Diersoorten lijst (met waardes)
tigerman
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 21:09 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
dat is waar, maar er komt elke week wel een supermooi, nieuw dier, en dan willen sommige mensen(zoals ik)dat direct gebruiken, ook in hun ZTAO zoo.
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht dat is waar, maar er komt elke week wel een supermooi, nieuw dier, en dan willen sommige mensen(zoals ik)dat direct gebruiken, ook in hun ZTAO zoo. Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 21:09
caspar1995
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 22:45 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
ja bijvoorbeeld de rhim gazelle die vind ik echt prachtig gemaakt! ¨caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht ja bijvoorbeeld de rhim gazelle die vind ik echt prachtig gemaakt! ¨caspar
Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 22:45
Jeroen-krokofreak
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 12:42 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Mag de spix macaw er op. Die is pas uitgebracht. (Hij is van AVES)
Pokemon White team!
Bericht Mag de spix macaw er op. Die is pas uitgebracht. (Hij is van AVES) Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 12:42
caspar1995
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 19:00 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
mogen de merel en eventueel de beo die net zijn uitgebracht op birds designes united er ook op?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht mogen de merel en eventueel de beo die net zijn uitgebracht op birds designes united er ook op? Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 19:00
tigerman
Datum: Maandag, 25 Okt 2010, 17:38 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
en de Oehoe, ook van Aves, moet er zeker ook op vind ik.
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht en de Oehoe, ook van Aves, moet er zeker ook op vind ik. Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 25 Okt 2010 om 17:38
Vernon
Datum: Dinsdag, 26 Okt 2010, 21:01 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
waar staat ao voor
gazelles in every zoo........................................................
Bericht waar staat ao voor Bericht getypt door - Vernon Toegevoegd op 26 Okt 2010 om 21:01
thomvonder
Datum: Woensdag, 27 Okt 2010, 16:49 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
het heeft niks met dit topic te maken maar het betekent Zoo Tycoon Animal Organisation wil je de Rode Ara ,Luiaard,Alligatorsnoek, Gewone oeakari toevoegen, al wat oudere die ik er nog niet bij zie staan
Bericht het heeft niks met dit topic te maken maar het betekent Zoo Tycoon Animal Organisation wil je de Rode Ara ,Luiaard,Alligatorsnoek, Gewone oeakari toevoegen, al wat oudere die ik er nog niet bij zie staan
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 27 Okt 2010 om 16:49
Jeroen-krokofreak
Datum: Vrijdag, 29 Okt 2010, 10:27 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Wil je de: Breedvoorhoofdkrokodil (krokodillenpack van dennis1991) Zoutwaterkrokodil (krokodillenpack van dennis1991) Gitaarrog (uit het roggen pack van valmondt ofzo) Deze dieren zien er best goed uit en ik dacht we hebben zo weinig krokodillen op de dierenlijst staan.. (heb krokodillen obsessie)
Pokemon White team!
Bericht Wil je de: Breedvoorhoofdkrokodil (krokodillenpack van dennis1991) Zoutwaterkrokodil (krokodillenpack van dennis1991) Gitaarrog (uit het roggen pack van valmondt ofzo) Deze dieren zien er best goed uit en ik dacht we hebben zo weinig krokodillen op de dierenlijst staan.. (heb krokodillen obsessie)
Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak Toegevoegd op 29 Okt 2010 om 10:27
thomvonder
Datum: Zaterdag, 30 Okt 2010, 11:05 | Bericht # 49
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
http://z6.invisionfree.com/Environ/index.php?showtopic=4942&hl= wil je de blankvoorn toevoegen, deze heb ik een tijd geleden voor dennis zijn europese waters pack gecodeerd zodat die zich voortplant. er zit ook een baars in, die plant zich niet voort helaas, maar is net als de blankvoorn als dier gecodeerd;) Ze komen allebei uit EE, en aangezien dat een geweldig pack is vind ik dat deze 2 vissen niet mogen ontbreken aan deze lijst
Bericht http://z6.invisionfree.com/Environ/index.php?showtopic=4942&hl= wil je de blankvoorn toevoegen, deze heb ik een tijd geleden voor dennis zijn europese waters pack gecodeerd zodat die zich voortplant. er zit ook een baars in, die plant zich niet voort helaas, maar is net als de blankvoorn als dier gecodeerd;) Ze komen allebei uit EE, en aangezien dat een geweldig pack is vind ik dat deze 2 vissen niet mogen ontbreken aan deze lijstBericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 30 Okt 2010 om 11:05
Erry2000
Datum: Zaterdag, 30 Okt 2010, 14:44 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
Quote (thomvonder )
wil je de Rode Ara ,Luiaard,Alligatorsnoek, Gewone oeakari toevoegen, al wat oudere die ik er nog niet bij zie staan
Ik vind niet dat de rode ara op de lijst moet, aangezien deze alleen als exclusieve download verkrijgbaar is.
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht Quote (thomvonder )
wil je de Rode Ara ,Luiaard,Alligatorsnoek, Gewone oeakari toevoegen, al wat oudere die ik er nog niet bij zie staan
Ik vind niet dat de rode ara op de lijst moet, aangezien deze alleen als exclusieve download verkrijgbaar is.Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 30 Okt 2010 om 14:44