Thom's creaties
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 28 Apr 2010, 16:46 | Bericht # 111
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi visje Thom, goed gemaakt met die verschillende soorten stippen!! Gaaf visje, Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Mooi visje Thom, goed gemaakt met die verschillende soorten stippen!! Gaaf visje, Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 28 Apr 2010 om 16:46
zebraatje
Datum: Woensdag, 28 Apr 2010, 17:38 | Bericht # 112
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
ga je die papegaai nog uitbrengen al download hij is echt supermooi zier er erg realistisch uit en je sou er een pack kunnen maken met andere papegaaien en kaketoe's goed werk ruben
Bericht ga je die papegaai nog uitbrengen al download hij is echt supermooi zier er erg realistisch uit en je sou er een pack kunnen maken met andere papegaaien en kaketoe's goed werk ruben
Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 28 Apr 2010 om 17:38
raymondhoek
Datum: Woensdag, 28 Apr 2010, 18:14 | Bericht # 113
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Quote (thomvonder )
ik breng hem uiteraard uit als dier. en ik ben slecht in varianten maken, maar als ik iemand kan vinden die dat voor mij wil doen, komen die er misschien wel
Ik wil er best wel een keertje naar kijken voor je Ik hoop dat je zowel de Ara als dit prachtige visje ook op het ZTSF upload. Raymond
Bericht Quote (thomvonder )
ik breng hem uiteraard uit als dier. en ik ben slecht in varianten maken, maar als ik iemand kan vinden die dat voor mij wil doen, komen die er misschien wel
Ik wil er best wel een keertje naar kijken voor je Ik hoop dat je zowel de Ara als dit prachtige visje ook op het ZTSF upload. Raymond
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 28 Apr 2010 om 18:14
thomvonder
Datum: Woensdag, 28 Apr 2010, 19:26 | Bericht # 114
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
de ara is inmiddels op mijn site, exclusief verschenen, maar als hij hier ook exclusief komt, dan upload ik hier ook
Bericht de ara is inmiddels op mijn site, exclusief verschenen, maar als hij hier ook exclusief komt, dan upload ik hier ook Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 28 Apr 2010 om 19:26
raymondhoek
Datum: Woensdag, 28 Apr 2010, 21:25 | Bericht # 115
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Quote (thomvonder )
de ara is inmiddels op mijn site, exclusief verschenen, maar als hij hier ook exclusief komt, dan upload ik hier ook
Geen probleem uiteraard. Als designers aangeven hun download in de Exclusive map te willen hebben, en niet overal gemakkelijk te verkrijgen is, staan we dit toe Raymond (Site-admin)
Bericht Quote (thomvonder )
Geen probleem uiteraard. Als designers aangeven hun download in de Exclusive map te willen hebben, en niet overal gemakkelijk te verkrijgen is, staan we dit toe Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 28 Apr 2010 om 21:25
zebraatje
Datum: Donderdag, 29 Apr 2010, 08:57 | Bericht # 116
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
thom ik heb een vraag je hoe heet jou site ??ik kan um niet vinden namelijk ruben
Bericht thom ik heb een vraag je hoe heet jou site ??ik kan um niet vinden namelijk ruben
Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 29 Apr 2010 om 08:57
thomvonder
Datum: Donderdag, 29 Apr 2010, 14:29 | Bericht # 117
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
http://z2funlimited.com/forum/index.php dit is mijn site
EDIT de haring is uitgekomen
zebraatje
Datum: Vrijdag, 30 Apr 2010, 20:26 | Bericht # 118
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
thom ik had nog een vraagje waar kun je de downloads vinden op jou site en ga je die papegaai nog een keeer op ztsf als download zetten?? ruben
Bericht thom ik had nog een vraagje waar kun je de downloads vinden op jou site en ga je die papegaai nog een keeer op ztsf als download zetten?? ruben
Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 30 Apr 2010 om 20:26
thomvonder
Datum: Vrijdag, 07 Mei 2010, 16:36 | Bericht # 119
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
het dinoteam part 1 is uitgekomen op z2f unlimited de koi is trouwens ook uitgekomen op z2f unlimited, je hebt 15 posts nodig om ze te krijgen
EDIT de schubkarper is uitgekomen
Bericht veranderd door: thomvonder - Zondag, 09 Mei 2010, 13:35
Bericht het dinoteam part 1 is uitgekomen op z2f unlimited de koi is trouwens ook uitgekomen op z2f unlimited, je hebt 15 posts nodig om ze te krijgen
EDIT de schubkarper is uitgekomen
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 07 Mei 2010 om 16:36
TehDancingKitteh
Datum: Zondag, 09 Mei 2010, 15:49 | Bericht # 120
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind het een leuk idee, maar zijn de alleen voor de sier, of doen ze ook wat?
Bericht Ik vind het een leuk idee, maar zijn de alleen voor de sier, of doen ze ook wat? Bericht getypt door - TehDancingKitteh Toegevoegd op 09 Mei 2010 om 15:49