Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Dierentuinen
Olaf2000
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 15:44 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Mijn nummer 1 is toch wel Blijdorp, denk ik :). Het is enorm groot en heeft heel veel natuurlijke verblijven :)

Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
BerichtMijn nummer 1 is toch wel Blijdorp, denk ik :). Het is enorm groot en heeft heel veel natuurlijke verblijven :)

Bericht getypt door - Olaf2000
Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 15:44
Svenyboy04
Datum: Vrijdag, 20 Jul 2012, 13:33 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Ik kom mijn top 5 iets of wat aan passen

Dierenpark Emmen
Burger's Zoo
Blijdorp
Zoo parc overloon ( mooi kleine dierenpark met een mooi en natuurlijk verblijf )
Safari park beekse bergen ( mooi leuk en gezellig park met super grooten verblijven.

Brullende Leeuwen
BerichtIk kom mijn top 5 iets of wat aan passen

Dierenpark Emmen
Burger's Zoo
Blijdorp
Zoo parc overloon ( mooi kleine dierenpark met een mooi en natuurlijk verblijf )
Safari park beekse bergen ( mooi leuk en gezellig park met super grooten verblijven.

Bericht getypt door - Svenyboy04
Toegevoegd op 20 Jul 2012 om 13:33
Marcelboy
Datum: Zondag, 29 Jul 2012, 21:45 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

mijn top 4

1. blijdorp deze staat op nummer 1 omdat deze de meest van deze tijd is dus heel modern en heeft de grootste dieren asortiement van nederland.
2. beekse bergen door de veschillende safari mogelijk heden maak je de dieren steeds anders mee en op alle opzichten is het een mooi park
3. burgers zoo de desert,bush en ocean en de savanna verblijf geweldig maar dan houd het wel op maar zeker de moeite waard
4. dierenpark amersfoort mooi lokatie midden in het bos en erg mooi verblijven goie overzicht op de verblijfen en de reden dat ik er in eerst instantie heen ging de 2 zeldzame witte tijgers wel mis ik daar een aquarium.

ik hoop dat je hier wat aan had

gr. marcel(boy)

Je mag me ook gewoon Marcel noemen.

Bericht veranderd door: Marcelboy - Zondag, 29 Jul 2012, 21:45
Berichtmijn top 4

1. blijdorp deze staat op nummer 1 omdat deze de meest van deze tijd is dus heel modern en heeft de grootste dieren asortiement van nederland.
2. beekse bergen door de veschillende safari mogelijk heden maak je de dieren steeds anders mee en op alle opzichten is het een mooi park
3. burgers zoo de desert,bush en ocean en de savanna verblijf geweldig maar dan houd het wel op maar zeker de moeite waard
4. dierenpark amersfoort mooi lokatie midden in het bos en erg mooi verblijven goie overzicht op de verblijfen en de reden dat ik er in eerst instantie heen ging de 2 zeldzame witte tijgers wel mis ik daar een aquarium.

ik hoop dat je hier wat aan had

gr. marcel(boy)

Bericht getypt door - Marcelboy
Toegevoegd op 29 Jul 2012 om 21:45
timo13
Datum: Zondag, 29 Jul 2012, 22:16 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Marcelboy, volgens mij vergeet je burgers' rimba.. Een van de mooiste dingen van burgers als hè t mij vraagt

BerichtMarcelboy, volgens mij vergeet je burgers' rimba.. Een van de mooiste dingen van burgers als hè t mij vraagt

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 29 Jul 2012 om 22:16
Marcelboy
Datum: Zondag, 29 Jul 2012, 22:17 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

je hebt geleik maar datkomt omdat het wat kleiner is dan de rest denk ik.

Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
Berichtje hebt geleik maar datkomt omdat het wat kleiner is dan de rest denk ik.

Bericht getypt door - Marcelboy
Toegevoegd op 29 Jul 2012 om 22:17
Yari
Datum: Maandag, 30 Jul 2012, 20:40 | Bericht # 36   
Yari 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

1 dierenpark emmen
2 burgers zoo
3 blijdorp