Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Witte tijgers en leeuwen
legoman12324
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 13:56 | Bericht # 11   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Quote Joshua ()
Legoman.. Ik hoop dat je hier nu gewoon een grapje aan het maken bent.
leuk om te zien dat mijn kennis in jou ogen een lachertje is maar het verhaal bestaat echt kijk deze film maar
http://images4.static-bluray.com/movies/covers/11118_front.jpg

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht
Quote Joshua ()
Legoman.. Ik hoop dat je hier nu gewoon een grapje aan het maken bent.
leuk om te zien dat mijn kennis in jou ogen een lachertje is maar het verhaal bestaat echt kijk deze film maar
http://images4.static-bluray.com/movies/covers/11118_front.jpg

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 13:56
Joshua
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 17:03 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Het klinkt een beetje alsof je het verhaal van "God" aan het vertellen bent.. Dat is laat maar zeggen een beetje mijn punt.

BerichtHet klinkt een beetje alsof je het verhaal van "God" aan het vertellen bent.. Dat is laat maar zeggen een beetje mijn punt.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 17:03
jeffrey
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 17:03 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

@ legoman12324, Ik vind het persoonlijk ook niet erg voor de hand liggend...

Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik ook altijd dacht dat Witte Leeuwen, Witte Tijgers, Zwarte Panters enz. echte natuurlijke soorten waren...

Always look on the bright side of life!

Bericht veranderd door: jeffrey - Zaterdag, 03 Jan 2015, 17:05
Bericht@ legoman12324, Ik vind het persoonlijk ook niet erg voor de hand liggend...

Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik ook altijd dacht dat Witte Leeuwen, Witte Tijgers, Zwarte Panters enz. echte natuurlijke soorten waren...

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 17:03
Joshua
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 17:11 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Ik hoop trouwens niet dat ik of iemand anders hier een ander persoon in deze discussie dom heeft laten voelen. Bedoel maar, het is helemaal niet erg als je het eerst nog niet wist! 

Weet niet of het van toepassing is dat ik dit zeg maar hier leert ieder van ons van, dus zeker dingen vragen!

BerichtIk hoop trouwens niet dat ik of iemand anders hier een ander persoon in deze discussie dom heeft laten voelen. Bedoel maar, het is helemaal niet erg als je het eerst nog niet wist! 

Weet niet of het van toepassing is dat ik dit zeg maar hier leert ieder van ons van, dus zeker dingen vragen!

Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 17:11
legoman12324
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 18:04 | Bericht # 15   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Quote Joshua ()
Ik hoop trouwens niet dat ik of iemand anders hier een ander persoon in deze discussie dom heeft laten voelen.
nou mij wel en ik heb dit verhaal via de film africa's outsiders ook maar gehoord hoor dus

Bericht
Quote Joshua ()
Ik hoop trouwens niet dat ik of iemand anders hier een ander persoon in deze discussie dom heeft laten voelen.
nou mij wel en ik heb dit verhaal via de film africa's outsiders ook maar gehoord hoor dus

Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 18:04
Joshua
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 18:26 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Dat spijt me dan erg, maar ik mag toch hopen (hoe oud je dan ook mag zijn) dat het verhaal dat je daarnet verteld hebt, meer op een verhaal uit de bijbel lijkt dan daadwerkelijk een wetenschappelijk onderbouwd feit.

Hiermee wil ik niet gaan haat zaai over mensen die waar dan ook in geloven en probeer ook zeker niet te beweren dat er niets is, maar in mijn opzicht lijkt het mij niet realistisch.

BerichtDat spijt me dan erg, maar ik mag toch hopen (hoe oud je dan ook mag zijn) dat het verhaal dat je daarnet verteld hebt, meer op een verhaal uit de bijbel lijkt dan daadwerkelijk een wetenschappelijk onderbouwd feit.

Hiermee wil ik niet gaan haat zaai over mensen die waar dan ook in geloven en probeer ook zeker niet te beweren dat er niets is, maar in mijn opzicht lijkt het mij niet realistisch.

Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 18:26
legoman12324
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 18:48 | Bericht # 17   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

ik heb nooit gezegt dat dit wetenschapelijk was bedoeld hoor tuurlijk dit is gewoon een oud verhaal van een oude stam uit Afrika meer niet
tuurlijk weet ik dat witte leeuwen en tijgers tot zwarte panters en king cheetah afwijkende varianten zijn van deze katachtige meer niet

Berichtik heb nooit gezegt dat dit wetenschapelijk was bedoeld hoor tuurlijk dit is gewoon een oud verhaal van een oude stam uit Afrika meer niet
tuurlijk weet ik dat witte leeuwen en tijgers tot zwarte panters en king cheetah afwijkende varianten zijn van deze katachtige meer niet

Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 18:48
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 19:32 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Laat ik even duidelijk zijn: 
- witte leeuwen zijn vaak zuivere krügerleeuwen en dus waardevol voor de Europese genenpool.
- Zwarte jaguars/panters hetzelfde als ze raszuiver zijn (hoewel ik maar 1 zuivere zwarte Jaguar weet)
- koningscheeta's weet ik het fijne niet van dus daar doe ik geen uitspraken over.
- witte/amberkleurige tijgers in onzuivere inteeltzooi dus daar moeten we mee kappen!

Maar hetgeen waar ik echt een hekel aan heb zijn die verhaaltjes voor behoud van de
ozo bedreigde witte leeuwen en, erger nog, witte tijgers met onjuist fokprogramma-gezeur.
Dat vindt ik echt geweldige onzin. Denk eens aan meer dan alleen publiciteit.

Introductie van witte leeuwen is helemaal niks: zet gewoon bruine leeuwen uit!
Als ze wat wit in hun genen hebben komen er vanzelf weer witte welpjes.
Gebinte eerst eens met de Europese populaties raszuiver te krijgen,
dan mag je van mij op kleurtjes gaan letten.
Overigens gebeurt dat toch niet (ben ik even blij dat leeuwen we weinig boeien  :D  ,
moet je denken dat je dit als leeuwen-liefhebber aan moest zien!  ;) )

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtLaat ik even duidelijk zijn: 
- witte leeuwen zijn vaak zuivere krügerleeuwen en dus waardevol voor de Europese genenpool.
- Zwarte jaguars/panters hetzelfde als ze raszuiver zijn (hoewel ik maar 1 zuivere zwarte Jaguar weet)
- koningscheeta's weet ik het fijne niet van dus daar doe ik geen uitspraken over.
- witte/amberkleurige tijgers in onzuivere inteeltzooi dus daar moeten we mee kappen!

Maar hetgeen waar ik echt een hekel aan heb zijn die verhaaltjes voor behoud van de
ozo bedreigde witte leeuwen en, erger nog, witte tijgers met onjuist fokprogramma-gezeur.
Dat vindt ik echt geweldige onzin. Denk eens aan meer dan alleen publiciteit.

Introductie van witte leeuwen is helemaal niks: zet gewoon bruine leeuwen uit!
Als ze wat wit in hun genen hebben komen er vanzelf weer witte welpjes.
Gebinte eerst eens met de Europese populaties raszuiver te krijgen,
dan mag je van mij op kleurtjes gaan letten.
Overigens gebeurt dat toch niet (ben ik even blij dat leeuwen we weinig boeien  :D  ,
moet je denken dat je dit als leeuwen-liefhebber aan moest zien!  ;) )

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 19:32
legoman12324
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 20:04 | Bericht # 19   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

joh als we het toch hebben over leeuwen volgens mij is de groep uit artis een van de wijnige die raszuiver is
en de groep uit blijdorp is het zuiverste van het zuiverste van Aziatische leeuwen maar de leeuwen in burgers is mix met aziatsche en noem maar op

Berichtjoh als we het toch hebben over leeuwen volgens mij is de groep uit artis een van de wijnige die raszuiver is
en de groep uit blijdorp is het zuiverste van het zuiverste van Aziatische leeuwen maar de leeuwen in burgers is mix met aziatsche en noem maar op

Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 20:04
Joshua
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 20:59 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Het is jammer dat we er zo laat pas zijn achter gekomen bij de Leeuwen.

BerichtHet is jammer dat we er zo laat pas zijn achter gekomen bij de Leeuwen.

Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 20:59
Search:

Hosted by uCoz