Missing Wild Cats
jarni
Datum: Zaterdag, 30 Okt 2010, 10:05 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
katachtige paden? met een tijger patroon en een met een panter patroon aleen dan in bruine ttinten?(bijde)
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht katachtige paden? met een tijger patroon en een met een panter patroon aleen dan in bruine ttinten?(bijde) Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 30 Okt 2010 om 10:05
Dierentuiner
Datum: Zaterdag, 30 Okt 2010, 10:06 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Eigenlijk heb je maar heel weinig thema's voor wilde katten maar ik weet misschoen wel wat : Een zand paadje met katten voetsporen erin
Bericht Eigenlijk heb je maar heel weinig thema's voor wilde katten maar ik weet misschoen wel wat : Een zand paadje met katten voetsporen erin
Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 30 Okt 2010 om 10:06
caspar1995
Datum: Zaterdag, 30 Okt 2010, 10:22 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
je zou bijvoorbeeld een box met een brul van een tijger in een rots kunnen doen, dan schrikken mensen heel erg of je zou een nep tijger met een glaze plaat en stoeltjes kunnen maken, dan heb je een tafel!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht je zou bijvoorbeeld een box met een brul van een tijger in een rots kunnen doen, dan schrikken mensen heel erg of je zou een nep tijger met een glaze plaat en stoeltjes kunnen maken, dan heb je een tafel! Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 30 Okt 2010 om 10:22
Lucoshi
Datum: Zaterdag, 30 Okt 2010, 10:30 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
maar, dat zijn leuke objecten, maar ik zoek een echt thema.... (al vind ik deze Ideeën ook heel goed! Er zullen in Missing Wild Cats dan ook lekker veel objecten zitten, want die vind ik belangrijker dan dieren...)
Bericht maar, dat zijn leuke objecten, maar ik zoek een echt thema.... (al vind ik deze Ideeën ook heel goed! Er zullen in Missing Wild Cats dan ook lekker veel objecten zitten, want die vind ik belangrijker dan dieren...) Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 30 Okt 2010 om 10:30
chickboy
Datum: Zaterdag, 30 Okt 2010, 11:24 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
het is een beetje afgeleid van Dierentuiners idee, maar wat dacht je van een kattenvoetsporen thema? en dan heb je prullenbakken, bankjes en overkappingen en zo met kattenvoetsporen er op
Bericht het is een beetje afgeleid van Dierentuiners idee, maar wat dacht je van een kattenvoetsporen thema? en dan heb je prullenbakken, bankjes en overkappingen en zo met kattenvoetsporen er op Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 30 Okt 2010 om 11:24
Lucoshi
Datum: Zaterdag, 30 Okt 2010, 11:48 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
ja... dat is wel leuk (en dan een apparte Kattenmand erbij... XD) Weet je wat ik nou leuk vind? Dat ik straks in een ZT2 dierentuin van iemand kijk, en ik zie opeens een Moeraskat :P
Bericht ja... dat is wel leuk (en dan een apparte Kattenmand erbij... XD) Weet je wat ik nou leuk vind? Dat ik straks in een ZT2 dierentuin van iemand kijk, en ik zie opeens een Moeraskat :P
Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 30 Okt 2010 om 11:48
catfreako
Datum: Zaterdag, 30 Okt 2010, 13:11 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
ook is dan wel leuk om een speciale katten-route te bouwen. maar dat kan ook met de voetsporen
Bericht ook is dan wel leuk om een speciale katten-route te bouwen. maar dat kan ook met de voetsporen Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 30 Okt 2010 om 13:11
Lucoshi
Datum: Dinsdag, 14 Jun 2011, 18:40 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
De Manoel: Nu nog een mesh
Bericht De Manoel: Nu nog een mesh Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 14 Jun 2011 om 18:40
schoolio
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 10:04 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
that looks very nice, especially the face seems very realistic (Y)
Bericht that looks very nice, especially the face seems very realistic (Y) Bericht getypt door - schoolio Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 10:04
Lucoshi
Datum: Zaterdag, 04 Feb 2012, 20:35 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Tijdelijk gesloten en geannuleerd. Misschien dat ik hier later nog mee verder ga, voorlopig niet.
Bericht Tijdelijk gesloten en geannuleerd. Misschien dat ik hier later nog mee verder ga, voorlopig niet. Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 04 Feb 2012 om 20:35