ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
waarom zou ik hem niet laten evolueren? hij is nu ongelofelijk in kracht toegenomen xD ja, hij is al(lang) geevolueerd. solosis is ook al een duosion en ik heb een Archen van lvl 30
2
Verzorger
een paardenstaart begint meteen bij een hoofd en eindigt niet in een punt weet je hij is gebaseerd op een vage chinese weerwolf, en die had dus ook ong zoiets
Added (11 Dec 2011, 11:48) --------------------------------------------- ff een update van mijn team:"
Datum: Woensdag, 14 Dec 2011, 16:43 | Bericht # 67
2
Verzorger
oh ja, ik ben trouwens met white aan het proberen om alle Pokemon te vangen, ik heb nu alles vanaf Snivy tot Boldore al helemaal, inclusief de verschillende vormen van Unfezant (ja, na zeer intensief zoeken heb ik zelfs alle emental monkeys en hun evos) - heb nog geen tijd gehad om Boldore te ruilen en heb dus nog geen Gigalith.
Datum: Donderdag, 15 Dec 2011, 17:04 | Bericht # 68
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Heel tijdje geleden speelde ik het veel... Toen ging ik naar Bart Smit en kreeg daar Zora ofzo? Nu is ie geëvolueerd en heb ik Zoroark. @ chickboy, bij mij heet ie ook Nightmare.
2
Verzorger
ik neem eigenlijk eerder aan dat je meteen een Zoroark hebt gekregen, want bart smit heeft nooit een Zorua giveaway georganiseerd, en je kan event pokemon geen naam geven dus hij kan niet Nightmare heten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ chickboy, wel want ik kreeg zo'n Celebi en toen moest ik naar een vrouwtje in Castelia City ofzo. Die veranderde opeens in Zorua. En in diezelfde stad heb je een mannetje dat je je pokemon's naam kan veranderen...