Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Pokemon Black and White
chickboy
Datum: Woensdag, 29 Dec 2010, 10:03 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Verzorger

Quote (Jeroen-krokofreak)
Ik raad je aan om bij Sazandora een vecht of bug move te gebruiken

dat gaat denk ik niet werken.
de enige 2 bug moves in mijn hele assortiment van aanvallen zijn nogal zwak en de enige met een vecht aanval is enbuoh die geen tijd heeft om aan te vallen vanwege sazandora's snelheid; sazandora gebruikt surf en enbuoh is al in een keer dood.

dat wordt dus gewoon domweg trainen

IK, de banner ziet er wel mooi uit maar hij ziet er alleen een beetje raar uit tegenover de banners die ik maak. dat is niet slecht, dat is juist uniek, maar ik vind het wel grappig dat de tekst groter is en de pokemon kleiner :p en ik raad je aan om alle pokemon van een site te halen, zodat de verhoudingen kloppen.

Bericht veranderd door: chickboy - Woensdag, 29 Dec 2010, 10:06
Bericht
Quote (Jeroen-krokofreak)
Ik raad je aan om bij Sazandora een vecht of bug move te gebruiken

dat gaat denk ik niet werken.
de enige 2 bug moves in mijn hele assortiment van aanvallen zijn nogal zwak en de enige met een vecht aanval is enbuoh die geen tijd heeft om aan te vallen vanwege sazandora's snelheid; sazandora gebruikt surf en enbuoh is al in een keer dood.

dat wordt dus gewoon domweg trainen

IK, de banner ziet er wel mooi uit maar hij ziet er alleen een beetje raar uit tegenover de banners die ik maak. dat is niet slecht, dat is juist uniek, maar ik vind het wel grappig dat de tekst groter is en de pokemon kleiner :p en ik raad je aan om alle pokemon van een site te halen, zodat de verhoudingen kloppen.

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 29 Dec 2010 om 10:03
IK
Datum: Vrijdag, 31 Dec 2010, 13:37 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

welke site dan?

nouja kleine update
Zuruzukin lv.39
Musharna lv.37
Shibishirasu lv.36
Daburan lv.37
Jalorda lv.40

Ik ben bezig om ze allemaal tot 45 te trainen voor de 8e gym.
Team vooruitzicht: Aaken
Binnenkort: Nieuwe banner

Bericht veranderd door: IK - Vrijdag, 31 Dec 2010, 13:38
Berichtwelke site dan?

nouja kleine update
Zuruzukin lv.39
Musharna lv.37
Shibishirasu lv.36
Daburan lv.37
Jalorda lv.40

Ik ben bezig om ze allemaal tot 45 te trainen voor de 8e gym.
Team vooruitzicht: Aaken
Binnenkort: Nieuwe banner

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 31 Dec 2010 om 13:37
chickboy
Datum: Vrijdag, 31 Dec 2010, 13:49 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens

Verzorger

uhm... ik denk dat floatzel.net wel een goede site daarvoor is
de verhoudingen kloppen nu ook allemaal nog wel, maar ik zei het maar even voordat je hem een keer ging veranderen.

als je Aaken tot lv 45 wil trainen duurt dat wel even, z'on 15 lvs :p met pokemon van lv 45 versla je die gym denk ik wel met gemak, ik had er zelf pokemon van net iets hoger, eentje van lv 52 zelfs, maar dat lukte dan ook heel gemakkelijk.

ik heb eindelijk geeuischu of hoe ie ook heet verslagen, hij was zo dom om dragon pulse op wargle te gebruiken met sazandora, ik gebruikte fly en hij was de helft van zijn levens kwijt, en dit gebeurde nog eens.
ook heb ik een nieuw lid in mijn team, monozu, de voor-voorevo van sazandora, hij is ook bekend als de voorevo van jiheddo.

enbuoh lv 59
wargle lv 58
waruvial lv 57
ononokuso lv 53
denchura lv 48
monozu lv 43

Berichtuhm... ik denk dat floatzel.net wel een goede site daarvoor is
de verhoudingen kloppen nu ook allemaal nog wel, maar ik zei het maar even voordat je hem een keer ging veranderen.

als je Aaken tot lv 45 wil trainen duurt dat wel even, z'on 15 lvs :p met pokemon van lv 45 versla je die gym denk ik wel met gemak, ik had er zelf pokemon van net iets hoger, eentje van lv 52 zelfs, maar dat lukte dan ook heel gemakkelijk.

ik heb eindelijk geeuischu of hoe ie ook heet verslagen, hij was zo dom om dragon pulse op wargle te gebruiken met sazandora, ik gebruikte fly en hij was de helft van zijn levens kwijt, en dit gebeurde nog eens.
ook heb ik een nieuw lid in mijn team, monozu, de voor-voorevo van sazandora, hij is ook bekend als de voorevo van jiheddo.

enbuoh lv 59
wargle lv 58
waruvial lv 57
ononokuso lv 53
denchura lv 48
monozu lv 43

Toegevoegd op 31 Dec 2010 om 13:49
Jeroen-krokofreak
Datum: Vrijdag, 31 Dec 2010, 15:50 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Niet schrikken, hier komt mijn team NA de leaque:
Archeos Lv. 68
Sazandora Lv. 65
Waruvial Lv. 63
Zuruzukin Lv. 63
Shibirudon Lv. 66
Jalorda lv. 58.. (hij word te lastig om te trainen..waarschijnlijk word ie vervangen.)
Ik ben nu bezig met de Sages te vinden, training, en de andere helft van Unova aan het doorreizen.

Pokemon White team!
BerichtNiet schrikken, hier komt mijn team NA de leaque:
Archeos Lv. 68
Sazandora Lv. 65
Waruvial Lv. 63
Zuruzukin Lv. 63
Shibirudon Lv. 66
Jalorda lv. 58.. (hij word te lastig om te trainen..waarschijnlijk word ie vervangen.)
Ik ben nu bezig met de Sages te vinden, training, en de andere helft van Unova aan het doorreizen.

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 31 Dec 2010 om 15:50
IK
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 15:06 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Ik heb ander team nieuws dan normaal.
Team:
Jalorda lv.43
Zuruzukin lv.43
Musharna lv.43
Gamageroge lv.38
Daburan lv.39

Zoals je ziet is Shibishirasu weg.
Hij was niks waard en moeilijk te trainen.
Gamageroge vervangt hem.
Aaken is slap hij kan geen fly strength of zo leren.
Ik zok nu een vliegende vervanger voor hem.
En voor de 8e gym wil ik ze toch allemaal op 43 hebben.

Bericht veranderd door: IK - Zaterdag, 01 Jan 2011, 15:08
BerichtIk heb ander team nieuws dan normaal.
Team:
Jalorda lv.43
Zuruzukin lv.43
Musharna lv.43
Gamageroge lv.38
Daburan lv.39

Zoals je ziet is Shibishirasu weg.
Hij was niks waard en moeilijk te trainen.
Gamageroge vervangt hem.
Aaken is slap hij kan geen fly strength of zo leren.
Ik zok nu een vliegende vervanger voor hem.
En voor de 8e gym wil ik ze toch allemaal op 43 hebben.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 15:06
chickboy
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 17:04 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

Verzorger

archeos, Aaken's evolutie, kan fly leren.
en welk lv is shibishirasu? want hij evolueert op lv 39. en dan kan je hem nogmaals laten evolueren met een thunderstone, alhoewel dat niet zo handig is omdat iedan moeilijker lv up gaat en hij kan sommige aanvallen niet meer leren

Berichtarcheos, Aaken's evolutie, kan fly leren.
en welk lv is shibishirasu? want hij evolueert op lv 39. en dan kan je hem nogmaals laten evolueren met een thunderstone, alhoewel dat niet zo handig is omdat iedan moeilijker lv up gaat en hij kan sommige aanvallen niet meer leren

Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 17:04
IK
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 17:20 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

shibishirasu is lv.37 maar heel moeilijk te trainen
Trouwens wil iemand voor mij een banner maken?
ik stuur meer info via pb als je hierop reageert

Bericht veranderd door: IK - Zaterdag, 01 Jan 2011, 17:29
Berichtshibishirasu is lv.37 maar heel moeilijk te trainen
Trouwens wil iemand voor mij een banner maken?
ik stuur meer info via pb als je hierop reageert

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 17:20
Jeroen-krokofreak
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 17:21 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Beiden pokémon, Aaken en Shibishirasu heb ik al in geëvolueerde vorm. :p
En ik kan er over zeggen, aaken is zeker niet slap.. Hij kan wel 350 attack bereiken, en zijn movepool is best groot. Het is helaas een prehistorische vogel die niet kan vliegen.. of strength leren, maar dan evolueer je hem toch?? Ik gebruik trouwens alleen pokémon die ik leuk vind, niet om wat ze kunnen en niet kunnen. xD
Over shibishirasu: Hij is heel moeilijk te trainen, maar ik heb het toch gedaan. Ik had toen een Shibiruru (ofzo), en die was al weer wat sterker. Ik had hem tot ergens in de 50 getraind, totdat ie wat goeie moves had geleerd. :p Daarna evolueerde ik hem met een thunderstone, en nu is hij Shibirudon. Die is ongelooflijk sloom, maar heeft echt keiveel kracht.

ik denk dat je gewoon pokemon moet nemen die je leuk vind, niet omdat ze misschien sterker zijn dan anderen, of HM moves niet kunnen leren. :p

Pokemon White team!
BerichtBeiden pokémon, Aaken en Shibishirasu heb ik al in geëvolueerde vorm. :p
En ik kan er over zeggen, aaken is zeker niet slap.. Hij kan wel 350 attack bereiken, en zijn movepool is best groot. Het is helaas een prehistorische vogel die niet kan vliegen.. of strength leren, maar dan evolueer je hem toch?? Ik gebruik trouwens alleen pokémon die ik leuk vind, niet om wat ze kunnen en niet kunnen. xD
Over shibishirasu: Hij is heel moeilijk te trainen, maar ik heb het toch gedaan. Ik had toen een Shibiruru (ofzo), en die was al weer wat sterker. Ik had hem tot ergens in de 50 getraind, totdat ie wat goeie moves had geleerd. :p Daarna evolueerde ik hem met een thunderstone, en nu is hij Shibirudon. Die is ongelooflijk sloom, maar heeft echt keiveel kracht.

ik denk dat je gewoon pokemon moet nemen die je leuk vind, niet omdat ze misschien sterker zijn dan anderen, of HM moves niet kunnen leren. :p

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 17:21
IK
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 17:33 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Wil iemand aub een banner voor mij maken ik ben er niet zo goed in.
BerichtWil iemand aub een banner voor mij maken ik ben er niet zo goed in.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 17:33
chickboy
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 18:20 | Bericht # 40   
ZTSF Gegevens

Verzorger

ik kan hem wel maken

en ja, net als jeroen zei moet je gewoon pokemon nemen die je leuk vind, heb ik ook gedaan, ik heb net toeval dat er tussen mijne een zit de fly kan en een die surf kan. wel logisch, omdat ik waterpokemon en draakpokemon leuk vind, en je zou het misschien niet denken maar best veel draakpokemon kunnen surf en ik ben ook wel gek van dieren als arenden, gieren en dat soort vogels, vandaar dat ik ook wel veel vliegpokemon vang

Berichtik kan hem wel maken

en ja, net als jeroen zei moet je gewoon pokemon nemen die je leuk vind, heb ik ook gedaan, ik heb net toeval dat er tussen mijne een zit de fly kan en een die surf kan. wel logisch, omdat ik waterpokemon en draakpokemon leuk vind, en je zou het misschien niet denken maar best veel draakpokemon kunnen surf en ik ben ook wel gek van dieren als arenden, gieren en dat soort vogels, vandaar dat ik ook wel veel vliegpokemon vang

Toegevoegd op 01 Jan 2011 om 18:20
Search:

Hosted by uCoz