ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dus uit te kijken naar dat het lijkt alsof het belangrijkste verschil tussen de twee packs is met helling van dakbedekking / hekken? In 'exclusieve' kunt u bouwen op helt die twee hoge waar zoals in de basis is het slechts een. Of heb ik het mis?
Hoe dan ook dit ziet er erg goed en ik hou van alle verschillende dakbedekking opties die u toegevoegd voor deze.
@ DTF95, That's right. In fact everything for the second height of roofs you need the exclusive part, otherwise you can use both.
@ Iedereen, Er is iets fout gegaan met het uploaden gisteravond waardoor sommige wat problemen kunnen ondervinden. Ik raad jullie met klem aan de palen hekken serie opnieuw te downloaden. Alles is inmiddels gefixed.
Ook is bij de voliere add-on gelijk een nieuwe versie online die ook engels is. De gehele palen hekken serie is nu dus zowel engels als nederlands.
Bedankt voor jullie begrip, mocht iemand nog vragen of klachten hebben, dan lees ik die graag hier.
@ raymondhoek, nu heb ik een paar vragen als je de exlusiefen pack download heb je dan de basic pack nodig
ik heb via jouw verjaardags contest ook al iets met pallen packet 2 gekregen moet ik die ook downloaden een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Je hebt niet beide nodig. In het exclusive pack zit hetzelfde als basis alleen dan nog meer. Als je de Palen hekken part 2 toen heb gehad, kun je het beste deze nu opnieuw downloaden, dan word deze geupdate, er is inmiddels hier en daar wat aan veranderd.
@ raymondhoek, Elke keer als ik downloade gisteren zei hij dat ik ook onzichtbaar verhoogdpad moest downloaden en nog iets maar volgens mij had ik die twee al.. Always look on the bright side of life!
@ legoman12324, Die kun je laten staan daar is niets aan veranderd.
@ Terdo, Klopt. Zodra je de voliere add-on installeert installeren zich ook 2 andere setups. Namelijk de onzichtbare verhoogde paden en de Palen Hekken Part 2 fix. Deze zijn nodig om de voliere add-on goed te kunnen gebruiken. Mocht je deze al hebben, is dat geen probleem, het kost je geen extra ruimte. Ze worden hooguit geupdate, dus geen zorgen!
@ thomvonder, De codering van de vogel moet er wel op zijn aangepast, aangezien ik vermoed dat geen enkele designer dat heb gedaan, kun je daar dan ook lang op wachten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ raymondhoek,
Ookal word je overdonderd met vragen, ik ga er nog paar bijdoen xD sorry
Ik had palen hekken (2) gekregen van jou verjaardags actie. Zijn er verschillen tussen die versie en de versie van nu? dan bedoel ik vooral of er meer objecten in deze versie ofzo.
En voor zover ik weet was er ook een 'remark pack' bij, komt deze ook uit? (of zit die gewoon in deel 2)