ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
aan de ene kant ben ik het met jullie eens, maar aan de andere kant, vind het ook wel leuk als hij 2d is. beter 3d maar ook leuk 2d, want kijk maar eens in bijvoorbeeld amesvoort, voor kinderen zie je vaak houten opgeplakte plaadjes (van nijntje ofzo ) en als dat met meerdere dieren zowas kan je bijvoorbeeld een speelgedeelte maken voor kinderen. bijvoorbeeld dat je een plekje maakt achter een laag muurtje, en dat je dan met een verrekijker moet zoeken naar die houten dieren, opzich wel ene leuk idee
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Specht: Ik krijg er een beetje zo'n bosspeurtocht idee van, Dan loop je door het bos en dat zit er zo'n plaatje van een specht op een boom. En dan staat er info over de specht bij enzo.
Over het pack: Ziet leuk uit, zo krijg je een echt herfst-gevoel.
de hangende man is niet door mij gemaakt , maar door Z studios en dit is alleen nog maar een test persoon Ik heb trouwens ook ff de heli nifgecodeerd, alleen door mijn kneuzige nifcoding werkt 1 vleugel niet goed als je hem hebt geplaatst
Datum: Woensdag, 01 Dec 2010, 17:43 | Bericht # 168
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Bij oude kastelen ofzo misschien wel... Maar ik moet cheetasuus gelijk geven, het is niet echt logisch om in een zoo te zetten. Wel een origineel idee! Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Woensdag, 01 Dec 2010, 20:50 | Bericht # 170
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
het slaat vrijwel nergens op, maar dan is het wel héél leuk gemaakt ik hou wel van onzin projecten, en toch kan ik het gebruiken.. ik wil graag een ik keer een wilde westen gedeelte maken, en als je er een cowboy aan ophangt kan ik het gebruiken ik denk dat heli wle handig kan zijn voor projecten
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!