Datum: Donderdag, 22 Dec 2011, 17:12 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Een beetje offline maar hier mijn lijstje:
1. Blijdorp, ik ben er gewoon zo'n fan van en ga er meer dan 5 keer per jaar heen 2. Burgers ZOO, vooral het leuke is de Burgers Bush (de warmte?) 3. Ouwehands Dierenpark Rhenen, geweldig leuke dieren en grote speeltuinen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
de top 3 van mij
1 Burgers zoo: prachtige en enorme grote verblijven, en natuurlijk de eco-displays. 2 Dierenpark Emmen. Echt een heel mooi park, ook grote verblijven (misschien wel jammer met het olifantenverblijf word gescheiden door een gracht waarmee soms ook ongevallen met de olifanten gebeuren. 3 Ouwehands: mooie dierencollecties (minpuntje: sommige verblijven zien er niet meer van deze tijd uit)
Het klinkt voor sommigen misschien raar maar Blijdorp staat er niet tussen omdat ik er NOG niet ben geweest. Ik woon in Belgie en als ik met mijn ouders op vakantie ga dan bezoeken we meestal een dierentuin. Maar omdat Diergaarde Blijdorp bij zovelen hoog in het vaandel gedragen wordt komt hij zeker in mijn lijstje voor dit jaar.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Hier ook mijn top 3:
-1-: Burgers' zoo Heel dicht bij, en mooie verblijven. Ik ben vooral fan van de Dessert -2-: Blijdorp Ben maar één keer geweest, maar het is daar heel mooi ingericht. -3-: Dierenpark Emmen Ook maar 1 keer geweest, maar de verblijven zien er heel goed uit. En ook zijn de bavianen heel grappig.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
hier is mijn top 3
1: Burgers' zoo. ik kom er heel vaak en de bush en de Dessert zijn heel mooi en natuurlijk. 2: dierenpark Duisburg: ( in duitseland) het is een mooi en appart park omdat er koala`s en orinocodolfijnen en de verblijven zijn mooi natuurlijk 3. dierenpark emmen. ze hebben mooien natuurlijken verblijven.
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Zaterdag, 28 Jan 2012, 14:57 | Bericht # 27
kaylee
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 45 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mijn top 3: 1: Blijdorp, fantastische zoo, mooie verblijven en zeer bijzondere dieren. 2:Burgers Zoo, bijnzonder door zijn ecosystemen die perfect zijn ingericht 3:gaiapark, hele mooie, moderne zoo, met ruime natuurlijke verblijven
Datum: Donderdag, 09 Feb 2012, 13:07 | Bericht # 28
darkman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
1: Burgers zoo, mooie natuurlijke omgevingen, ik noem het geen verblijven daar 2: Blijdorp, leuke tuin met een goede opbouw, kom er vaak 3: Artis. ik vind de oude ontwerpen en het gevoel dat dat geeft erg mooi