Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Fauna Life
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 16 Mei 2014, 18:00 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Fauna life is helaas verplaatst naar een kleiner stuk grond.
Hiermee zijn we qua oppervlakte de kleinste ZTAO zoo, met maar 100m2.
Toch zal ik proberen hier een mooi parkje neer te zetten.

Alvast het parkje!
Eerst komen we bij de ingang, waar tevens het binnenverblijf voor stokstaarten te zien is.

Aan de rechterkant is het buitenverblijf voor de vier stokstaarten.
Hoewel het klein lijkt, is het toch  11 m2 groot, plus binnenverblijf.

Tegenover staan 3 volières, de eerste met temminck tragopans, de tweede met een goudfazanthaan en een helmparelhoenhaan, de laatste is met zonnerallen gevuld.
Die laatste hebben ook een vijvertje van 1 bij 1 in hun verblijf.

Daar tegenover een klein verblijfje voor een koppeltje prairiehonden. We hopen in de toekomst wat gezinsuitbreiding te mogen verwelkomen.

Tegenover staat het apenhok. Het hok stond er al voor de zoo er was en het is de bedoeling dat er, net als vroeger,
toen het nog een particulier stukje land was, weer aapjes in komen. Nu zitten er helmparelhoenders en een soldatenara.
We hopen nog steeds dat iemand hem overneemt, zodat hij ook soortgenoten kan ontmoeten.
Hij is opgevangen van dezelfde particulier als waarvan het parkje vroeger was. Bij hen zat de ara in een veel te kleine vogelkooi.

Achter het park, te zien vanuit de zonneral-volière, ligt een stukje braakliggend land. We hopen dit stukje aan het parkje te kunnen binden.

Omdat we dus het stukje grond van 60 m2 erbij willen, hebben we de gemeente gevraagd of we subsidie kregen.
Helaas, we kregen het alleen als we bewezen dat het parkje bekendheid had. Als op dit bericht 5 reacties komen, krijgen we de grond.
Als we er 4 krijgen, krijgen we de helft. We hopen dus dat jullie Fauna Life een goed toekomst toewensen en reageren!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtFauna life is helaas verplaatst naar een kleiner stuk grond.
Hiermee zijn we qua oppervlakte de kleinste ZTAO zoo, met maar 100m2.
Toch zal ik proberen hier een mooi parkje neer te zetten.

Alvast het parkje!
Eerst komen we bij de ingang, waar tevens het binnenverblijf voor stokstaarten te zien is.

Aan de rechterkant is het buitenverblijf voor de vier stokstaarten.
Hoewel het klein lijkt, is het toch  11 m2 groot, plus binnenverblijf.

Tegenover staan 3 volières, de eerste met temminck tragopans, de tweede met een goudfazanthaan en een helmparelhoenhaan, de laatste is met zonnerallen gevuld.
Die laatste hebben ook een vijvertje van 1 bij 1 in hun verblijf.

Daar tegenover een klein verblijfje voor een koppeltje prairiehonden. We hopen in de toekomst wat gezinsuitbreiding te mogen verwelkomen.

Tegenover staat het apenhok. Het hok stond er al voor de zoo er was en het is de bedoeling dat er, net als vroeger,
toen het nog een particulier stukje land was, weer aapjes in komen. Nu zitten er helmparelhoenders en een soldatenara.
We hopen nog steeds dat iemand hem overneemt, zodat hij ook soortgenoten kan ontmoeten.
Hij is opgevangen van dezelfde particulier als waarvan het parkje vroeger was. Bij hen zat de ara in een veel te kleine vogelkooi.

Achter het park, te zien vanuit de zonneral-volière, ligt een stukje braakliggend land. We hopen dit stukje aan het parkje te kunnen binden.

Omdat we dus het stukje grond van 60 m2 erbij willen, hebben we de gemeente gevraagd of we subsidie kregen.
Helaas, we kregen het alleen als we bewezen dat het parkje bekendheid had. Als op dit bericht 5 reacties komen, krijgen we de grond.
Als we er 4 krijgen, krijgen we de helft. We hopen dus dat jullie Fauna Life een goed toekomst toewensen en reageren!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 16 Mei 2014 om 18:00
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 16 Mei 2014, 18:44 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

ziet er mooi uit! vind vooral mooi hoe je de volières hebt gemaakt. misschien in de toekomst alleen bij het apen verblijf wat minder tralies. ook een leuk idee van de reacties! 

gr. Marijn  ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtziet er mooi uit! vind vooral mooi hoe je de volières hebt gemaakt. misschien in de toekomst alleen bij het apen verblijf wat minder tralies. ook een leuk idee van de reacties! 

gr. Marijn  ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 16 Mei 2014 om 18:44
boerroel545
Datum: Vrijdag, 16 Mei 2014, 19:16 | Bericht # 33   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ carnotaurus, ziet er mooi uit doe me een denken aan zie-zoo 
en ik help zeker mee aan de naamsbekendheid van het parkje

Bericht@ carnotaurus, ziet er mooi uit doe me een denken aan zie-zoo 
en ik help zeker mee aan de naamsbekendheid van het parkje

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 16 Mei 2014 om 19:16
Verzorger-Jarne
Datum: Zaterdag, 17 Mei 2014, 13:34 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Eenvoudig maar wel zeer mooi gemaakt en leuk gebruik gemaakt van weinig ruimte. Leuke verhaallijn.
BerichtEenvoudig maar wel zeer mooi gemaakt en leuk gebruik gemaakt van weinig ruimte. Leuke verhaallijn.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 17 Mei 2014 om 13:34
carnotaurus
Datum: Zondag, 18 Mei 2014, 19:55 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Onderdirecteur

Kit_Fisto, er is nu bij mij nog geen plaats voor een eiland of zo, ik kan wel iets met glas proberen.

boerroel545, waar zou mijn inspiratie toch vandaan komen? ^_^
Het is eigenlijk een soort mix van Artisklas Haarlem en Zie-ZOO

Verzorger-Jarne, dat van weinig ruimte is mijn uitgangspunt.

kleine update:
- de ara is naar Zoo Palace verhuist. In ruil zullen andere dieren komen.
- de parelhoenders zullen binnenkort weer bij elkaar zitten.
- er is vanuit Jardino Zoologique een goudfazant hen gekomen, we hopen op nageslacht.

We hebben nog maar twee reacties nodig en we krijgen eindelijk de ruimte om onze dieren
mooi te huisvesten. Help ons en geef je reactie!

Added (18 Mei 2014, 19:55)
---------------------------------------------
Een laatste kans om ons te helpen. reageer op dit bericht, we hebben nog 2 reacties nodig!

Update:
de parelhoenders lopen los door het park. Ze hebben nu gezelschap van een pauw uit Jardino Zoologique.

De ara is naar Zoo palace vertrokken, we hebben deze geruild tegen een tweetal ringstaartmaki's.
De aapjes waren echter verwanten (broer en zus), dus hebben we een vrouwtje uitgewisseld met Zoo Esch.
Als je ons de nodige reacties geeft, mag je de naam van de ringstaartjes verzinnen. De eerst gegeven namen worden het.

BerichtKit_Fisto, er is nu bij mij nog geen plaats voor een eiland of zo, ik kan wel iets met glas proberen.

boerroel545, waar zou mijn inspiratie toch vandaan komen? ^_^
Het is eigenlijk een soort mix van Artisklas Haarlem en Zie-ZOO

Verzorger-Jarne, dat van weinig ruimte is mijn uitgangspunt.

kleine update:
- de ara is naar Zoo Palace verhuist. In ruil zullen andere dieren komen.
- de parelhoenders zullen binnenkort weer bij elkaar zitten.
- er is vanuit Jardino Zoologique een goudfazant hen gekomen, we hopen op nageslacht.

We hebben nog maar twee reacties nodig en we krijgen eindelijk de ruimte om onze dieren
mooi te huisvesten. Help ons en geef je reactie!

Added (18 Mei 2014, 19:55)
---------------------------------------------
Een laatste kans om ons te helpen. reageer op dit bericht, we hebben nog 2 reacties nodig!

Update:
de parelhoenders lopen los door het park. Ze hebben nu gezelschap van een pauw uit Jardino Zoologique.

De ara is naar Zoo palace vertrokken, we hebben deze geruild tegen een tweetal ringstaartmaki's.
De aapjes waren echter verwanten (broer en zus), dus hebben we een vrouwtje uitgewisseld met Zoo Esch.
Als je ons de nodige reacties geeft, mag je de naam van de ringstaartjes verzinnen. De eerst gegeven namen worden het.

Toegevoegd op 18 Mei 2014 om 19:55
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 18 Mei 2014, 20:32 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

weer een leuke update erg realistisch! ik zal je wel ff helpen met de extra grond :P. nu maar hopen dat je nog maar 1 reactie hoeft!

gr. Marijn  ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtweer een leuke update erg realistisch! ik zal je wel ff helpen met de extra grond :P. nu maar hopen dat je nog maar 1 reactie hoeft!

gr. Marijn  ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 18 Mei 2014 om 20:32
boerroel545
Datum: Zondag, 18 Mei 2014, 20:34 | Bericht # 37   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ carnotaurus, zo te zien ben ik de redder in nood  :p ziet er voor de verderest weer leuk uit

mvg,

Roel

Bericht@ carnotaurus, zo te zien ben ik de redder in nood  :p ziet er voor de verderest weer leuk uit

mvg,

Roel

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 18 Mei 2014 om 20:34
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 18 Mei 2014, 21:28 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ carnotaurus
Leuk de update en een grappig verhaal zo met dat stuk grond.
Verder vind ik het leuk dat je de kijker op de hoogte houdt van de verschillende gebeurtenissen in het park.

De ringtaartmaki's hebben een mooi verblijf gekregen.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ carnotaurus
Leuk de update en een grappig verhaal zo met dat stuk grond.
Verder vind ik het leuk dat je de kijker op de hoogte houdt van de verschillende gebeurtenissen in het park.

De ringtaartmaki's hebben een mooi verblijf gekregen.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 18 Mei 2014 om 21:28
Verzorger-Jarne
Datum: Maandag, 19 Mei 2014, 16:46 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ carnotaurus,  leuk dat je de pauw en de parelhoenen vrij laat rondlopen. Ik vind dat men dat veel te weinig doet op zoo tycoon. Doorloopstukken of vogels die over het hele pad kunnen.
Bericht@ carnotaurus,  leuk dat je de pauw en de parelhoenen vrij laat rondlopen. Ik vind dat men dat veel te weinig doet op zoo tycoon. Doorloopstukken of vogels die over het hele pad kunnen.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 19 Mei 2014 om 16:46
carnotaurus
Datum: Maandag, 19 Mei 2014, 22:15 | Bericht # 40   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Onderdirecteur

De nieuwbouw is begonnen!

Ten eerste zijn er twee stukken muur gesloopt, daar staat nu een poster over de nieuwbouw.

Ook ligt het eerste stukje fundering er al.
Hier moet Lemur Island komen, met ringstaartmaki's en capibara's.
(er moet nog een klein stukje bij, maar daar is nu geen plaatst voor, deze uitbreiding zal later komen)

Tevens groot nieuws: de zonneralpop is aan het broeden!

BerichtDe nieuwbouw is begonnen!

Ten eerste zijn er twee stukken muur gesloopt, daar staat nu een poster over de nieuwbouw.

Ook ligt het eerste stukje fundering er al.
Hier moet Lemur Island komen, met ringstaartmaki's en capibara's.
(er moet nog een klein stukje bij, maar daar is nu geen plaatst voor, deze uitbreiding zal later komen)

Tevens groot nieuws: de zonneralpop is aan het broeden!

Toegevoegd op 19 Mei 2014 om 22:15
Search:

Hosted by uCoz