ik heb nog een vraagje maar hij gaat niet over deze download dus ik weet niet of ik hem mag stellen maar hier mijn vraag: ik heb hier op deze site gehoord dat je bezig was met een dierentuin vergroot hack nou is mijn vraag of daar nog mee bezig bent of het project stil legt.
@ boerroel545, Hoort hier niet helemaal, maar ik beantwoord hem wel. Ik ben daar inderdaad een tijd mee bezig geweest en is in feite gelukt, echter moest er naar mijn mening te veel aan gebeuren en is het maar de vraag of iedereen zijn computer dat wel aan kan. Elk stukje grond moet met behulp van coördinaten opnieuw worden ingevoerd, waardoor ik dus honderden coördinaten 1 voor 1 met de hand moest gaan invoeren. Verder moest ik dan de omgevings NIF (waar je normaal die autootjes en bomen buiten je dierentuin in zien) aanpassen naar dat formaat ennatuurlijk de omgevings sphere (waar de wolken, zon, etc. bevind) vergroten dat deze niet door de dierentuin zou gaan lopen. En als ik daar dan mee klaar zou zijn moest ik ook nog met coördinaten invoeren waar je wel en niet mag bouwen en waar de Zoo Muren staan.
Zoals je kunt lezen is dit erg veel werk, wat ook heel erg saai is. Daarom staat dat project echt al maanden (als het niet langer is) in de vrieskist. Simpelweg omdat ik veel meer en leukere dingen kan doen.
Mocht je interesse hebben kun je eens kijken op mijn --> Project website <--
@ krieke668, Daarvoor gebruik je de volgende combinatie van objecten:
Op die manier heb je een paal aan het begin, 3 tussen stukken en 1 paal aan het einde, zonder palen tussen door. En mocht je een hek op de grond gebruiken, kunnen dieren er niet meer onderdoor. Daarvoor kun je of het lage hek uit Part 1 gebruiken. Of het speciaal daarvoor gemaakte hek uit de voliere add-on:
@ Iedereen, Benieuwd wat er nou waar in zit?? Aangezien er 2 packs zijn (Basic en exlusive) is het misschien een beetje wazig wat wat is. Klik --> hier <-- om te kijken wat de packs bevatten.
Het uploaden van de video's gaat een hels karwei worden. Maar inmiddels is #1 voor iedereen te zien.
En ook staat er nog voor het einde van deze dag een nieuwe versie online (van zowel de basic als exclusive versie) waarin ook de engelse taal zit verwerkt een een kleine zoopedia fout is verbeterd.