn mening :

Ik vind de pokemon's beetje slecht, alles is na gemaakt van wat al bestaad ik zie een pony een robot niet orgineel.

Ik wil graag jullie mening weten.

BerichtWat vinden jullie van Pokemon B W.

Mijn mening :

Ik vind de pokemon's beetje slecht, alles is na gemaakt van wat al bestaad ik zie een pony een robot niet orgineel.

Ik wil graag jullie mening weten.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 30 Nov 2010 om 17:49
tigerman
Datum: Dinsdag, 30 Nov 2010, 17:55 | Bericht # 2   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO

Curator

Ik vind de meeste wel mooi, maar er zijn er inderdaad die beter kunnen. Niet dat ik pokemon speel ofzo, ik vind het eigenlijk dom, maar sprites maken vind ik wel leuk, en daarvoor zijn die black&white pokemon best wel handig... Maar volgens mij ga ik die 'oudere' pokemon toch meer gebruiken, omdat ik de meeste ken van toen ik nog pokemon speelde, en die ook beter waren. Maar ja, volgens mij is hun inspiratie na ongeveer 500 pokemon ook wel op.

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtIk vind de meeste wel mooi, maar er zijn er inderdaad die beter kunnen. Niet dat ik pokemon speel ofzo, ik vind het eigenlijk dom, maar sprites maken vind ik wel leuk, en daarvoor zijn die black&white pokemon best wel handig... Maar volgens mij ga ik die 'oudere' pokemon toch meer gebruiken, omdat ik de meeste ken van toen ik nog pokemon speelde, en die ook beter waren. Maar ja, volgens mij is hun inspiratie na ongeveer 500 pokemon ook wel op.

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 30 Nov 2010 om 17:55
chickboy
Datum: Dinsdag, 30 Nov 2010, 22:03 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Verzorger

er is alweer een bever en ook eentje die een beetje op luvdisc lijkt en een vliegende eekhoorn die op pachurisu lijkt, maar ik vind ze wel mooi ondanks dat ze onorigineel zijn. wel ga ik misschien de introductie spelen (omdat ik hem toch gratis kan downloaden), want er schijnen wel goede graphics in te zitten.

Berichter is alweer een bever en ook eentje die een beetje op luvdisc lijkt en een vliegende eekhoorn die op pachurisu lijkt, maar ik vind ze wel mooi ondanks dat ze onorigineel zijn. wel ga ik misschien de introductie spelen (omdat ik hem toch gratis kan downloaden), want er schijnen wel goede graphics in te zitten.

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 30 Nov 2010 om 22:03
Jeroen-krokofreak
Datum: Zondag, 19 Dec 2010, 20:42 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Ik heb het spel nu, in de engelse versie. :p
Nouja, het is voor 75 % engels vertaald. De graphics zijn geweldig, de seizoenen zijn ook echt mooi gemaakt. Ik ben nu een creatief team aan het verzinnen, want ik denk dat ik het spel wel blijf spelen. ^_^
Naar mijn mening is dit spel echt een aanrader, ook al vinden sommige de pokémon wat slechter of wat onorigineler dan de voorgaande pokémon/spellen. Naarmate dat je de pokémon meer kent, en er mee vecht word dat echt beter, dat zal ik je zeggen. Dat was mijn mening over Pokémon Black en White.

Pokemon White team!
BerichtIk heb het spel nu, in de engelse versie. :p
Nouja, het is voor 75 % engels vertaald. De graphics zijn geweldig, de seizoenen zijn ook echt mooi gemaakt. Ik ben nu een creatief team aan het verzinnen, want ik denk dat ik het spel wel blijf spelen. ^_^
Naar mijn mening is dit spel echt een aanrader, ook al vinden sommige de pokémon wat slechter of wat onorigineler dan de voorgaande pokémon/spellen. Naarmate dat je de pokémon meer kent, en er mee vecht word dat echt beter, dat zal ik je zeggen. Dat was mijn mening over Pokémon Black en White.

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 19 Dec 2010 om 20:42
chickboy
Datum: Zondag, 19 Dec 2010, 20:47 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Verzorger

ik heb hem inmiddels ook (nog bedankt he jeroen ;) )
het is wel jammer dat in het spel de pokemon nog de japanse namen hebben, niet de engelse, tepig is bijv. pokabu. de graphigs zijn echt super, met allerlei in- en uitzooming. het leuke en nieuwe zijn de seizoenen, op sommige plekken kan je sommige pokemon alleen vangen in een bepaald seizoen, er zijn zelf pokemon die veranderen afhangend van het seizoen. ook nieuw is dat je nu 2 rivalen hebt, in plaats van 1. het is gewoonweg super!

Berichtik heb hem inmiddels ook (nog bedankt he jeroen ;) )
het is wel jammer dat in het spel de pokemon nog de japanse namen hebben, niet de engelse, tepig is bijv. pokabu. de graphigs zijn echt super, met allerlei in- en uitzooming. het leuke en nieuwe zijn de seizoenen, op sommige plekken kan je sommige pokemon alleen vangen in een bepaald seizoen, er zijn zelf pokemon die veranderen afhangend van het seizoen. ook nieuw is dat je nu 2 rivalen hebt, in plaats van 1. het is gewoonweg super!

Toegevoegd op 19 Dec 2010 om 20:47
Joshua
Datum: Zondag, 19 Dec 2010, 21:15 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Ik merk wel dat dit een super spel is aan de 2 reactie's voor mij, ik zal morgen het spel op de DS plaatsen en dan zullen we zien.

BerichtIk merk wel dat dit een super spel is aan de 2 reactie's voor mij, ik zal morgen het spel op de DS plaatsen en dan zullen we zien.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 19 Dec 2010 om 21:15
chickboy
Datum: Maandag, 20 Dec 2010, 08:55 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Verzorger

na al een tijdje gespeeld te hebben is mijn tepig gevolueerd, en de evolutie graphigs die zijn ook wel mooi, en nog eentip voor iemand die moeite heeft met de eerste gym:

de eerste gym heeft 3 gymleaders, afhankelijk van de starter die je kiest wordt bepaald tegen wie je vecht, deze heeft de appu die tegen je starter in het voordeel is en daar kan je dus moeite mee hebben. in het dream lot, de ingang zit rechtsboven het stadje, kom je na 2 trainers waartegen je moet vechten, daarna staat er iemand anders, praat er tegen en zij geeft je de appu die in het nadeel is tegen je starter, maar die is dus in het voordeel tegen de appu die de gymleader waartegen je vecht gebruikt. ;)

Berichtna al een tijdje gespeeld te hebben is mijn tepig gevolueerd, en de evolutie graphigs die zijn ook wel mooi, en nog eentip voor iemand die moeite heeft met de eerste gym:

de eerste gym heeft 3 gymleaders, afhankelijk van de starter die je kiest wordt bepaald tegen wie je vecht, deze heeft de appu die tegen je starter in het voordeel is en daar kan je dus moeite mee hebben. in het dream lot, de ingang zit rechtsboven het stadje, kom je na 2 trainers waartegen je moet vechten, daarna staat er iemand anders, praat er tegen en zij geeft je de appu die in het nadeel is tegen je starter, maar die is dus in het voordeel tegen de appu die de gymleader waartegen je vecht gebruikt. ;)

Toegevoegd op 20 Dec 2010 om 08:55
Maxiejj
Datum: Maandag, 20 Dec 2010, 10:11 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

!!!!!Hoe komen jullie aan de engelse versie?????!!!! :o
Kunnen jullie mij er plies mee helpen???

Maxiejj :)

Groetjes Max
Bericht!!!!!Hoe komen jullie aan de engelse versie?????!!!! :o
Kunnen jullie mij er plies mee helpen???

Maxiejj :)

Bericht getypt door - Maxiejj
Toegevoegd op 20 Dec 2010 om 10:11
Dierentuiner
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 10:44 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

Maxiejj hij is al te downlaoden maar noch niet te kopen.
Je kan hem via msn van mensen krijgen misschien.
BerichtMaxiejj hij is al te downlaoden maar noch niet te kopen.
Je kan hem via msn van mensen krijgen misschien.

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 10:44
Jeroen-krokofreak
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 15:02 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Nadat ik ook een tijdje gespeeld heb kan ik er uit concluderen: De graphics zijn fantastisch. De camera die steeds veranderd in het gevecht, en de pokémon die tijdens het gevecht bewegen. Allemaal super! Mijn starter is inmiddels 1 keer geëvolueerd, en ik heb nieuwe pokémon gevangen die ik erg leuk vond. Alles in de game is welliswaar mooi gemaakt, ook al ben ik het niet eens met 1 van de steden. Het is een grote stad, waar je camera de hele tijd draait, en je erg goed de weg in kan kwijt raken. Het is zo groot, en er is overal zoveel te doen!
Mijn team:
Janovy (1ste evolutie van grass starter) lv. 32
Zuruggu (die gele hagedis-kip achtige met die broek die te groot is) Lv. 26 (nog een beetje trainen)
Meguroco (die woestijn krokodil) Lv. 17 (in training)
verder heb ik nog een stuk of 10 pokémon, maar die gebruik ik niet..

Pokemon White team!
BerichtNadat ik ook een tijdje gespeeld heb kan ik er uit concluderen: De graphics zijn fantastisch. De camera die steeds veranderd in het gevecht, en de pokémon die tijdens het gevecht bewegen. Allemaal super! Mijn starter is inmiddels 1 keer geëvolueerd, en ik heb nieuwe pokémon gevangen die ik erg leuk vond. Alles in de game is welliswaar mooi gemaakt, ook al ben ik het niet eens met 1 van de steden. Het is een grote stad, waar je camera de hele tijd draait, en je erg goed de weg in kan kwijt raken. Het is zo groot, en er is overal zoveel te doen!
Mijn team:
Janovy (1ste evolutie van grass starter) lv. 32
Zuruggu (die gele hagedis-kip achtige met die broek die te groot is) Lv. 26 (nog een beetje trainen)
Meguroco (die woestijn krokodil) Lv. 17 (in training)
verder heb ik nog een stuk of 10 pokémon, maar die gebruik ik niet..

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 15:02
Search:

Hosted by uCoz