ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ carnotaurus, Leuke update! Proficiat met je aflevering trouwens . Je neemt je foto's heel nauwkeurig en dat brengt soms heel erg mooi plaatjes met de dieren centraal. Respect hiervoor. Ook leuk dat je een intervieuw houdt. En het verblijf van de stokstaartjes is heel mooi afgewerkt.
Vandaag zijn we bij faunalife, een beginnende dierentuin. Het park is nog niet open voor publiek, maar toch speelt er van alles in de zoo:
deze keer: zeevogels en natuurlijk het nieuwe verblijf!
eerst de zeevogels, hiervoor hebben wij een interview met de parkbeheerder!
R: dus hier zitten de zeevogels? D: nou ja, zeevogels, eigenlijk zijn het waadvogels. R: het valt me op dat het er veel meer zijn? hoe komt dat? D: zowel de kluten als de wulpen hebben inmiddels jongen gekregen R: maar als dat zo doorgaat, heb je er binnenkort geen ruimte meer voor, wat gebeurt er dan met ze? D: Het is de bedoeling dat ze naar andere parken verhuizen, binnenkort verhuist er een grote partij naar zoo esch!
dan het nieuwe verblijf, vorige keer was er nog bijna niets aan gedaan, inmiddels is het af:
en nu nog de dieren! het zijn dwergmangoesten, de zoo probeert ze te kweken, helaas lukte dat niet, hopelijk helpt het nieuwe verblijf! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuke dierentuin met kleine dieren en dat vind ik wel tof. De verblijven zien er leuk uit!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Ziet er mooi uit; Dat interview is wel leuk. Ik vind meestal die dode boomstammen wel leuk (bij de dwergmangoesten), maar ik vind het misschien "iets te veel van het dode" nu... Ik zou er ook een levende boom in zetten...
Dierenpark de IJssel is een klein familie dierenpark in de buurt van Fauna Life. Dit dierenpark moet helaas de deuren sluiten en heeft niet meer de financiele middelen om alle dieren te onderhouden. Dierenpark de IJssel wilt de dieren een mooie toekomst bieden en daarom hebben zij Fauna Life gevraagd om hun hulp. Het gaat om Gewone Zeehonden (1xV - 2xM), Palmkaketoe (1xV - 1xM), Gitaarrog (1xM), Zebra (1xV - 3xM) en Netgiraf (2xV).
Fauna Life heeft aangeboden om deze dieren tijdelijk op te vangen en hun een goed onderkomen te geven. Of deze dieren in de toekomst bij Fauna Life blijven is nog niet bekend.