ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ik heb ondertussen ook een engelse versie, ik heb hem al een keer uitgespeeld met tepig, doe het nu met een oshawott, ondertussen alweer een dewott. heb nog maar een badge, want ik heb mn dewott onnodig zitten trainen xD ik dacht: dat wordt een moeilijk gevecht tegen pansage. een keer razor shell en hij is dood xD
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
lol. Je kon ook gewoon Pansear gebruiken, die krijg je in het bos. Ik moet het ook weer eens gaan spelen. Ik had zo'n team in gedachten: Samurott Sawsbuck Chandelure Beheeyem
En nog 2. Om deze post af te sluiten: Serperior rocks! And he kills rocks!
Bericht veranderd door: IK - Zondag, 25 Sep 2011, 11:53
2
Verzorger
ik heb mn uiteindelijk team nu al samengesteld, en alleen daar vang ik pokémon voor. in unova zijn bij de gym altijd pokemon in de burt die in het voordeel zijn bij die gym, als je die gebruikt ben je gewoon een stom mietje. en ik wist dat van die pansear al lang, dat heb ik maanden geleden al in dit topic gepost.
mijn uiteindelijk team word: reuniclus zoroark eelektross archeops chandelure hydreigon
mijn zusje speelt trouwens sinds kort pokémon black, haar team: Snivy "snoopy" lv 13 Herdier "barkie" lv 16 Panpour "pancake" lv 10
2
Verzorger
ik heb ondertussen een zorua genaamd Nightmare, en zij een Zorua genaamd Foxy. ik geef mn pokes btw ook altijd namen, maar nu doe ik dat alleen voor de pokemon in mn uiteindelijke team, dus dewott heeft geen naam xD en die panpour heet pancake omdat ik altijd zeg dat er een vierde aapje genaamd pancake zou moeten zijn xD
2
Verzorger
een van mn vrienden heeft de female event zoroark gekregen, die heeft hij gefokt en tegen mij en mijn zusje geruild heb net een solosis gevangen, "Viro", is ondertussen lvl 29 of zo
2
Verzorger
dat weet ik, dat weet ik, yeez... ik wil vooral pokemon die twee keer kunnen evolueren, omdat die meestal het sterkst zijn. dat maakt solosis de enige psychic die ik dus wil, omdat ik gothita niet kan vangen xD