Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 15:26 | Bericht # 91
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Ik heb een groot deel van ze ingame, en ik moet toegeven dat ze goed werken. Ik vind ook dat er in de ZTAO te weinig kleine vissen zijn, en dit zou een mooie aanvulling zijn. Dus, ik vind wel dat ze erin moeten.
Ik heb trouwens geen 'toestemming' (Permission) om dat topic te zien, maar ik ben er wel al geregristreerd.
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 16:12 | Bericht # 92
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Nja..ik denk dat ik tegen stem, sorry. Kun je niet een paar van die kleine vissen er in stoppen? Hoe groot is de kans dat zoveel mensen ze echt willen gebruiken.. Misschien maar een paar die echt al die vissen willen. 1 of 2 zou naar mijn mening al zat zijn, van de downloads die je nu geeft.. Pokemon White team!
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 16:24 | Bericht # 94
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
aan de ene kant vind ik ze echt heel realistiche, aan de andere kant geef ik jeroen gelijk. maar voor rifverblijven (zie erry) zou het wel een mooie opvulling zijn!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Howel ik dit soort diersoorten natuurlijk goed zou kunnen gebruiken sluit ik me aan bij Jeroen. Ik zou er hooguit 2 of 3 opzetten, anders komen er wel heel erg veel vissen op de lijst te staan. Forget the crew... Follow the rules!
dan is er een grote kans dat er binnenkort nog een paar vissen bijkomen ik ga denk ik ook de : Forelbaars en de Koerlan er opzetten, de Koerlan is volgensmij wel goed genoeg, de forelbaars is nog een twijfelgeval
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 19:16 | Bericht # 98
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
De koerlan?
1) Wat is dit dier? (Zeg nu niet: 'een vis', dat kan ik zelf wel aan de zin zien) 2) Door wie is hij gemaakt? 3) Waar en sinds wanneer is dit dier te download?
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 19:29 | Bericht # 99
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik zie nu net dat het een vogel is, anders had ik het ook niet geweten.. Er staan nu eigenlijk best veel diersoorten op, die ik toch echt helemaal niet ken. Misschien zal het wel aan mij liggen, want ik kende de wapiti niet eens.. Toch is dit best jammer, want ik denk dat de meeste van die diersoorten niet eens zo vaak gebruikt worden.. Bijvoorbeeld weet ik ook niet wat een Chamois, bharal, muskellunge zijn.. (zijn maar een paar voorbeelden..) Pokemon White team!
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 19:32 | Bericht # 100
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Chamois & Bharal: Wilde berggeiten Muskellunge: Een soort grote, Noord-Amerikaanse vis (In het nederlands een lepelsteur, ook al heeft het niets gemeen met steuren...) Banner+Avatar made by McCamel