ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ Kit_Fisto,
Ooo okee bedankt voor je reactie ! Ik heb zelf ook wat reptielen. Zoals vrij jongen baardagaampjes. Ik ga daar later ook meer fokken haha misschien heb je daar ook tips voor ?
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 11:21 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Svenyboy04, ja daar heb ik tips voor. Baardagamas zijn populaire reptielen en verkopen goed. Je kan een jongen en meisje houden en de rest verkopen zodat je geld hebt voor meer en meer dieren. Als je reptielen gaat fokken moet je wel het volgende weten. 1. Als je, je Baardagamas hebben gejeweetweld hou het mannetje dan apart en zet de eieren in een special apart waar ik naam even niet meer weet xD 2. Zet de jongeman niet bij het mannentje wat wel logisch
Gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Woensdag, 01 Aug 2012, 20:59
@ Svenyboy04, Ik las toen net iets van: Mannetjes Baardagamas en vrouwtjes mogen altijd bij elkaar gehouden worden meestal gaat het goed maar soms niet Maar het is wel familie en in het wild lijkt me dat ze ook samen leven dus ik denk ja! Je zou het eigenlijk moeten uitproberen maar ik denk dat er niet gek veel kan gebeuren Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Svenyboy04, Klopt maar toch als je gaat googlen vind je wel wat informatie Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ wollykonijn,
Jaa dat wel haha.
----------------------------
Ik heb de laaste tijd wat rond gezocht en heb als je een dierentuin begint en wat grooteren dieren wilt de perfecten site gevonden waar je het kan kopen.