Datum: Woensdag, 28 Nov 2012, 15:54 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Svenyboy04, Een anolisvrouwtje legt 1 of twee eieren. Elk ei legt ze over een tijdsperiode van twee weken. Als ik dan jonge heb, kan ik die verkopen. Ik zie er nu al naar uit
Ik ben benieuwd naar hoe je terrarium er uit komt te zien. Veel succes ermee!
Datum: Woensdag, 28 Nov 2012, 18:53 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ Mark_23,
dankjee je hoeft niet langer te wachten want ik show hem vandaag. Hij is nog heel kaal maar later wordt alles er goed in gebouwt.
@ iedereen
Hallo iedereen.
Ik heb vandaag weer een prachtige baardje gekocht ! Hij is al redelijk groot maar prachtig om te zien. Mijn terraruim is nog erg kaal maar de achterwand plak ik er vandaag nog op. Later bouw ik een heel klim want enzo.
Het terraruim.
En mijn baardje.
en hij geniet vol op van de warmte.
Ik heb ook een foto van de achterwand die ik op de achterkant ga plakken. want nu is het saai tegen zo' meer aan te kijken.
Ik hoop dat jullie dit een mooie en leuke updatje vonden. Tot de volgende update die zal redelijk snel zijn want dan maak ik een foto met de achterwand.
Datum: Donderdag, 29 Nov 2012, 17:38 | Bericht # 13
0
Horeca Medewerker
@ Svenyboy04, Ziet er mooi uit en mooi baardje. Was het misschien niet handiger geweest om eerst de achtergrond en daarna pas je baardagaam erin. Ik weet niet of hij dan bang of gestrest raakt (volgens mij gebeurt dat niet zo snel met baardamagen maar toch). Ben je trouwens al lid van een reptielenforum?
Datum: Donderdag, 29 Nov 2012, 18:58 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ Mark_23,
Nee hij raakt er niet gestress van hij kijkt anders gewoon tegen een witte muur aan. Veder is de achtergrond zo gebeurt die plak je met plakband er zo op. Ik ben al lid van een reptielenforum namelijk het baardagaam forum en het was misschien inderdaad handiger geweest Maar ik kon zoals gewoonlijk niet wachten haha Brullende Leeuwen
Datum: Donderdag, 29 Nov 2012, 21:59 | Bericht # 15
0
Horeca Medewerker
@ Svenyboy04, Een speciaal baardagaamforum? Handig. Ik zit gewoon op reptielenforum. Is ook leuk. Je hebt topics voor vanalles. Spinnen, slangen, hagedissen, reptielen, schildpadden... Ook spelletjes enz. Net zoiets als dit.