Datum: Zaterdag, 09 Jan 2010, 10:19 | Bericht # 91
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 42 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hoi Leuk dat je de vis plaatsbaar hebt gemaakt. Hij zier er realistisch uit. Is zijn bio rif? Dat is helemaal top. Ik hoop dat je er meer gaat doen Groeten Bas noem me maar Bas, visfreak is zo lang xD
Datum: Zaterdag, 09 Jan 2010, 10:32 | Bericht # 92
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
wow. ik heb hier geen woorden voor. het is gewoon prachtig. Heeft die ook een andere skin? en ga je dit ook doen met land ambiants? Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ja hij heeft ook variant skins land ambients weet ik nog niet. Dan moet ik namelijk goede bewegingen voor zoeken daarom gaat een eekhoorn denk ik ook niet lukken. Dan krijgt hij er geen nieuwe bewegingen bij alleen die hij al had als ambient hij zal dan waarschijnlijk niet eten.Maar als je wilt kan ik het wel proberen
Dat zou ik erg op prijs stellen. Als je dat lukt kun je misschien een eekhoorn packje maken. Dan wil ik best wel helpen. Met de normale eekhoorn, 3 kleuren eekhoorn, rotseekhoorn, etc, etc.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 42 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
De slijmvis is ook leuk gemaakt. Ik vind hem vrij realistisch eruit zien meet zt2 geeft hem helaas een rare skin gegeven. Veder is hij erg mooi. noem me maar Bas, visfreak is zo lang xD
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
erg mooi maar kan je ook een levend voer versie van maken? want veel dieren houden wel van een makreeltje(ik eerlijk gezegt ook,als ze gerookt zijn) ik weet dat veel zeedieren makreel eten omdat ik en mijn vader met stukjes makreel kabeljouwen van 5-6 kilo vangen! Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Zondag, 07 Feb 2010, 18:04