Leuk gemaakt! Maar loopt een luiaard niet op 4 poten? Maarja ik denk wel dat ik hem zou downloaden. Weet je al wanneer hij uit komt? Always look on the bright side of life!
ik ben geen topdesinger dus op 4 poten kon ik hem niet laten lopen en ja hij kan klimmen maar daar wil ik nog wat aan verander dus dat laat ik later nog wel zien. ik denk dat hij ongeveer volgende week uitkomt Ik ga hem eerst aan ZTSF aanbieden als download en dan op calderij unlimeted
Datum: Donderdag, 18 Jun 2009, 16:02 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Thom, Ik vind het een mooie luiaard. Het is heel erg mooi gemaakt met die mooie zwarte/bruine kleur!! Goed gedaan en zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 18 Jun 2009, 17:16 | Bericht # 6
firecat
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
the skin is so realistic looking great job. i think it is a wonderful idea. the only thing that could make the sloth better was if the sloth could climb trees and move like a sloth. but i think that it is a great idea.
Je KUNT de reuzenluiaard niet modelleren! Geen enkel dier uit UD (met uitzondering de 4 dino's uit DD) is modelleerbaar !
Ontopic: Ik vind dat er nog behoorlijk wat aan zou moeten/kunnen gebeuren. De skin vind ik wat slordig. De losse delen zijn wel mooi, maar de overgangen bij de armen en de snuit kunnen wat beter. Ik weet dat dat moeilijk is de eerste keer, maar misschien dat je dat toch zou kunnen proberen. Al met al vind ik het eerlijk gezegd niet helemaal op een luiaard lijken. Luiaarden lopen op 4 poten, en klimmen bijna altijd. Een echt realistische luiaard zal bijna onmogelijk zijn. Maargoed, dit vrij simpele projectje vind ik voor een beginner toch heel behoorlijk !
de skin ben ik momenteel bezig te verander van het weekend laat ik daar wel plaatjes van zien. Hij klimt al wel maar niet goed dus daar ben ik ook nog mee bezig.ik heb nog even een vraagje kan je de oren verwijderen want dat vind ik zelf ook een min puntje
EDIT ik heb een nieuwe variant
Added (20 Jun 2009, 13:07) --------------------------------------------- sorry voor de dubbelpost maar ik heb geen zin mijn bericht weet te editten nu verder met de luiaard ik heb wat nieuwe plaatjes
hier zegt hij dat hij in een boom klimt hier rust hij uit in de boom
hier de jonkies nog een jonkie bij de moeder [URL=http://img211.imageshack.us/i/pic6esi.jpg/][/URL
Bericht veranderd door: thomvonder - Zaterdag, 20 Jun 2009, 08:07
Leuk dat je ook weer je vooruitgangen laat zien! Maar als hij in die boom rust ziet hij er heel erg klein uit of ligt dit aan mij? En is die nieuwe variant niet een beetje erg groen? Het is niet dat ik het niet mooi vind maar ik wil je graag een beetje helpen met ideeen gr. Terdo Always look on the bright side of life!