Datum: Dinsdag, 28 Dec 2010, 13:52 | Bericht # 122
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik denk niet dat je een exclusieve download van een andere site hier neer mag zetten.. Vooral die koeneus?rog lijkt me erg leuk, ik hoop dat ie er binnenkort op staat. ^_ ^ Pokemon White team!
er staan wel meer exclusieve van andere sites op de dierenlijst hoor, de exclusive van Tesara staan er, van deze site staat er een exclusive. en de rog die erin zit is een Adelaarsrog
mocht je geen toegang hebben PM me, dan stuur ik hem
Datum: Dinsdag, 28 Dec 2010, 16:27 | Bericht # 124
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Welke exclusive van het ZTSF staat er dan. Als het de rotsmuren zijn, heeft dat lid die dat verspreid heeft, ernistig deregels overtreden. Want de exclusive downloads, mogen never, en dan ook never worden verspreid zonder toestemming van de maker. Dus dat lid is dan heel onhandig geweest.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
haha, rotsen kunnen niet op de Dierenlijst komen XD, de Pauwoogzoetwaterrog staat in de Dierenlijst. Er zijn geen links van exclusieve hier zoals de rotsmuren op andere sites
Datum: Dinsdag, 28 Dec 2010, 17:30 | Bericht # 126
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Dierenlijst, dat had ik niet gelezen, sorry. Maar laten we maar snel deze discussie stoppen, is wel zo verstandig. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Woensdag, 05 Jan 2011, 17:04 | Bericht # 127
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
kan het floridakonijn erop? hij is te downloaden op envirion(ofzo) hij heet daar de cottontail rabbit. ik weet dat de website gaat sluiten maar de toko toekan is ook niet meer te downloaden dus. dit is een plaatje: Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Woensdag, 05 Jan 2011, 17:20
Datum: Woensdag, 05 Jan 2011, 19:21 | Bericht # 130
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
sorry maar ik vind hem juist wel realistish. hij beweegt als een konijn en de skin is ook goed.(zoek maar op op google) het enige nadeel zijn de stompe oren. de rest is ook realistish. mischien komt het door de staart maar die zie je niet op deze foto. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt