Thom's creaties
royboy407
Datum: Zaterdag, 14 Nov 2009, 18:41 | Bericht # 81
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
heey thom je piraten zijn echt leuk dat was echt iets wat ik miste voor mijn marine parken. en krijgen we ook nog scrrens te zien van je jeep's?
Gr. Roy
Bericht heey thom je piraten zijn echt leuk dat was echt iets wat ik miste voor mijn marine parken. en krijgen we ook nog scrrens te zien van je jeep's?
Gr. Roy
Bericht getypt door - royboy407 Toegevoegd op 14 Nov 2009 om 18:41
robinnijhof
Datum: Zaterdag, 14 Nov 2009, 20:05 | Bericht # 82
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Heel leuk hoor die piraat. die past goed bij je zeedieren park. Ook leuk met die uniforms en hoeden. Ben benieuwd hoe hij verder gaat worden. Groetjes Robin.
Bericht Heel leuk hoor die piraat. die past goed bij je zeedieren park. Ook leuk met die uniforms en hoeden. Ben benieuwd hoe hij verder gaat worden. Groetjes Robin.
Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 14 Nov 2009 om 20:05
thomvonder
Datum: Zondag, 27 Dec 2009, 16:58 | Bericht # 83
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
eindelijk weer eens een update het is me gelukt om hem ingame als educator te krijgen het is enkel wel een reskin. een echte lukt me hopelijk later nog. hier wat screens;
en als laatste wou ik jullie dit grappig probleem laten zien, dat ik nog even moet fixen :P
ik weet nog niet wat ik van jack sparrow ga maken. misschien wel een verkoper....
Bericht eindelijk weer eens een update het is me gelukt om hem ingame als educator te krijgen het is enkel wel een reskin. een echte lukt me hopelijk later nog. hier wat screens;
en als laatste wou ik jullie dit grappig probleem laten zien, dat ik nog even moet fixen :P
ik weet nog niet wat ik van jack sparrow ga maken. misschien wel een verkoper....
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 27 Dec 2009 om 16:58
Joshua
Datum: Zondag, 27 Dec 2009, 18:16 | Bericht # 84
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Weer super leuk gedaan, en je laatste screen, het leek wel een veroest anker van een schip op het eerste oog.
Bericht Weer super leuk gedaan, en je laatste screen, het leek wel een veroest anker van een schip op het eerste oog. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 27 Dec 2009 om 18:16
thomvonder
Datum: Woensdag, 30 Dec 2009, 16:57 | Bericht # 85
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
nieuwe piraten variant en dit is die van BF
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 30 Dec 2009, 21:08 | Bericht # 86
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dat je verschillende piraten maakt, heb je toch meer keuze aan educators!! Mooi gedaan en groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Mooie dat je verschillende piraten maakt, heb je toch meer keuze aan educators!! Mooi gedaan en groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 30 Dec 2009 om 21:08
thomvonder
Datum: Zaterdag, 02 Jan 2010, 15:15 | Bericht # 87
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
Piraat update
Bericht Piraat update
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 02 Jan 2010 om 15:15
Reptiman
Datum: Zondag, 03 Jan 2010, 03:54 | Bericht # 88
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Cool Pirates, Thomvonder! I LOVE Them Because They Sure Do Look Like Them! [Though I Know They're Just Edited From An Educator.]
Bericht veranderd door: Reptiman - Dinsdag, 05 Jan 2010, 04:03
Bericht Cool Pirates, Thomvonder! I LOVE Them Because They Sure Do Look Like Them! [Though I Know They're Just Edited From An Educator.]
Bericht getypt door - Reptiman Toegevoegd op 03 Jan 2010 om 03:54
thomvonder
Datum: Zondag, 03 Jan 2010, 08:57 | Bericht # 89
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
Why do you love them? do you like the skin, or the idee? Say that to, because now it's just spam
Bericht Why do you love them? do you like the skin, or the idee? Say that to, because now it's just spam Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 03 Jan 2010 om 08:57
thomvonder
Datum: Zaterdag, 09 Jan 2010, 10:12 | Bericht # 90
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
dat komt omdat ik ze ff snel allemaal in een hok heb gepropt om te bewijzen dat het echt dieren zijn en de 2de heb ik al af.
Bericht dat komt omdat ik ze ff snel allemaal in een hok heb gepropt om te bewijzen dat het echt dieren zijn en de 2de heb ik al af. Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 09 Jan 2010 om 10:12