Datum: Donderdag, 07 Feb 2013, 18:37 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Svenyboy wat een mooi terrarium heb je. Je dieren zien er goed uit. Ik heb in mijn jonge jaren honderden reptielen gehad. ( voornamelijk hagedissen) er was eens een moment dat ik 21 terraria thuis had staan. Ik woonde toen nog bij pa en ma en die moesten bijna f 2000,= guldens ( is oud hollands geld ;p ) bijbetalen aan stroom kosten. Toen moest ik enige bakken wegdoen van die ouwe van me. Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Weer even een update. Weer een tijdje geleden. Ik heb wat neplianen gekocht en erin gedaan. Mijn terrarium is nu eigenlijk bijna compleet. Het enige wat nog mist is een vrouwtje. Maar die gaan we over twee weken kopen op mijn verjaardag. Hier dus de foto met de nieuwe lianen: (als je goed kijkt kan hem zien zitten) http://img856.imageshack.us/img856/7739/sdc16331c.jpg
En nog een van de zijkant: (sorry voor het licht)
En hier nog van mijn Freek die zijn nieuwe lianen uitprobeerd:
Groetjes Mark
Added (10 Maa 2013, 16:55) --------------------------------------------- Ik heb weer een klein, laatste aanpassinkje aan mijn terrarium gedaan en heb nu ook (sinds ongeveer 2 weken) een nieuwe hagedis. Nu heb ik dus 1 mannetje (Freek) en 1 vrouwtje (Fiona). Hier wat foto's: Mijn nieuwe hagedis (Fiona):
En tot slot het terrarium (als je goed kijkt kan je ze allebei zien zitten):
Ik weet niet of wil kweken en ik heb er zelf weinig verstand van hagedissen-kweek, maar veel succes! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
0
Horeca Medewerker
@ carnotaurus, Ja klopt het zijn anolissen. Wil/heb jij dan ook hagedissen? (omdat jij zei dat je het niet zeker wist). En ik zal nog wel een jaartje moeten wachten voordat er (misschien) eieren komen. Ze zijn allebei namelijk nog niet ouder dan een jaar en ze zijn pas geslachtsrijp na 7-8 maanden en mijn vrouwtje is net een paar maanden oud. Het mannetje wel al die zit nog wel eens achter het vrouwtje aan maar of het vrouwtje dit nu zo leuk vindt...
Mark_23, willen ja, maar mogen is weer een ander verhaal!
maar mijn ook heeft me een agaam, anolis of gekko beloofd zodra het mag, waarschijnlijk pas als ik op mezelf woon, en ik ben pas 15 dus dat duurt nog even! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
Kassa Medewerker
@ carnotaurus, Hier hetzelfde verhaal ik ben ook zeer geintreseerd in reptielen maar ouders is ander verhaal. Gaan er nog van jullie 7 april nr Terraria Houten? .
Datum: Zaterdag, 23 Maa 2013, 18:35 | Bericht # 38
0
Horeca Medewerker
@ Jens26, een mooi terrarium is ook niet goedkoop. Ik ben met alles (terrarium, inrichting, dieren) denk ik bijna 200 euro kwijt en ik heb nog een redelijk klein terrarium en twee goedkope dieren.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
Kassa Medewerker
weet dat het niet goedkoop is En heb besloten me in te lezen over de Stenodactylus sthenodactylus (microgekko) inlezen op reptielforum enzo en dan terrarium kopen achterwandje maken enzo
0
Horeca Medewerker
Leuk dat je dat gaat doen, het zijn mooie diertjes. Weet je ook al zeker of het hem gaat kopen? Ik had mezelf toen ook ingelezen over meerdere dieren en uiteindelijk geen een van gekocht