ik heb nog een vraag is er nog wat meer bekend over de add-one voliere wand het is al september of duurd het nog lang een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Je hebt nog een antwoord van mij te goed. Het was inderdaad de bedoeling de voliere add-on begin september uit te brengen.
Echter vlak voor de release tijd, en daarna was het erg onrustig op het ZTSF. Hierdoor moest al mijn aandacht en vooral tijd naar het ZTSF gaan in plaats van de puntjes op de i bij het pack. Voorlopig zal het ZTSF toch nog wat moeten veranderen. De verwachte vertraging is iets minder dan een maand. Dus de nieuwe release zal zijn op eind september.
Even snel nog een 'update' voordat ik ga releasen. Want ik heb er nog 1 laatste functie aan toegevoegd. Er was iemand die vroeg: kunnen er geen hekken komen zonder die palen er tussen. Spijker op z'n kop! Dus die heb ik erbij gemaakt:
Je kunt niet alleen volieres maken met dit pack zoals ik wel eens vaker heb laten zien:
Je kunt nu uitgestrekste volieres maken waar jij bepaald waar er een paal staat:
En als leuke toevoeging, kunnen deze volieres ook schuin staan!! Zodat je op een helling (wat vaak ook in het echt gebeurd) volieres kunt bouwen:
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ziet er mooi uit, man! Ik kijk al helemaal uit naar de realease-datum! Als die schuine muur een bassinmuur is, kan je daar dan ook een gewoon bassin mee maken of dat niet?
@ catfreako, @ Dierentuiner, Hebben jullie wel eens een bassin gemaakt van voliere gaas?? Lijkt me niet verstandig als je daar water achter houd, dus dat kan ook niet. Wacht dus gewoon maar tot de release