Palen hekken, Add-on 'voliere'
raymondhoek
Datum: Maandag, 30 Jul 2012, 13:10 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ Dierentuiner , Ik snap wat je bedoeld. Het is niet echt de bedoeling geweest, maar ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen. @ harry , Bedankt. Als je uitzoomt zal het vervagen, dit moet ook wel, anders krijg je helemaal pixels te zien wat erg lelijk is en irriteert aan het oog. Dus zodra je uitzoomt vervagen de volieres. Dit is tenslotte in het echt ook, van dichtbij zie je het metaal goed, maar van ver af zie het bijna geen net. @ Terdo , De codering is het zelfde als de onderwater tunnel, waardoor het mogelijk is dat dieren op bepaalde hoogte het kunnen passeren zonder dat ZT2 denkt dat ze de bezoekers kunnen aanvallen. Echter zullen designers wel moeten aangeven in hun codering dat de vogels zo hoog kunnen vliegen. Anders zullen ze dit niet doen. Raymond
Bericht @ Dierentuiner , Ik snap wat je bedoeld. Het is niet echt de bedoeling geweest, maar ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen. @ harry , Bedankt. Als je uitzoomt zal het vervagen, dit moet ook wel, anders krijg je helemaal pixels te zien wat erg lelijk is en irriteert aan het oog. Dus zodra je uitzoomt vervagen de volieres. Dit is tenslotte in het echt ook, van dichtbij zie je het metaal goed, maar van ver af zie het bijna geen net. @ Terdo , De codering is het zelfde als de onderwater tunnel, waardoor het mogelijk is dat dieren op bepaalde hoogte het kunnen passeren zonder dat ZT2 denkt dat ze de bezoekers kunnen aanvallen. Echter zullen designers wel moeten aangeven in hun codering dat de vogels zo hoog kunnen vliegen. Anders zullen ze dit niet doen. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 30 Jul 2012 om 13:10
zebraatje
Datum: Maandag, 30 Jul 2012, 15:18 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
wow dit is gewoon fantastisch dit miste echt nog in ZT2 echt prachtig!! en kunnen de vogels ook over het pad vliegen dan, zag net een plaatje daarvan;) ruben
Bericht wow dit is gewoon fantastisch dit miste echt nog in ZT2 echt prachtig!! en kunnen de vogels ook over het pad vliegen dan, zag net een plaatje daarvan;) ruben Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 30 Jul 2012 om 15:18
carnotaurus
Datum: Maandag, 30 Jul 2012, 15:58 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Raymond, vogels die over het pad kunnen vliegen, zoiets is echt uniek! en trouwens, bedankt voor de tip! ik heb niet opgegeven en mijn eerste sign is al ingame! (kijk daarvoor bij European Wonders)
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Raymond, vogels die over het pad kunnen vliegen, zoiets is echt uniek! en trouwens, bedankt voor de tip! ik heb niet opgegeven en mijn eerste sign is al ingame! (kijk daarvoor bij European Wonders) Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 30 Jul 2012 om 15:58
Dierentuiner
Datum: Maandag, 30 Jul 2012, 16:33 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
@ raymondhoek , Zoals je in het bericht voor Terdo zij Onderwatertunnel wanneer komt die eigenlijk uit ??
Bericht @ raymondhoek , Zoals je in het bericht voor Terdo zij Onderwatertunnel wanneer komt die eigenlijk uit ??Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 30 Jul 2012 om 16:33
krieke668
Datum: Maandag, 30 Jul 2012, 19:26 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
Had het al gezien, maar dan nog " " Leuk dat de vogels er echt overheen kunnen! maar vliegen ze dan niet soms door het dak?
Bericht Had het al gezien, maar dan nog " " Leuk dat de vogels er echt overheen kunnen! maar vliegen ze dan niet soms door het dak? Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 30 Jul 2012 om 19:26
thomvonder
Datum: Maandag, 30 Jul 2012, 20:25 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Na de Onderwatertunnel vind ik dit je beste download zover ! Erg goed gemaakt Raymond !
Bericht Na de Onderwatertunnel vind ik dit je beste download zover ! Erg goed gemaakt Raymond ! Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 30 Jul 2012 om 20:25
ZooZa
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 07:43 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
hallo echt mooi gemaakt kijk er echt naar uit er is echt over nagedacht vogels horen ook te vliegen en bij zt2 lopen ze alleen over de grond en nu kunnen ze ook over de hekken vliegen echt leuk ik ga het zeker gebruiken veel succes verder groetjes van mij
Bericht hallo echt mooi gemaakt kijk er echt naar uit er is echt over nagedacht vogels horen ook te vliegen en bij zt2 lopen ze alleen over de grond en nu kunnen ze ook over de hekken vliegen echt leuk ik ga het zeker gebruiken veel succes verder groetjes van mij Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 11 Aug 2012 om 07:43
Marr13
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 11:43 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mooi gemaakt, het lijkt met echt super om het tekunnen gebruiken ! Ik ben benieuwd
Bericht Mooi gemaakt, het lijkt met echt super om het tekunnen gebruiken ! Ik ben benieuwd Bericht getypt door - Marr13 Toegevoegd op 16 Aug 2012 om 11:43
nicole79anne
Datum: Zondag, 09 Sep 2012, 03:59 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Wow raymond that looks amazing.You have alot of talent.
Bericht Wow raymond that looks amazing.You have alot of talent. Bericht getypt door - nicole79anne Toegevoegd op 09 Sep 2012 om 03:59
mvd24
Datum: Maandag, 10 Sep 2012, 14:54 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ziet er fantastisch uit allemaal. Ik zit al zo lang te wachten op gaasdaken die je schuin kunt plaatsen.
Bericht Ziet er fantastisch uit allemaal. Ik zit al zo lang te wachten op gaasdaken die je schuin kunt plaatsen. Bericht getypt door - mvd24 Toegevoegd op 10 Sep 2012 om 14:54