Datum: Woensdag, 10 Nov 2010, 17:01 | Bericht # 62
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
thomvonder, die werken niet. Dat zijn gewoon skins en modellen, maar ze zijn nog niet gecodeerd, nog niet bugloos gemaakt, en ze werken niet. Hij heeft ze er gewoon gezet zodat andere mensen ze kunnen fixen en coderen. Banner+Avatar made by McCamel
thomvonder, die werken niet. Dat zijn gewoon skins en modellen, maar ze zijn nog niet gecodeerd, nog niet bugloos gemaakt, en ze werken niet. Hij heeft ze er gewoon gezet zodat andere mensen ze kunnen fixen en coderen
ze zijn wel gecodeerd en werken gewoon ingame hoor:D alleen kunnen er nog bugs in zitten zei PM
Datum: Woensdag, 10 Nov 2010, 18:32 | Bericht # 65
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Dierentuiner: ja maar wel op een spaans forum en ik spreek geen spaans, en ik geloof niet veel hier... en is het net als op dit forum dat je niet gewoon 25 keer iets te posten maar dat je pas een post krijgt na een aantal posten? of net als op AD dat je gewoon per post een post krijgt?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Woensdag, 10 Nov 2010, 18:46 | Bericht # 66
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
thom, de derde post onder de links staat er dat ze nog niet werken:
Haha oh no don't get too excited, they are like verrry painfully not working haha
Added (10 Nov 2010, 18:46) --------------------------------------------- caspar1995, alle posts tellen mee, en je moet er maar 5 hebben. En als je geen spaans spreekt, van onder staat er een international forum, waar je dus ook engels kan spreken. Ikzelf heb op ongeveer 10 minuten tijd 5 posts gekregen, en ik kon er direct bij!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Mag de rode piranha er op. Hij zat in een of ander zuid amerika pack, en hij is best goed gelukt vind ik. (lijst is lang niet ge update zeg ) Pokemon White team!
Datum: Donderdag, 25 Nov 2010, 18:03 | Bericht # 70
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Mogen de kathaai (nursehound) en de zaagvis van zerosvalmont er op? Ze zijn nét uitgebracht op zijn download site, in shark park II Pokemon White team!