ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ boerroel545, nee ik woon in een gewoon rijtjes huis ik wilde alleen zegen dat als je een hoge functie hebt als dierenverzorger bijvoorbeeld hoofd verzorger dat veel ruimte best handig kan zijn want als je een jong dier die verstooten is door zijn moeder moet verzorgen heb je er genoeg ruimte voor om savond's thuis te kunnen verzorgen. Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Svenyboy04, je kan beginnen met een kleine asortiment dieren. Zoals vogels aquarims ( vissenverblijfen) en terarims ( reptielen verbleven) je begint dan klein met best wel popalaire dieren, die veel bezoekers aantrwkken. Je kan de dieren dan houden in een schuur of in je tuin. ( ik weet alleen niet of dat mag xD) je kan dan beursen bezoeken om meer dieren te verkopen of kopen. Heb je veel geld verdient? Ga dan opzoek naar apartere dieren die toch goed koop zijn. Bijvoorbeeld kleine zoogdieren roofvogels en loopvogels, zee vissen en gifslangen. Kijk bijvoorbeeld op marktplaats daar vindtje veel dieren. Ga daarna opzoek naar nog grotere dieren zoals: struisvogels, runderen en lamas. Ken je dierenpark kleve in duitseland? Die is nog in die fase... En verdient vbbake vol met geld... Omdat zij voer geven aan de bezoekers om de dieren eten te geven.
Ik hoop dat dit je alvast een klein beetje helpt, want deze stappe gebruik ik ook alleen dan niet om een dierentuin te beginnen maar een fokerij voor reptielen en vissen. Ik heb zelf namelijk veel en dan ook echt veel reptielen en vissen. Maar net zoals iedereen zegt: een dierentuin beginnen is moelijk en duur.
Gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D