misschien de Europese Das. die komt volgensmij van Zeta-Desings
er staat zoiezo geen Das op Zeta designs en de Europese das die ik ken heeft geen goed model, de skin is wel redelijk, maar niet goed genoeg voor de Dierenlijst vind ik
Datum: Vrijdag, 24 Dec 2010, 20:46 | Bericht # 113
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Mag het Pinchéaapje erop? Dat is ook een soort tamarin, gemaakt door holden. Hij zit in een van zijn packs, dacht ik.. (te downloaden op ZTW, waarschijnlijk.) Het viel me eigenlijk op dat deze er nog niet op staat, hij is zo mooi.
EDIT: Ik zie nu dat hij er op staat.. Of ik heb me vergist, of hij is er meteen op gezet.
Added (24 Dec 2010, 20:46) --------------------------------------------- Mag de cobra er op?? Hij is pas gereleased door dinosaurman. Ik weet niet de exacte naam..
Pokemon White team!
Bericht veranderd door: Jeroen-krokofreak - Vrijdag, 24 Dec 2010, 09:18
en ik wil even wat zeggen over de Doejong, vele mensen denken meteen aan een slecht gereskinde lamatijn ( misschien is die daarom nog niet gekozen in de adoptielijst?) maar ik heb hem erop gezet door deze download:
deze is o.a door Ludozoo gemaakt. Hopelijk wordt die door dit bericht wat populairder... ( de rest van ludo's downloads zijn dat wel)
Datum: Dinsdag, 28 Dec 2010, 11:42 | Bericht # 118
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Is de link in zijn post meteen de link naar de download?? (anders zouden de dieren er nu al op kunnen..) De download zegt iets van maravillas mediterranea prologo.. Pokemon White team!
Uhm.... Als ik erop klik krijg ik dit en ik heb me al aangemeld:
Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.