Datum: Zaterdag, 15 Aug 2009, 19:18 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
I'm not too big on animal creation, much more into objects creation, but your sloth is beautiful . Do it have the same behaviors as a real ground-sloth, such as, swimming and spending majority of it's time in trees? The Red River Hog
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
grat idea ! I never think that somone should make sloth. Maybe second variant is little too much green but that's just a detail. But loks awesome (can't wait till it comes for download). english isn't my main language I♥love rats
ik heb een trieste medeling het is me niet gelukt om de klimanimaties goed te krijgen. Hij heeft gewoon niet het goede lichaam. dus zal de luiaard niet klimmen. De skins zijn inmiddels af dus hopelijk kan ik hem morgen of overmorgen te downloaden zetten.
NOG EVEN EEN BELANGRIJKE VRAAG: het bestand is nu nogal groot dat komt door alle geluiden moet ik deze weghalen?
Bericht veranderd door: thomvonder - Zaterdag, 22 Aug 2009, 17:20
mooi hoor,ik vind alleen een beetje jammer dat je skins aan de groene kant zijn, probeer de volgende keer en donker bruine en een licht bruine variant te maken.
ik ben benieuwd naar je volgende dier, en hopelijk gaat dat wat sneller en beter. want je skin kunsten zien er goed uit!
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
Bericht veranderd door: africanfreak - Zondag, 23 Aug 2009, 13:38
deze skin heb ik er ook ingedaan als variant er zijn in totaal 3 varianten en een mainskin ingegaan kijk even bij de poll dan zie je de andere varianten.
PS bedankt raymond voor het online zetten.
mijn nieuwste dier
de Dalmatier!
Bericht veranderd door: thomvonder - Maandag, 24 Aug 2009, 09:41