Thom's creaties
LAwrence
Datum: Woensdag, 08 Jul 2009, 12:15 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
I have to hearts in my breast. On the one hand it looks cute on the other hand the sloth is an animla who lives almost the whole time on a tree...
Bericht I have to hearts in my breast. On the one hand it looks cute on the other hand the sloth is an animla who lives almost the whole time on a tree...
Bericht getypt door - LAwrence Toegevoegd op 08 Jul 2009 om 12:15
reuzenotter
Datum: Zaterdag, 11 Jul 2009, 14:17 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Idd, een luiaard komt zelden op de grond! Een lopende luiaard is gewoon niet realistisch, zeker niet 1 die op twee poten loopt. Ik moet wel toegeven dat de skin er goed uit ziet.
Bericht Idd, een luiaard komt zelden op de grond! Een lopende luiaard is gewoon niet realistisch, zeker niet 1 die op twee poten loopt. Ik moet wel toegeven dat de skin er goed uit ziet. Bericht getypt door - reuzenotter Toegevoegd op 11 Jul 2009 om 14:17
gor1
Datum: Maandag, 13 Jul 2009, 15:55 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik vind de grijs/bruine heel mooi mooier dan rueze-luiaard
Bericht ik vind de grijs/bruine heel mooi mooier dan rueze-luiaard Bericht getypt door - gor1 Toegevoegd op 13 Jul 2009 om 15:55
Bent
Datum: Maandag, 20 Jul 2009, 17:23 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Leuke Luiaard.. Ik vind de allereerste skin wel het mooiste! Wanneer kun je hem Downloaden? Kan De Luiaard Zwemmen? Wat de echte kan dat wel.. Margay88..
Bericht Leuke Luiaard.. Ik vind de allereerste skin wel het mooiste! Wanneer kun je hem Downloaden? Kan De Luiaard Zwemmen? Wat de echte kan dat wel.. Margay88..
Bericht getypt door - Bent Toegevoegd op 20 Jul 2009 om 17:23
thomvonder
Datum: Zaterdag, 01 Aug 2009, 10:23 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
even een vraag aan de crew willen jullie dit topic naar mijn design corner brengen? groetjes Thom
Bericht even een vraag aan de crew willen jullie dit topic naar mijn design corner brengen? groetjes Thom
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 01 Aug 2009 om 10:23
Erry2000
Datum: Zaterdag, 01 Aug 2009, 10:34 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
Verplaatst .
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht Verplaatst . Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 01 Aug 2009 om 10:34
thomvonder
Datum: Zaterdag, 01 Aug 2009, 10:54 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
ik heb een probleem ik kan namelijk geen plaatjes meer postten voor mijn poll weet iemand hoe dit komt????
Bericht ik heb een probleem ik kan namelijk geen plaatjes meer postten voor mijn poll weet iemand hoe dit komt???? Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 01 Aug 2009 om 10:54
Erry2000
Datum: Zaterdag, 01 Aug 2009, 12:44 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
Ja, dat is een fout in de leden groep van de designers. Het is helaas een van de weinige bugs die ik als Technisch Medewerker niet kan fiksen. De alternatieven zijn: 1. Upload je plaatje hier op de site. 2. Ik kan je tijdelijk aan de ledengroep toevoegen, maar je NIET terugzetten in de designers groep (omdat een designer een van de belangrijkere ledengroepen is), dus dan ben je een weekje "gewoon" lid. 3. Je kunt de url van de plaatjes posten, en ik DENK dat een van de crewleden daar dan plaatjes van kan maken . 4. Je wacht een weekje totdat Raymond van vakantie terug komt, en het verranderd (ik zal hem inlichten). Sorry voor de problemen...
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht Ja, dat is een fout in de leden groep van de designers. Het is helaas een van de weinige bugs die ik als Technisch Medewerker niet kan fiksen. De alternatieven zijn: 1. Upload je plaatje hier op de site. 2. Ik kan je tijdelijk aan de ledengroep toevoegen, maar je NIET terugzetten in de designers groep (omdat een designer een van de belangrijkere ledengroepen is), dus dan ben je een weekje "gewoon" lid. 3. Je kunt de url van de plaatjes posten, en ik DENK dat een van de crewleden daar dan plaatjes van kan maken . 4. Je wacht een weekje totdat Raymond van vakantie terug komt, en het verranderd (ik zal hem inlichten). Sorry voor de problemen...
Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 01 Aug 2009 om 12:44
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 07 Aug 2009, 13:46 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ik heb het probleem inmiddels gefixt. Excusses voor de overlast. Maar elk nieuw iets heeft kinderziektes (zoals die genoemd worden). En ook wij ontkomen er niet aan zoals je hebt gemerkt. Ik hoop dat het niet al te erg was Raymond (Site-admin)
Bericht Ik heb het probleem inmiddels gefixt. Excusses voor de overlast. Maar elk nieuw iets heeft kinderziektes (zoals die genoemd worden). En ook wij ontkomen er niet aan zoals je hebt gemerkt. Ik hoop dat het niet al te erg was Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 07 Aug 2009 om 13:46
thomvonder
Datum: Dinsdag, 11 Aug 2009, 14:39 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
weten iemand wie ik het best kan vragen om te helpen met de klimanimaties want bij mij gaat het niet helemaal goed
Bericht weten iemand wie ik het best kan vragen om te helpen met de klimanimaties want bij mij gaat het niet helemaal goed Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 11 Aug 2009 om 14:39