Datum: Woensdag, 22 Feb 2012, 15:09 | Bericht # 86
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik doe nu een White Nuzlocke (eerste Pokemon per area vangen/faint=dood), met een random encounter code. Mijn team: Oshawott lv.15, Spaghetti Lillipup lv.14, ChewingGum Snorunt lv.8, Lollypop
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
mijn eerste post weer na ong. een maand...
ik doe een door mijn vriend gehackte versie van Black:
Eevee lv 27 - Eeveon (dit is de vaste starter, die je al langer hebt, net zoals je rivals die ook allebei een Eevee hebben. in het cadeau van prof. Juniper zitten nu een Thunder, Water en Fire stone.) Venomoth lv 24 Sting (mijn vriend heeft de theorie dat Venomoth en Butterfree op het laatste moment zijn verwisseld toegepast, ik heb hem dus als Caterpie gevangen) Kangaskid lv 12 Orphan (Kangaskid is een nieuwe pokemon die mijn vriend zelf in het spel heeft gestopt, als je een Kangaskhan vangt en naar een lab breng dat exclusief op Kangaskhan middelen test omdat die goed tegen giftige stoffen zou kunnen gaat ie dood, en krijg je Kangaskid en een Bone Club. als je de Bone Club dan aan Kangaskid geeft evolueert ie in Cubone, maar dat heb ik nog niet gedaan omdat Kangaskid een paar moves leert die Cubone en Marowak niet leren. dit is ook de enige manier om Cubone te krijgen (op breeden na) in het spel)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ik ben hem eiglijk aan het testen, en mag hem dus ook niet doorsturen en geen fotos laten zien enzo. het schijnt ook dat het spel gwn crasht als je de derde badge hebt en de gym uitloopt. maar ik heb ook specifiek de pokes gevangen waar hij iets aan heeft verandert om te kijken of ze het goed doen.
ik moet weer iets nieuws uittesten, om Slowpoke nu in Slowbro te laten evolueren moet hij lv 37 of hoger zijn en moet een Shellder ook aanwezig zijn in de party (een beetje net zoals met Mantyke en Remoraid, om in Slowking te evolueren moet Slowpoke als enige verschil een King's Rock als held item te hebben, en ruilen hoeft dus niet meer) hierna moet ik nog iets testen met nog een nieuwe pokemon, zoals Kangaskid, wat ik nog niet ga zeggen.
Bericht veranderd door: chickboy - Dinsdag, 06 Maa 2012, 22:13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hebben jullie trouwens gehoord dat in deze herfst een pokemon black and white 2 komt? met 2 nieuwe steden en sneeuw! maar info op serebii en bulbapedia! Groetjes Max