ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
De titel zegt het al, welke Wii-Games bezit jij?
Ik zelf heb er 23. -Wii Sports -Wii Sports Resort -Wii Fit -Wii Fit Plus -Wii Music -Wii Play -Mario Galaxy -Mario Party 8 -New Super Mario Bros. Wii. -Band Hero -My Sims -My Sims Kingdom -Shrek de Derde -Big Brain Training -Trauma Centre -Rayman Raving Rabbids 2 -Rayman Raving Rabbids TVParty -Wii Active -Game Party -Spongbob Atlantis Squarepantis -Mario & Sonic op de Olympische spelen -Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen -Mountain Sports
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb er redelijk veel.
super mario galaxy. mario en sonic op de olympishe spelen. mario en sonic op de olympishe winter spelen. dream pinbal. wii sports. wii sport resort. mario kart wii. wii play. pokemon batle revolution. formule 1. sea monsters. en ik ben aan het sparen voor endless ocean 2.(die over een tijdje in de winkels licht)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Wij hebben er ook een paar:
Mario en Sonic op de Olympische Winterspelen Mario en Sonic op de Olympische Zomerspelen Virta Tennis PDC Darts Mario Kart P Pro Wii Sports Dat was het ongeveer. Groetjes van Laraatje
en ik ben aan het sparen voor endless ocean 2.(die over een tijdje in de winkels licht)
Echt? Mooi, want daar heb ik lang op gewacht. Voor degene die Endless Ocean niet kennen, typ het maar n's in bij Youtube. EO2 is echt een prachtig spel. Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Quote (Erry2000)
Echt? Mooi, want daar heb ik lang op gewacht. Voor degene die Endless Ocean niet kennen, typ het maar n's in bij Youtube. EO2 is echt een prachtig spel.
hij komt als het goed is in de winkels op February 22, 2010. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Datum: Zaterdag, 23 Jan 2010, 17:22 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Nou, ik heb nog beter nieuws voor je Het is niet 22 februari, maar 5! Ik vindt de graphics van EO2 erg goed, maar ik snap het doel niet..? [b]World Zoo Showroom