Je bedoelt dat ik met wat kleineren dieren moet beginnen zoals kleinere apensoorten , Volgens en zoogdieren.
nou blijdorp is ooit begonen door wat vogels zoal parkieten en kippen en vazanten in huis te hebben en later zijn ze langzamerhand naar kleine zoogdieren gegaan zoals stokstaartje prairihonden en mangoesten een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ligt er nogal aan wat voor dierentuin je wilt beginnen bijv van kaliber dierenpark Emmen dat bijv 200 miljoen kost Maar waar heel veel kan met gemeente steun en sponsors enzovoorts En een dierentuin in Nederland erbij lijkt me teveel worden.. Kijk is hoeveel er wel niet zijn, kleine dan en die hebben het allemaal heel moeilijk omdat mensen dan toch liever voor wat geld naar iets grootsers gaan. Dus misschien een avontuur over de grens haha
Maar natuurlijk heb ook ik de droom om later een dierentuin te hebben en heb al zooooveel bedacht om het te laten lukken door veel bij te houden, t houd me bijna elke dag bezig haha
Maar wat denk ik wel belangrijk is: Wat voor opleiding wil je gedaan doen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
aan de ene kant is dat een goede opleiding maar het is mbo en dan is het vaak al moeilijk om gewoon als medewerker bij een dierentuin te werken maar agezien niveau 4 is is het mogelijk want nivaeu 4 is vaak voor als mensen een eigen bedrijf willen dus de kans is er.
Added (29 Jul 2012, 22:42) --------------------------------------------- @ timo13, en ik meld me ook al aan Je mag me ook gewoon Marcel noemen.