Mag de Hawaiiaanse monniksrob uit Island Excursions erop? Het is een van de weinige dieren uit IE die er nog niet op staat. Forget the crew... Follow the rules!
Datum: Woensdag, 15 Dec 2010, 15:54 | Bericht # 86
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Mogen de:
Gangesdolfijn van DM er op (staat op ZTW, en op meerdere sites) Lantaarnvis van dennis1991 (staat ook op ZTW, en meerdere sites) Gevlekte gladde haai van dennis1991 (staat ook op ZTW, en meerdere sites xD)
Added (15 Dec 2010, 15:54) --------------------------------------------- Hierbij vraag ik ook de Gaviaal en de hermans schildpad aan van ZT ABC reptilia. (ze zijn er, eindelijk!!)
Datum: Woensdag, 15 Dec 2010, 16:07 | Bericht # 88
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Als je de lijst toch update, waarom zet je er de andere dieren dan ook niet op?? Die zijn namelijk wel eerder aangevraagd.. (en ze zijn best mooi, ook al twijfel ik eigenlijk een beetje over de gangesdolfijn) Pokemon White team!
de Lantaarnvis staat er ook op die stond er gister al op, de skin en model kwaliteit van de Gangesdolfijn vind ik niet goed genoeg, de haai is nog een twijfelgeval, misschien komt die er nog op. de Monniksrob van IE die vind ik ook niet echt van goede kwaliteit, ookal staat de rest van IE er wel op
Datum: Woensdag, 15 Dec 2010, 16:24 | Bericht # 90
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Oh sorry.. maar, de gaviaal en de schildpad waren later er op gezet, en ik zag de andere dieren niet.. dus ik dacht dat ze wel goed genoeg waren, en ging ik er van uit dat de 'mooiere' dieren voorgang kregen. Pokemon White team!