Thom's creaties
raymondhoek
Datum: Zondag, 06 Sep 2009, 17:48 | Bericht # 61
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
De rug vind ik wel jammer :'( Want het mannetje heet niet voor niets een Zilver rug. De rug moet wat aan de grijze/lichte kant zijn. Verder vind ik de skin wel heel goed gelukt Misschien dat je nog wat aan de rug kunt doen Raymond
alextheodd
Datum: Zondag, 13 Sep 2009, 00:04 | Bericht # 62
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Love the sloth. it fits it's exhibits nicely. The Gorilla also looks much more realistic than the origenal. Keep up the good work
Bericht Love the sloth. it fits it's exhibits nicely. The Gorilla also looks much more realistic than the origenal. Keep up the good work Bericht getypt door - alextheodd Toegevoegd op 13 Sep 2009 om 00:04
thomvonder
Datum: Dinsdag, 22 Sep 2009, 15:35 | Bericht # 63
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
ik heb goed nieuws de gorilla is op de rug na af. ook met mijn jeep pack gaat het goed. binnenkort plaatjes!!!!Added (22 Sep 2009, 15:35) --------------------------------------------- hier een paar screens van zoals die nu is.
hier zie je het vrouwtje het mannetje hier zie je ze samen
en als laatste de rug van het mannetje
reacties zijn welkom
Bericht ik heb goed nieuws de gorilla is op de rug na af. ook met mijn jeep pack gaat het goed. binnenkort plaatjes!!!!Added (22 Sep 2009, 15:35) --------------------------------------------- hier een paar screens van zoals die nu is.
hier zie je het vrouwtje het mannetje hier zie je ze samen
en als laatste de rug van het mannetje
reacties zijn welkom
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 22 Sep 2009 om 15:35
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 22 Sep 2009, 16:02 | Bericht # 64
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Misschien dat je de overgangen nog wat beter kan maken?? Want nu zie je (vooral bij de achterpoten) lijnen lopen tussen donker en licht Maar de kleur is wel al beter... Raymond
Bericht Misschien dat je de overgangen nog wat beter kan maken?? Want nu zie je (vooral bij de achterpoten) lijnen lopen tussen donker en licht Maar de kleur is wel al beter... Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 22 Sep 2009 om 16:02
thomvonder
Datum: Dinsdag, 22 Sep 2009, 17:29 | Bericht # 65
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
ja dat deel van de overgang naar de rug ga ik nog proberen te veranderen
Bericht ja dat deel van de overgang naar de rug ga ik nog proberen te veranderen Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 22 Sep 2009 om 17:29
gigabita56
Datum: Vrijdag, 25 Sep 2009, 00:08 | Bericht # 66
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Nice projects
Bericht Nice projects Bericht getypt door - gigabita56 Toegevoegd op 25 Sep 2009 om 00:08
Ituri
Datum: Vrijdag, 25 Sep 2009, 04:15 | Bericht # 67
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Really nice work on the gorillas. Much better than the BF skins.
Bericht Really nice work on the gorillas. Much better than the BF skins. Bericht getypt door - Ituri Toegevoegd op 25 Sep 2009 om 04:15
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 25 Sep 2009, 16:47 | Bericht # 68
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Quote (gigabita56 )
Nice projects
Please tell why you think this!! Substructure your messages more please!! Raymond (Site-admin)
Bericht Quote (gigabita56 )
Nice projects
Please tell why you think this!! Substructure your messages more please!! Raymond (Site-admin)
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 25 Sep 2009 om 16:47
thomvonder
Datum: Zaterdag, 26 Sep 2009, 10:31 | Bericht # 69
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
even een project tussendoor. ik ben mezelf een beetje aan het uittestten op codeer gebied daarom heb ik dit project bedacht
een piraat(entertainer) ik ga proberen om hem een goed hoofd te geven en de animaties van de entertainers.
Added (26 Sep 2009, 10:31) --------------------------------------------- update
inmiddels heb ik hem met een hoofd (ik verander de hoed nog)
Bericht veranderd door: thomvonder - Zaterdag, 26 Sep 2009, 10:15
Bericht even een project tussendoor. ik ben mezelf een beetje aan het uittestten op codeer gebied daarom heb ik dit project bedacht
een piraat(entertainer) ik ga proberen om hem een goed hoofd te geven en de animaties van de entertainers.
Added (26 Sep 2009, 10:31) --------------------------------------------- update
inmiddels heb ik hem met een hoofd (ik verander de hoed nog)
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 26 Sep 2009 om 10:31
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 26 Sep 2009, 10:44 | Bericht # 70
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Goed gedaan. Ik heb er een hele lange tijd ook aan gewerkt. Maar na 10 minuten vond ik het niks meer, en heb ik hem in het mapje "onvoltooid" gedumpt Wel leuk dat jij hem wel afmaak Ziet er goed uit... Raymond
Bericht Goed gedaan. Ik heb er een hele lange tijd ook aan gewerkt. Maar na 10 minuten vond ik het niks meer, en heb ik hem in het mapje "onvoltooid" gedumpt Wel leuk dat jij hem wel afmaak Ziet er goed uit... Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 26 Sep 2009 om 10:44