@ Verzorger-Jarne, ziet er goed uit ik vind alleen het pad tussen de gemsbokken en de voliere van de kroonkraanvogels erg smal voor de rest ziet het er erg mooi uit.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
@ boerroel545,Bedankt voor je reactie en dat pad is 1 breed. Een standaard pad dus. Een pad van twee breed gebruik ik enkel bij hoofdwegen.
Added (26 Mei 2014, 18:24) --------------------------------------------- Helaas, door een download ben ik al mijn mappen kwijt. Omdat er ook andere dingen niet meer goed werkten heb ik besloten zt2 te verwijderen en mijn zoo's gewoon te reconstrueren. nadat ik zt2 heb geherinstalleerd. Vandaar dat ik terug heel Europa zal laten zien. Net zoals Afrika. Natuurlijk staan er nu wel andere dieren in dan in het begin.
Added (26 Mei 2014, 19:52) --------------------------------------------- Heel raar, mijn mappen zijn terug, ondanks dat ik had besloten de mappen te verwijderen bij het deïnstaleren omdat ze begonnen te buggen.
Added (26 Mei 2014, 19:55) --------------------------------------------- Maar ik ben blijkbaar ook al mijn downloads kwijt.
Datum: Woensdag, 04 Jun 2014, 13:09 | Bericht # 38
Verzorger
@ Iedereen, Aangezien ik volgende week dinsdag en woensdag examen Latijn en Frans heb zal het vermoedelijk nog minstens een week duren voor de volgende update komt. Ekeren zoo kan vermoedelijk al wel worden getoond omdat ik het stuk voor de volgende update al klaar heb en de overvolgende al bijna af is.
Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Woensdag, 04 Jun 2014, 13:11
Verzorger
@ mathijsaa, gelukkig studeer ik gemakkelijk en ben ik online oef aan het maken. Zodanig kan ik dit ook af en toe nakijken. Het goede is dat na Latijn en Frans ik bijna niets meer hoef te doen voor de examens.
Added (24 Jun 2014, 14:27) --------------------------------------------- En weeral heb ik pech, nu is mijn computer gecrasht(?) en wil niet meer opstarten, ik ben dus momenteel bijna al mijn downloads en ook al mijn mappen kwijt. Er is al een back-up gemaakt maar weet niet of ook mijn mappen en downloads zijn gebackupt. het kan alleszins nog een tijdje duren voor ik weer kan showen. In het ergste geval moet ik beginnen op de laptop maar dan moet ik wel alles helemaal opnieuw maken + al mijn nieuwe downloads downloaden.
Added (08 Jul 2014, 10:09) --------------------------------------------- Binnenkort de eerste update van de nieuwe jardino zoologique, ik zal wel helemaal opnieuw moeten beginnen omdat mijn pc nog steeds niet werkt.