@ harry, Bedankt voor je reactie. Je kan nu genieten van de volledige update!
Zoo Palace
Welkom bij ZOPALA, Vandaag gaan we terug naar Saar, die we al een tijd geleden bezocht hebben. Dit keer op door een gesprek op Facebook. Saar is een dierentuin gestart midden in de Hoeksche Waard. Ze durfde de stap aan en kocht een groot landschap met verschillende gronden. Na al een paar uitbreidingen heeft het park nu ook kleine panda's en verschillende soorten grasland vogels.
Deze update gaat verder vanuit het gebouw bij de reuzenschildpadden. Ik denk dat je gewoon moet kijken hoe we lopen, zodat je wat meer inzicht krijgt.
Het pad gaat verder naar rechts en dan hebben we het volgende uitzicht.
Aan de rechterkant van het pad is er een zit plekje. De boomstammen dienen dan ook als bankjes
Aan de linkerkant is het eerste verblijf al.. Die van de kleine panda's
Helaas hebben we geen panda's kunnen vinden. Hopelijk kunnen we ze vanaf de andere kant wel zien. Eerst lopen we door de voliere. Ik denk dat tekst niet nodig is, dus laten we even de foto's achter elkaar zien.
Die jongen stond niet voor niets te wijzen. Er staat namelijk een Zuidelijke Hoornraaf
We gaan verder naar links. Zoals je ziet kunnen de dieren gewoon de paden over steken.
Dit was het alweer.. We gaan weer naar buiten en we proberen om opnieuw de kleine panda's te spotten. Het is hier al een stuk drukker, dus ik denk dat we ze dit keer wel kunnen zien.
Inderdaad! We hebben er 2 gespot.
Aan de rechterkant heb je bankjes om op uit te rusten.
Dit was het alweer. We zijn tegen het einde gekomen en in de volgende update kun je zien, wat hierna komt.
Nog even een paar overzichtjes:
Overzicht zonder dak:
Plattegrond met dieren:
Plattegrond zonder dieren:
Gesprek met Saar, Zoals elke update nu ook weer een gesprek met Saar. Dit keer via facebook. Lees het bericht goed!
Oproep vanuit Zoo Palace, Saar wil graag een oproep doen vanuit Zoo Palace. Op dit moment zijn ze namelijk opzoek naar een Hop. Heb jij een paartje voor ons (eventueel uitlenen), laat het dan snel weten in ons Trade Center!
Bedankt voor het kijken Bedankt voor het kijken naar deze aflevering van ZOPALA. Dit was onze kleine update weer. Saar vind het leuk als jullie een nieuw gebied kiezen. Vergeet niet om een reactie achter te laten. Wij zullen daar heel blij mee zijn.
Voor zo'n kleine voliére oogt hij toch best groot en is het enorm mooi aangekleed. Ook passen al die gebouwen erg goed bij elkaar en lijkt het echt 1 geheel. En die bankjes erbij zien er enorm leuk uit. En ook weer zo'n gesprek aan het einde. Ik heb er niets op aan te merken. Een hele leuke update (ook al is hij niet zo groot).
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
wauw ik dacht niet dat het zó mooi zou worden!!! echt heel mooi afgewerkt. net zoals wat raymond zei oogt die foliere best groot! het ziet er erg realistisch uit. ook heb je het goed beplant.
@ catfreako, @ boerroel545, @ NielsGuchelaar, @ harry, @ raymondhoek, Bedankt voor jullie reactie! Ik vind het leuk om te horen dat het in de smaak valt.
@ NielsGuchelaar, De dieren kunnen er inderdaad uitlopen, maar aangezien het dieren zijn die weinig kwaad kunnen en grasland vogels eigenlijk rond kunnen lopen kan dat. We dieren zullen altijd weer terug keren naar hun huidige plaats, voor het drinken en het eten!
De Tussenstand Australie: 1 Grot: 1 Afrika: 1
@ Iedereen Reageren kan altijd nog. En je mag kiezen tussen de bovenstaande gebieden. Saar heeft het liefste dat er gekozen wordt tussen Australie en de Grot.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Prachtig Hele mooie voliere en een origineel idee om die boomstammen als bankjes te gebruiken. Ook beplant je heel goed vind ik xD. Ga zo door Ik kies btw de Grot. Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D