Thom's creaties
KumariKat
Datum: Dinsdag, 25 Aug 2009, 04:00 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
shoudn't the ears be long and floppy on the dalmation? just saying, the skin looks really good though
Peace Love Happiness
Bericht shoudn't the ears be long and floppy on the dalmation? just saying, the skin looks really good though Bericht getypt door - KumariKat Toegevoegd op 25 Aug 2009 om 04:00
Komori_Miharu
Datum: Dinsdag, 25 Aug 2009, 16:39 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
I'm sure that's either too hard to mesh, it distorts. Or he's not finished. But the sloth and dalmation look great, I wish there were better models ingame to work from. (: But I can't wait to see more.
Bericht I'm sure that's either too hard to mesh, it distorts. Or he's not finished. But the sloth and dalmation look great, I wish there were better models ingame to work from. (: But I can't wait to see more.
Bericht getypt door - Komori_Miharu Toegevoegd op 25 Aug 2009 om 16:39
KingThijs
Datum: Vrijdag, 28 Aug 2009, 15:43 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Die luiaard is monsterlijk goed, ik heb hem gedownload en ik gebruik zowat in elke zoo. Echt prachtig, alsof het van BF zelf komt. x
Bericht Die luiaard is monsterlijk goed, ik heb hem gedownload en ik gebruik zowat in elke zoo. Echt prachtig, alsof het van BF zelf komt. x
Bericht getypt door - KingThijs Toegevoegd op 28 Aug 2009 om 15:43
thomvonder
Datum: Zaterdag, 05 Sep 2009, 16:51 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
ik heb besloten ook maar eens een reskin te doen hier de Gorilla
reacties zijn welkom
Bericht ik heb besloten ook maar eens een reskin te doen hier de Gorilla
reacties zijn welkom
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 05 Sep 2009 om 16:51
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 05 Sep 2009, 17:15 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Waar is de dalamatier op deze pagina? Ben je hem vergeten, nee ik vind deze reskin heel goed gelukt. Is hij ook groter gemaakt? En de kleur past precies bij een Gorilla. Goed gedaan en groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Waar is de dalamatier op deze pagina? Ben je hem vergeten, nee ik vind deze reskin heel goed gelukt. Is hij ook groter gemaakt? En de kleur past precies bij een Gorilla. Goed gedaan en groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 05 Sep 2009 om 17:15
thomvonder
Datum: Zondag, 06 Sep 2009, 09:25 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
nee de ene is een mannetje de andere een vrouwtje. alleen snap ik niet waarom de dalmatier hier zou moeten staan
Bericht nee de ene is een mannetje de andere een vrouwtje. alleen snap ik niet waarom de dalmatier hier zou moeten staan Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 06 Sep 2009 om 09:25
Laraatje2008
Datum: Zondag, 06 Sep 2009, 10:32 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Voormalig Crewlid
Directeur
Omdat je hem op zt.nl wel heb geshowd, het was ook maar als een geintje bedoeld. Sorry, maar de reskin is heel goed gelukt. Groetjes en ga zo door met designen van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Omdat je hem op zt.nl wel heb geshowd, het was ook maar als een geintje bedoeld. Sorry, maar de reskin is heel goed gelukt. Groetjes en ga zo door met designen van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 06 Sep 2009 om 10:32
raymondhoek
Datum: Zondag, 06 Sep 2009, 12:25 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Quote (thomvonder )
nee de ene is een mannetje de andere een vrouwtje. alleen snap ik niet waarom de dalmatier hier zou moeten staan
Zou ik van het mannetje de rug mogen zien
@ je Dalmatier . Omdat je hem op deze site hebt geupload misschien Maar dat maakt niet uit. Nu ik het over je Dalmatier heb,
Hij staat inmiddels online, en je kunt hem HIER downloaden Raymond
Bericht Quote (thomvonder )
Zou ik van het mannetje de rug mogen zien
@ je Dalmatier . Omdat je hem op deze site hebt geupload misschien Maar dat maakt niet uit. Nu ik het over je Dalmatier heb,
Hij staat inmiddels online, en je kunt hem HIER downloaden Raymond
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 06 Sep 2009 om 12:25
thomvonder
Datum: Zondag, 06 Sep 2009, 15:19 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
speciaal voor Raymond hier de rug gr Thom
Bericht speciaal voor Raymond hier de rug gr Thom
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 06 Sep 2009 om 15:19
robinnijhof
Datum: Zondag, 06 Sep 2009, 15:50 | Bericht # 60
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ziet er goed uit, beter als dat van het gewone spel. Ga zo door met maken van mooie downloads. Groetjes Robin Nijhof
Bericht Ziet er goed uit, beter als dat van het gewone spel. Ga zo door met maken van mooie downloads. Groetjes Robin Nijhof Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 06 Sep 2009 om 15:50