Thom's creaties
Terdo
Datum: Vrijdag, 18 Jun 2010, 18:13 | Bericht # 131
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Supermooie vissen Thom! Ik vind vooral de ogen van de vissen erg realistisch Nog een vraagje... Weet je al waar ze komen te downloaden? want ik mis echt kleine vissen in mijn zoo
Always look on the bright side of life!
Bericht Supermooie vissen Thom! Ik vind vooral de ogen van de vissen erg realistisch Nog een vraagje... Weet je al waar ze komen te downloaden? want ik mis echt kleine vissen in mijn zoo Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 18 Jun 2010 om 18:13
thomvonder
Datum: Vrijdag, 25 Jun 2010, 14:22 | Bericht # 132
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
het tetrapack bestaand uit 7 tetra's is uit op mijn site en environ,tesara
Bericht het tetrapack bestaand uit 7 tetra's is uit op mijn site en environ,tesara Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 25 Jun 2010 om 14:22
jarni
Datum: Vrijdag, 25 Jun 2010, 14:41 | Bericht # 133
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
waarom upload je ze eigenlijk bijna nooit op deze site? als je wil dat het een exlusieve download is kan je dat gewoon instellen. PS:raymond nu ik er toch over bezig ben,volgens mij staan er 3 downloads in de wachtrij.(dat kan je zien)
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht waarom upload je ze eigenlijk bijna nooit op deze site? als je wil dat het een exlusieve download is kan je dat gewoon instellen. PS:raymond nu ik er toch over bezig ben,volgens mij staan er 3 downloads in de wachtrij.(dat kan je zien) Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 25 Jun 2010 om 14:41
thomvonder
Datum: Zaterdag, 26 Jun 2010, 09:59 | Bericht # 134
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
ik zal ze hier binnenkort ook releasen, alleen hier duurt het altijd wat langer, omdta je allemaal dingen moet invullen EDIT ik heb hem geupload, nu moet hij nog worden goedgekeurd, net als mijn ara
Bericht ik zal ze hier binnenkort ook releasen, alleen hier duurt het altijd wat langer, omdta je allemaal dingen moet invullen EDIT ik heb hem geupload, nu moet hij nog worden goedgekeurd, net als mijn ara
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 26 Jun 2010 om 09:59
thomvonder
Datum: Maandag, 28 Jun 2010, 16:20 | Bericht # 135
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
De Piraat entertainer is uitgebracht op Environ en Tesara, hij komt binnenkort ook hier
Bericht De Piraat entertainer is uitgebracht op Environ en Tesara, hij komt binnenkort ook hier Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 28 Jun 2010 om 16:20
jarni
Datum: Maandag, 28 Jun 2010, 17:35 | Bericht # 136
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik zie dat het gelukt is. maar een vraagje:waarom heeft hij geen hoofd op het eerste plaatje geen hoofd?
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht ik zie dat het gelukt is. maar een vraagje:waarom heeft hij geen hoofd op het eerste plaatje geen hoofd? Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 28 Jun 2010 om 17:35
thomvonder
Datum: Dinsdag, 29 Jun 2010, 08:23 | Bericht # 137
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
hij maakt daar een salto
Bericht hij maakt daar een salto Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 29 Jun 2010 om 08:23
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 29 Jun 2010, 17:28 | Bericht # 138
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Het zeer leuk gemaakt en eindelijk een andere entainer dan die dino en de neushoorngeval. En heel erg realistisch gemaakt. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Het zeer leuk gemaakt en eindelijk een andere entainer dan die dino en de neushoorngeval. En heel erg realistisch gemaakt. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 29 Jun 2010 om 17:28
thomvonder
Datum: Woensdag, 30 Jun 2010, 15:36 | Bericht # 139
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
het standbeeldpack is uit plaatje Link: http://www.mediafire.com/?it1twnaztmr net als de gorilla reskin;)
HaroFish
Datum: Zaterdag, 03 Jul 2010, 20:19 | Bericht # 140
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Nette Statuen! Haben Sie alle jene sich gemacht? Ich lade jetzt!
Bericht Nette Statuen! Haben Sie alle jene sich gemacht? Ich lade jetzt! Bericht getypt door - HaroFish Toegevoegd op 03 Jul 2010 om 20:19