Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Hoeks Landschap
KoenZoo
Datum: Zaterdag, 13 Apr 2013, 12:35 | Bericht # 1   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

In dit topic ga ik mijn dierentuin aan jullie tonen! De dierentuin is al af, alleen moeten er nog dieren in komen.

Voor trades kan je in dit topic komen.

Om toch al iets te tonen, hier het overzicht van watergebied in de dierentuin:

Feitjes over Hoeks Landschap:
- 17 verblijven met land
-- 4 hiervan zijn puur voor roofdieren ingericht
-- 2 verblijven hebben buiten land ook een groot zwemgedeelte
-- 1 verblijf is compleet afgeschermd met glas en hout van de buitenlucht
-- 1 verblijf is bedoeld voor apen en heeft een speciaal apen-proof-eiland
- 5 aquariums
--- 2 aquariums zijn bedoeld voor grotere dieren
--- 3 aquariums zijn bedoeld voor kleinere dieren
BerichtIn dit topic ga ik mijn dierentuin aan jullie tonen! De dierentuin is al af, alleen moeten er nog dieren in komen.

Voor trades kan je in dit topic komen.

Om toch al iets te tonen, hier het overzicht van watergebied in de dierentuin:

Feitjes over Hoeks Landschap:
- 17 verblijven met land
-- 4 hiervan zijn puur voor roofdieren ingericht
-- 2 verblijven hebben buiten land ook een groot zwemgedeelte
-- 1 verblijf is compleet afgeschermd met glas en hout van de buitenlucht
-- 1 verblijf is bedoeld voor apen en heeft een speciaal apen-proof-eiland
- 5 aquariums
--- 2 aquariums zijn bedoeld voor grotere dieren
--- 3 aquariums zijn bedoeld voor kleinere dieren

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 13 Apr 2013 om 12:35
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 13 Apr 2013, 16:18 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ziet er goed uit, heel groot en veel water!!!  Veel groen en ik hoop dat je snel de dieren kunt plaatsen!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtZiet er goed uit, heel groot en veel water!!!  Veel groen en ik hoop dat je snel de dieren kunt plaatsen!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 13 Apr 2013 om 16:18
Cheeta7
Datum: Zaterdag, 13 Apr 2013, 21:10 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Mooi! Veel water en veel overdekt zie ik  :p . Nu is het misschien wel wat moeilijker voor jou om de geschikte dieren te vinden omdat je al de verblijven hebt.

Groetjes

BerichtMooi! Veel water en veel overdekt zie ik  :p . Nu is het misschien wel wat moeilijker voor jou om de geschikte dieren te vinden omdat je al de verblijven hebt.

Groetjes

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 13 Apr 2013 om 21:10
KoenZoo
Datum: Maandag, 15 Apr 2013, 18:25 | Bericht # 4   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ Cheeta7, dat valt wel mee hoor. De meeste verblijven zijn voor een type dier gebouwd. Zo heb ik bijvoorbeeld een gebouw wat ik voor leeuwen heb ingericht, maar in principe kan ik hier ook hyena's, wolven of andere roofdieren plaatsen ie in groepen leven. Ook zitten er soms grappige dingen tussen. Zo heb ik een verblijf ingericht voor tijgers, maar daar gaat waarschijnlijk stokstaartjes komen.

Added (15 Apr 2013, 18:25)
---------------------------------------------
Hoeks Landschap Nieuwsbrief #1

Leuk dat jullie allemaal de nieuwsbrief lezen. Deze nieuwsbrief zal wekelijks te verkrijgen zijn in de supermarkten in jullie buurt en valt ook via onze site. Elke week houden wij u zo op de hoogte van de voortgang van onze dierentuin.

Nieuw binnengekomen:
- Pauwoog zoetwaterrog 1M 2V
- Struisvogel 1M 1V

Geboren:
- Pauwoogzoetwaterrog 2M 5V
- Struisvogel 1M 6V

Zoals te zien hebben we twee diersoorten gekregen. Met dank aan Zoo Esch en Rain Bow Zoo hebben wij deze dieren in onze dierentuin. Beide diersoorten hadden het al snel naar hun zin en zo waren er al snel veel jonge dieren te bewonderen. Hiervan hebben we een foto rapportage gemaakt, die we u zeker niet willen onthouden.

De pauwoog zoetwaterroggen doen het goed in hun verblijf en er zitten nu al tien dieren in!

Hier het struisvogel verblijf. Als je goed kijkt zie je al wat kleine vogeltjes rondhuppelen.

Hier enkele dieren kort na hun geboorte.

Bericht@ Cheeta7, dat valt wel mee hoor. De meeste verblijven zijn voor een type dier gebouwd. Zo heb ik bijvoorbeeld een gebouw wat ik voor leeuwen heb ingericht, maar in principe kan ik hier ook hyena's, wolven of andere roofdieren plaatsen ie in groepen leven. Ook zitten er soms grappige dingen tussen. Zo heb ik een verblijf ingericht voor tijgers, maar daar gaat waarschijnlijk stokstaartjes komen.

Added (15 Apr 2013, 18:25)
Hoeks Landschap Nieuwsbrief #1

Leuk dat jullie allemaal de nieuwsbrief lezen. Deze nieuwsbrief zal wekelijks te verkrijgen zijn in de supermarkten in jullie buurt en valt ook via onze site. Elke week houden wij u zo op de hoogte van de voortgang van onze dierentuin.

Nieuw binnengekomen:
- Pauwoog zoetwaterrog 1M 2V
- Struisvogel 1M 1V

Geboren:
- Pauwoogzoetwaterrog 2M 5V
- Struisvogel 1M 6V

Zoals te zien hebben we twee diersoorten gekregen. Met dank aan Zoo Esch en Rain Bow Zoo hebben wij deze dieren in onze dierentuin. Beide diersoorten hadden het al snel naar hun zin en zo waren er al snel veel jonge dieren te bewonderen. Hiervan hebben we een foto rapportage gemaakt, die we u zeker niet willen onthouden.

De pauwoog zoetwaterroggen doen het goed in hun verblijf en er zitten nu al tien dieren in!

Hier het struisvogel verblijf. Als je goed kijkt zie je al wat kleine vogeltjes rondhuppelen.

Hier enkele dieren kort na hun geboorte.

Toegevoegd op 15 Apr 2013 om 18:25
boerroel545
Datum: Maandag, 15 Apr 2013, 18:44 | Bericht # 5   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ KoenZoo, mooie update maar misschien kun je bij het struisvogelverblijf de zoo-muur wegwerken 
je roggen verblijf ziet er mooi uit maar er zouden nog wat plantjes bij mogen, voor de rest ziet het er goed uit
ga zo door  ^_^

Bericht@ KoenZoo, mooie update maar misschien kun je bij het struisvogelverblijf de zoo-muur wegwerken 
je roggen verblijf ziet er mooi uit maar er zouden nog wat plantjes bij mogen, voor de rest ziet het er goed uit
ga zo door  ^_^

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 15 Apr 2013 om 18:44
Michelaar
Datum: Maandag, 15 Apr 2013, 19:39 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

@ KoenZoo, ziet er goed uit. ik zou wel graag een plattegrond of overzichtsfoto's willen zien.

Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht@ KoenZoo, ziet er goed uit. ik zou wel graag een plattegrond of overzichtsfoto's willen zien.

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 15 Apr 2013 om 19:39
KoenZoo
Datum: Donderdag, 18 Apr 2013, 12:12 | Bericht # 7   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Oké, ik wilde hem eigenlijk nog voor later bewaren (ik had hem net na het plaatsen van de update gemaakt dus vandaar), maar ik zal hem gelijk geven!

Hier de bedoeling van wat er bij welk nummer terecht moet komen:
1. Leeuwen of andere roofdieren die in groepen kunnen leven (zoals wolven of hyena's)
2. Nog niet bekend
3. Nog niet bekend
4. Hopelijk een kleinere haaiensoort, al kan hier ook de Zwartpunt rifhaai terecht komen, dit is mijn favoriete haai in Zoo Tycoon
5. Nog niet bekend
6. Pauwoog zoetwaterroggen (zitten er al)
7. Zeeleeuwen, momenteel zit er een koppel Afrikaanse zwartvoetpinguïns, maar die moeten daar later dus weg
8. Een hoefdier, misschien wel de Moeflon.
9. Tijgers, al zullen hier in het begin stokstaartjes komen
10. Nog niet bekend, later stokstaartjes (als ik eenmaal tijgers heb)
11. Nog niet bekend
12. Nog niet bekend
13. Nog niet bekend
14. Nog niet bekend
15. Afrikaanse savanne OF woestijn. In het eerste geval hoop ik op giraffes en een klein hoefdiertje (gazelles of impala's) en anders komen er dromedarissen
16. Hopelijk Nijlpaarden later, maar laten we maar beginnen met Capibara's
17. Hier zitten struisvogels
18. Nog niet bekend
19. Apen. Wil beginnen met Ringstaartmaki's, misschien later een kleine groep Chimpansees
20. Nog niet bekend
21. Klein roofdiertje, misschien wel Aziatische goudkatten
22. Afhankelijk van of er een woestijn komt komen hier Renkoekoeken of Fenneks

Added (18 Apr 2013, 12:12)
Hoeks Landschap Nieuwsbrief #2

Het was de bedoeling om iedere week een update te plaatsen, maar aangezien het nu nog snel gaat gooi ik er een update tussendoor. Hier de tweede nieuwsbrief. Ik ga overigens niet iedere keer meer een lijst geven met geboortes en nieuwe dieren, dat kost me teveel moeite.

Allereerst hebben we sinds kort capibara's en flamingo's. Er is een binnenverblijf, waar de bezoekers ook kunnen komen.

Buiten krijgen we een mooi overzicht van het verblijf. Zowel de flamingo's als capibara's voelen zich thuis en hebben zich al voortgeplant.

We gaan nu naar de plek die als leeuwenverblijf ingericht is. Helaas, momenteel nog geen leeuwen, maar er woont nu wel een koppeltje moeflons!

Op de vlakte die ingericht was als savanne huizen momenteel een paartje dromedarissen en gemsbokken. Allebei hebben ze overigens een jong!

Ook de renkoekoeken doen het goed in onze dierentuin. De renkoekoeken hebben nu al voor de tweede keer jongen.

Sinds gisteren hebben we een koppel blauwe pauwen. De dieren hebben een beschut verblijf gekregen, maar je kan ze met wat geduld zeker spotten, zoals hier het mannetje.

Ook hebben we momenteel pinguïns. Afrikaanse zwartvoet pinguïns om precies te zijn.

Sinds enkele dagen hebben we ook twee bongo's. Het vrouwtje is overigens zwanger!

Hier de huidige inrichting van de dierentuin:
1. Moeflon (1M 1V)
2. Oorkwal (1M 1V)
3. -
4. -
5. -
6. Pauwoog zoetwaterrog (onbekend aantal)
7. Afrikaanse zwartvoet pinguïn (1M 3V)
8. -
9. Stokstaartje (3M 1V)
10. -
11. -
12. -
13. Blauwe pauw (1M 1V)
14. -
15. Dromedaris (2M 1V), Gemsbok (2M 1V)
16. Capibara (2M 3V), Flamingo (2M 3V)
17. Struisvogel (1M 5V)
18. -
19. -
20. Bongo (1M 1V)
21. -
22. Renkoekoek (2M 2V)

Bericht veranderd door: KoenZoo - Donderdag, 18 Apr 2013, 12:14
BerichtOké, ik wilde hem eigenlijk nog voor later bewaren (ik had hem net na het plaatsen van de update gemaakt dus vandaar), maar ik zal hem gelijk geven!

Hier de bedoeling van wat er bij welk nummer terecht moet komen:
1. Leeuwen of andere roofdieren die in groepen kunnen leven (zoals wolven of hyena's)
2. Nog niet bekend
3. Nog niet bekend
4. Hopelijk een kleinere haaiensoort, al kan hier ook de Zwartpunt rifhaai terecht komen, dit is mijn favoriete haai in Zoo Tycoon
5. Nog niet bekend
6. Pauwoog zoetwaterroggen (zitten er al)
7. Zeeleeuwen, momenteel zit er een koppel Afrikaanse zwartvoetpinguïns, maar die moeten daar later dus weg
8. Een hoefdier, misschien wel de Moeflon.
9. Tijgers, al zullen hier in het begin stokstaartjes komen
10. Nog niet bekend, later stokstaartjes (als ik eenmaal tijgers heb)
11. Nog niet bekend
12. Nog niet bekend
13. Nog niet bekend
14. Nog niet bekend
15. Afrikaanse savanne OF woestijn. In het eerste geval hoop ik op giraffes en een klein hoefdiertje (gazelles of impala's) en anders komen er dromedarissen
16. Hopelijk Nijlpaarden later, maar laten we maar beginnen met Capibara's
17. Hier zitten struisvogels
18. Nog niet bekend
19. Apen. Wil beginnen met Ringstaartmaki's, misschien later een kleine groep Chimpansees
20. Nog niet bekend
21. Klein roofdiertje, misschien wel Aziatische goudkatten
22. Afhankelijk van of er een woestijn komt komen hier Renkoekoeken of Fenneks

Added (18 Apr 2013, 12:12)
Hoeks Landschap Nieuwsbrief #2

Het was de bedoeling om iedere week een update te plaatsen, maar aangezien het nu nog snel gaat gooi ik er een update tussendoor. Hier de tweede nieuwsbrief. Ik ga overigens niet iedere keer meer een lijst geven met geboortes en nieuwe dieren, dat kost me teveel moeite.

Allereerst hebben we sinds kort capibara's en flamingo's. Er is een binnenverblijf, waar de bezoekers ook kunnen komen.

Buiten krijgen we een mooi overzicht van het verblijf. Zowel de flamingo's als capibara's voelen zich thuis en hebben zich al voortgeplant.

We gaan nu naar de plek die als leeuwenverblijf ingericht is. Helaas, momenteel nog geen leeuwen, maar er woont nu wel een koppeltje moeflons!

Op de vlakte die ingericht was als savanne huizen momenteel een paartje dromedarissen en gemsbokken. Allebei hebben ze overigens een jong!

Ook de renkoekoeken doen het goed in onze dierentuin. De renkoekoeken hebben nu al voor de tweede keer jongen.

Sinds gisteren hebben we een koppel blauwe pauwen. De dieren hebben een beschut verblijf gekregen, maar je kan ze met wat geduld zeker spotten, zoals hier het mannetje.

Ook hebben we momenteel pinguïns. Afrikaanse zwartvoet pinguïns om precies te zijn.

Sinds enkele dagen hebben we ook twee bongo's. Het vrouwtje is overigens zwanger!

Hier de huidige inrichting van de dierentuin:
1. Moeflon (1M 1V)
2. Oorkwal (1M 1V)
3. -
4. -
5. -
6. Pauwoog zoetwaterrog (onbekend aantal)
7. Afrikaanse zwartvoet pinguïn (1M 3V)
8. -
9. Stokstaartje (3M 1V)
10. -
11. -
12. -
13. Blauwe pauw (1M 1V)
14. -
15. Dromedaris (2M 1V), Gemsbok (2M 1V)
16. Capibara (2M 3V), Flamingo (2M 3V)
17. Struisvogel (1M 5V)
18. -
19. -
20. Bongo (1M 1V)
21. -
22. Renkoekoek (2M 2V)

Toegevoegd op 18 Apr 2013 om 12:12
Kit_Fisto
Datum: Donderdag, 18 Apr 2013, 15:48 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

@ KoenZoo, ik vindt het er heel mooi uit zien! super! alleen wat ik jammer vindt is dat je niet een rondleiding geeft door de dierentuin maar echt elke foto van een verblijf. ook zal het leuk zijn als je wat meer foto's van de verblijven laat zien. ik vindt het alleen niet zo mooi dat je bij de pinguins die zoo muur ziet

verder ziet het er super uit en zeg ik vooral ga zo door! 

gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ KoenZoo, ik vindt het er heel mooi uit zien! super! alleen wat ik jammer vindt is dat je niet een rondleiding geeft door de dierentuin maar echt elke foto van een verblijf. ook zal het leuk zijn als je wat meer foto's van de verblijven laat zien. ik vindt het alleen niet zo mooi dat je bij de pinguins die zoo muur ziet

verder ziet het er super uit en zeg ik vooral ga zo door! 

gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 18 Apr 2013 om 15:48
KoenZoo
Datum: Donderdag, 18 Apr 2013, 15:58 | Bericht # 9   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Ik zal binnenkort (als de dierentuin wat voller zit) eens een rondleiding doen ;)

En ja in het struisvogelperk en het verblijf van de pinguïns is de zoomuur niet compleet verstopt, maar anders had ik ruimte tekort gehad.

Misschien dat ik het bij de pinguïns nog ga aanpassen, maar dat zien jullie dan wel de volgende keer ;)
BerichtIk zal binnenkort (als de dierentuin wat voller zit) eens een rondleiding doen ;)

En ja in het struisvogelperk en het verblijf van de pinguïns is de zoomuur niet compleet verstopt, maar anders had ik ruimte tekort gehad.

Misschien dat ik het bij de pinguïns nog ga aanpassen, maar dat zien jullie dan wel de volgende keer ;)

Toegevoegd op 18 Apr 2013 om 15:58
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 19 Apr 2013, 16:42 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Mooie dierentuin,
Fijn om te zien dat de pauwen het goed maken

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtMooie dierentuin,
Fijn om te zien dat de pauwen het goed maken

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 19 Apr 2013 om 16:42
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz