@ Svenyboy04, Ik ook,xD Maar ik heb gevonden hoe duur het kost dat stuk grond niet schikken: 15,4 miljoen Dus miss. beginnen bij een stuk akker ofzo en dan daar een zoo uit halen Oja, voor dat je een zoo begint je moet heel veel weten over dieren als je een opleiding wilt hebben als verzorger ofzo moet je een mbo opleiding hebben: je kan een 1 of 2 jarige opleiding doen dat kost per jaar 250 euro ong. Je kan ook een 3 of 4 jarige opleiding volgen waar je veel meer aan hebt Maar dat kost per jaar 515 euro ong. dat heb ik van een bepaalde website, maar dan moet je stage gaan lopen in een zoo wat wel zo'n 3 jaar kan duren en wat ook geld kost en je komt niet altijd als verzorger in een zoo dus je kan het proberen zo'n opleiding Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ wollykonijn, Da's wel erg duur ja. Maar meestal kan je subsidie krijgen als je een zoo wilt starten. Dan moet je ook met een goed basisplan daar aankomen. Goed bedenken wat voor soorten je gaat houden etc. Want niet op alle terreinen mag je dieren houden, laat staan een park bouwen.
Wel grappig dat veel mensen de dierverzorging in gaan. Ik zelf hoop dierenarts te kunnen worden als ik mijn VWO haal.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik wil graag bioloog worden als ik (netals catfreako) mijn VWO haal
Maar ik zou eerst kijken naar locatie's, dan naar je geld kijken en daarna moet je mensen inhuren om professioneel lijkende plannen te maken zodat je subsidie krijgt. Stel je wilt gewoon een dierentuin maken zo groot als een boerderij kost dat al zo'n 450.000 euro.. En dan heb ik het alleen over de grond. Kwa gebouwen iets van 100.000 en eten elke maand zo'n 13.000 euro.
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ wollykonijn,
Hahaha zo opleiding wilde ik ook gaan ik kan als goed is nivaue 4 ECO & Wildlife gaan doen. En waar ergens wooon je in brabant haha.
@ catfreako,
Ja maar of ik met een goed bassisplan kan komen is een andere vraag haha Wel leuk dat je dierenarts wilt worden.
@ Real_thomas,
Het is kwa eten altijd duur maar als je reptielen houdt heb je een voordeel. Je kan muizen , krekels , sprikanen etc zelf kweken. kost wat minder geld maar kwa hooi enz is het echt heel duur. Brullende Leeuwen
ik wil later boer worden op mijn vaders bedrijf als daar nou toch geen zin in heb wil ik dierenverzorger en als ik nou de jackpot win dan ga ik een eigen dierentuin starten op de grond van mij vader [ zo'n 50 hectare] dus dat schilt me al wat geld dan maar grond kost gewoon veel en je moet maar net op een gunstige locatie liggen want ik woon tussen de beekse bergen bestzoo en dierenrijk in en dat is dan ook niet zo slim