Datum: Donderdag, 27 Aug 2009, 22:22 | Bericht # 1
KingThijs
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hallo iedereen,
Ik was benieuwd over de dierentuin die volgens jullie het leukste is om een keer heen te gaan, want ik wil graag binnenkort naar een dierentuin en ik wil graag weten welke het meest aan te raden is. Alvast bedankt!
Ze zijn deze keuze geworden, door decoratie, en de grootte van het park. Alle parken, kun je een hele dag lang in doorbrengen. En dus echt de moeite waard.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 46 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mijn Top 3 is
1) Blijdorp
2) Dolfinarium
3) Burgers Zoo
Blijdorp staat bekend om het oceanium dat mega groot is. om bokito natuurlijk. en het is gewoon een groot park Dolfinarium, Door zijn watershows. Alleen het nadeel is dat er soms lange rijen staan voor de shows zelf Burgers Zoo, ook een oceanium, en veel variatie in diersoorten, maar alleen iets kleiner dan blijdorp
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik heb zo mijn top 3:
1). Burgers' Zoo, daar zijn geen worden voor, zo mooi! Burgers' Bush en Desert zijn zo creatief ingericht, vele mensen hebben voorbeelden aan deze zoo!
2). Ouwehands, om zijn creatieve indeling, ze hebben mooie hokken, en het berenbos is prachtig om er door heen te lopen, en het is een prachtig goed doel!
3). Blijdorp, lekker groot! Je hebt trouwens practig uitzicht op de nieuwe savanne, op de meeste uitzichtpunten daar in de buurt! En natuurlijk ook nog het oceanium, prachtig gemaakt! Grandioos echt!
Dat was mij top 3 om aan te raden! Vooral Burgers'
Frank (TigerKeeper
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind:
1) Noorder Dierenpark (in Emmen): het is een mooie dierentuin en goed overzichtelijk
2) Burger's Zoo (in Arnhem) het is een een dierentuin met veel speciale attracties zoals burger's desert en burger's bush
3)de dierentuin in Duisburg Deze dierentuin in Duitsland is erg mooi en licht over een snelweg heen gebouwd met een brug dus erg makkelijk te bereiken maar natuurlijk een mooie dierentuin
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
bij mij staat op nummer 1 toch burgers zoo, want ik vind dat ze daar zoveel verschillende diersoorten hebben ,en ik vind gewoon die afrikaanse vlakte daar zo leuk.
Op 2 staat bij mij blijdorp, omdat tie toch het vernieuwendst is in mijn ogen, dat komt misschien omdat ik er elke dag langsrijd met de trein, en zo blijdorp in kan kijken!
Datum: Donderdag, 26 Nov 2009, 13:13 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
1 - burgers zoo
een mooi park met veel natuur, ik vind de eco displays erg mooi en de oceaan
2 - diergaarde amersfoort
mooi natuurlijk ingericht in de oude stad, ook zijn de dieren mooi zichtbaar, ben er vroeger heel vaak geweest. (in woon in Hilversum, kwartiertje met de trein)
3 - artis
een mooie zoo met veel oude bomen en gebouwen, alleen jammer dat er geen grote roofdieren zijn.
mijn persoonlijk minste zoo:
ouwehands dierepark.
redelijk kleine hokken. (vooral bij de witte tijgers ) relatief veel op elkaar gebouwd