Wat is voor jouw de bekendste geboorte?
Aurlord
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 14:56 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Wat is voor jouw de bekendste geboorte in een dierentuin? Voor mij was het die 2 ijsbeertjes in Rhenen. Ik ging ze ook nog bezoeken. Geef je eigen mening en je mag ook reageren op iemand anders! Aurlord
Bericht Wat is voor jouw de bekendste geboorte in een dierentuin? Voor mij was het die 2 ijsbeertjes in Rhenen. Ik ging ze ook nog bezoeken. Geef je eigen mening en je mag ook reageren op iemand anders! Aurlord Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 14:56
Svenyboy04
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:09 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
Voor mijn is het toch iets heel anders Het baby indische neushoorntje in Dierenpark Amersfoort is de meest bekende Hij is misschien net geboren maar het is wel zeldzaam als een Indische neushoorn wordt geboren Groetjes Sven
Brullende Leeuwen
Bericht Voor mijn is het toch iets heel anders Het baby indische neushoorntje in Dierenpark Amersfoort is de meest bekende Hij is misschien net geboren maar het is wel zeldzaam als een Indische neushoorn wordt geboren Groetjes Sven Bericht getypt door - Svenyboy04 Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:09
Aurlord
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:12 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Quote (Svenyboy04 )
Het baby indische neushoorntje in Dierenpark Amersfoort is de meest bekende
Het is een mening he. Ja die was ook wel heel belangrijk voor Amesfoort. De volgende dag was het daar stervens druk. Aurlord
Bericht Quote (Svenyboy04 )
Het baby indische neushoorntje in Dierenpark Amersfoort is de meest bekende
Het is een mening he. Ja die was ook wel heel belangrijk voor Amesfoort. De volgende dag was het daar stervens druk. AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:12
timo13
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:14 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Aurlord , tja terwijl de neushoorn alleen via monitoren te zien waren voor bezokers
Bericht @ Aurlord , tja terwijl de neushoorn alleen via monitoren te zien waren voor bezokers Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:14
NielsG
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:15 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vond Vicks het ijsbeertje in Blijdorp heel leuk. Gewoon een leuke geboorte!
Bericht Ik vond Vicks het ijsbeertje in Blijdorp heel leuk. Gewoon een leuke geboorte! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:15
IK
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:16 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
De geboorte van Knut, vooral het gebeuren daarna.
Bericht De geboorte van Knut, vooral het gebeuren daarna. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:16
NielsG
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:20 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ IK , Ja, dat is zeker een hele bekende, maar het einde, was niet echt leuk...
Bericht @ IK , Ja, dat is zeker een hele bekende, maar het einde, was niet echt leuk...Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:20
raymondhoek
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:22 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Hoe vreemd het voor sommige misschien klinkt: De onverwachte geboorte van de vele (toen in de rivierehal los lopende) komodovaranen in Blijdorp. Omdat die totaal niet verwacht waren, en ze los door het gebouw liepen Raymond
Bericht Hoe vreemd het voor sommige misschien klinkt: De onverwachte geboorte van de vele (toen in de rivierehal los lopende) komodovaranen in Blijdorp. Omdat die totaal niet verwacht waren, en ze los door het gebouw liepen Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:22
IK
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:30 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , Nee, dat was wel heel zielig.
Bericht @ NielsGuchelaar , Nee, dat was wel heel zielig.Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 19:30
NielsG
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 21:10 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ raymondhoek , Ik vond dat ook een leuke geboorte, maar ook omdat komodovaranen ook bedreigde diersoorten zijn....
Bericht @ raymondhoek , Ik vond dat ook een leuke geboorte, maar ook omdat komodovaranen ook bedreigde diersoorten zijn....Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 21:10