Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 20:40 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Hier is weer een nieuw goed team van mij: - Waruvial lv. 71 - Gamegeroge lv. 61 - Araggon lv. 50 - Daikenki lv. 60 - Zekrom lv. 58 - Wargel lv. 55 Ik hen intussen de legue al gehaald en ik heb alle sages gevonden en ben nu weer op zoek naar Geeshiu
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind het toch wel jammer dat de kwaliteit van de pokemons achteruit zijn gegaan, sinds Gold/Silver. Ik had deze gedownload, maar toch weer gauw Heart Gold gaan spelen...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
dat komt misschien ook omdat de pokemon van heartglod en soulsilver de tweede regio zijn, het zijn niet de directe voorgangers van de nieuwe pokemon, er zaten meer dan 200 pokemon tussen, logisch dat ze achteruit zijn gegaan. de pokemon van heartgold/soulsilver zijn de 150ste tot de 250ste pokemon (ongeveer), de nieuwe van ongeveer 500 tot ergens in de 650. de pokemon zijn sinds hg/ss dus ook erg achteruit gegaan, omdat na de 500 pokemon e inspiratie ook heel erg op is. eigenlijk kan jet ook niet zeggen door de tweehonderd pokemon ertussen, ik vind het nog steeds knap dat ze dit na 500 nog kunnen bedenken.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
O, Chickboy, ik wil ook wel een banner. Mijn team: (Ik heb de engelse, dus ik weet niet of je de namen kent? Serperinor (of zo)/Jalorda Simipour/Hiyakkie Darmanitan/Hihidaruma Unfezant/Kenhouro (of zoits) laatste evolutie van Pidove Krookodile/Waruvial Haxorus/ kweenie???
Datum: Donderdag, 02 Jun 2011, 19:27 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik heb ondertussen ook een bisharp, --edit-- 27 maart 2011
Ik heb sinds gisteren de Europese versie:
Oshawott *Nina lv.5 Lillypup *Bob lv.4 Maar nu blijkt, ik krijg op deze versie geen xp.points (gedownload)
Added (28 Mei 2011, 21:03) --------------------------------------------- Ik heb sinds vandaag de Engelse versie! (echte) Team: Tepig lv.6 Tackle Tail whip ^ 4xT
Added (02 Jun 2011, 19:27) --------------------------------------------- Ik heb nu: Trubbish Lv.26 Tranquill Lv.26 Pignite Lv.30 Trubbish en Tranquill worden nog getraind.
Bericht veranderd door: IK - Dinsdag, 05 Apr 2011, 21:14