Thom's creaties
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 20 Jun 2009, 14:22 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja Thom, deze nieuwe variant is een beetje groenig en die bruine van eerst vond ik veel mooier. En dat boomklimmen, is niet echt boomklimmen, kun je bijvoorbeeld niet in de boom zetten en hij maakt zich klein in de boom. Maar verder vind ik het een goed project!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ja Thom, deze nieuwe variant is een beetje groenig en die bruine van eerst vond ik veel mooier. En dat boomklimmen, is niet echt boomklimmen, kun je bijvoorbeeld niet in de boom zetten en hij maakt zich klein in de boom. Maar verder vind ik het een goed project!! Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 20 Jun 2009 om 14:22
thomvonder
Datum: Zaterdag, 20 Jun 2009, 17:23 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
hij is zo klein geworden omdat ik de animaties van de koala heb gebruikt verder ga ik de groene variant mixen met de bruine zodat er een mooie variant uitkomt Added (20 Jun 2009, 17:23) --------------------------------------------- even snel een projectje dat ik waar ik al een tijdje mee bezig ben een plaatsbare KILLERPINGUIN!
dit is eeen nieuw dier dus geen hack!
Bericht hij is zo klein geworden omdat ik de animaties van de koala heb gebruikt verder ga ik de groene variant mixen met de bruine zodat er een mooie variant uitkomt Added (20 Jun 2009, 17:23) --------------------------------------------- even snel een projectje dat ik waar ik al een tijdje mee bezig ben een plaatsbare KILLERPINGUIN!
dit is eeen nieuw dier dus geen hack!
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 20 Jun 2009 om 17:23
timtomtim
Datum: Maandag, 22 Jun 2009, 12:07 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
de luiaard ziet er goed uit voor de eerste keer het is jammer dat hij niet gemoddeleerd kan worden en de overgangen kunnen beter de killerpinguins zijn wel grappig ik denk alleen niet dat veel mensen hem downloaden
ik ben tim!!!
Bericht de luiaard ziet er goed uit voor de eerste keer het is jammer dat hij niet gemoddeleerd kan worden en de overgangen kunnen beter de killerpinguins zijn wel grappig ik denk alleen niet dat veel mensen hem downloaden
Bericht getypt door - timtomtim Toegevoegd op 22 Jun 2009 om 12:07
firecat
Datum: Maandag, 22 Jun 2009, 16:28 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
the eyes on the penguins look really cool. firecat
Bericht the eyes on the penguins look really cool. firecat
Bericht getypt door - firecat Toegevoegd op 22 Jun 2009 om 16:28
thomvonder
Datum: Dinsdag, 23 Jun 2009, 07:58 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
de Killerpinguin is klaar! ik ga hem uitbrengen op caldera unlimited en misschien op zootycoon.nl Added (23 Jun 2009, 07:58) --------------------------------------------- UPDATE
ik heb de pluimpjes van de oren gehaald en hem wat groener gemaakt dit is een variant dus nog niet de mainskin!
tot de volgende update
Bericht de Killerpinguin is klaar! ik ga hem uitbrengen op caldera unlimited en misschien op zootycoon.nl Added (23 Jun 2009, 07:58) --------------------------------------------- UPDATE
ik heb de pluimpjes van de oren gehaald en hem wat groener gemaakt dit is een variant dus nog niet de mainskin!
tot de volgende update
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 23 Jun 2009 om 07:58
Murdoc
Datum: Woensdag, 24 Jun 2009, 00:47 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hey thomvonder, Vind je luiaard erg mooi geworden. Ga je ook een lichtere variant maken? Vond op google namelijk een aantal plaatjes waar de luiaards een lichtere vachtskleur hadden
Ga zo door!
Cheers,
I love Australia!! Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D
Bericht Hey thomvonder, Vind je luiaard erg mooi geworden. Ga je ook een lichtere variant maken? Vond op google namelijk een aantal plaatjes waar de luiaards een lichtere vachtskleur hadden
Ga zo door!
Cheers,
Bericht getypt door - Murdoc Toegevoegd op 24 Jun 2009 om 00:47
firecat
Datum: Woensdag, 24 Jun 2009, 05:15 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
the updated sloth looks really good. the green is very good addition because they do get green because the have alge in there fur. firecat
Bericht the updated sloth looks really good. the green is very good addition because they do get green because the have alge in there fur. firecat
Bericht getypt door - firecat Toegevoegd op 24 Jun 2009 om 05:15
zwarte-capihoorn
Datum: Vrijdag, 26 Jun 2009, 16:38 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mooie luiaard heb ik altijd al in mijn zoo willen hebben. Ga zo door!
Bericht veranderd door: zwarte-capihoorn - Vrijdag, 26 Jun 2009, 16:38
Bericht Mooie luiaard heb ik altijd al in mijn zoo willen hebben. Ga zo door! Bericht getypt door - zwarte-capihoorn Toegevoegd op 26 Jun 2009 om 16:38
chrischi83
Datum: Vrijdag, 26 Jun 2009, 18:02 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
cool. I always wanted to have a sloth in my zoo. But I don´t like the ears...
Bericht cool. I always wanted to have a sloth in my zoo. But I don´t like the ears... Bericht getypt door - chrischi83 Toegevoegd op 26 Jun 2009 om 18:02
tigerman
Datum: Zaterdag, 27 Jun 2009, 12:38 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
dat groen is heel mooi en ik wil de luiaard graag downloaden
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht dat groen is heel mooi en ik wil de luiaard graag downloaden Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 27 Jun 2009 om 12:38