carno, bedoel je met de amberkleurige tijger de golden tabby tiger? ik heb er geen verstand van maar anders weet ik niet wat je bedoeld en kwa king cheeta's heb ik ook geen idee
Ik dacht dat ze in Artis gewoon troepleeuwen hadden, maar dat weet ik niet zeker. Gaia heeft nog één zuivere somali-leeuw (de man) bij een paar troepleeuwen. Blijdorp heeft zuivere Aziaten, Rhenen Krügers, Mondo verde ook Krügers. Wel jammer dat alle Krügers lelijke witte beesten zijn :D, maar ja, leeuwen boeien me nou eenmaal niet.
ZooZa, volgens mij wel, ze hebben ze bv in de Olmense Zoo.
Trouwens, ik heb niks tegen kleurslagen zolang het gedomesticeerde soorten betreft. Daar ben ik vrij simpel in: dwergkwartels en grasparkieten zijn voor mij ook gedomesticeerd. (hoewel bij die kwartels de wildkleur zeker mooier is) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Maar goed, grote zoogdieren (olifanten, giraffen, leeuwen, tijgers, ijsberen) boeien me gelukkig niet. Anders had ik al die namen van alle oli-beesten, troepleeuwen en langnekherten uit mijn hoofd moeten leren.
Nee geeft mij maar vogels en kleine zoogdiertjes, die zijn nog eens interessant! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
mathijsaa, zal ik een aparte discussie starten: welke dieren zijn het leukst? Ik zal wel iets leuks in die richting verzinnen... dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Dinsdag, 06 Jan 2015, 18:48
Datum: Zaterdag, 14 Nov 2015, 12:43 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Ik dacht dat het wel eens interessant was om de waarheid hier gewoon te posten over de tijgers:
Witte tijgers:
Normaalgezien is slechts 1 op de 5000 tijgers wit. Een uitzondering hierop is als je twee witte tijgers met elkaar kweekt. Maar hoe komen we aan die witte tijgers? Er zijn momenteel minder dan 5000 Bengaalse tijgers maar wel 300 Witte tijgers.