Diersoorten lijst (met waardes)
tigerman
Datum: Donderdag, 30 Sep 2010, 21:33 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
ja, ok, maar bij die Neushoorns en bongos, staat er vanboven DUIDELIJK: Download part 1 + 2 at the Elite Designs Forums, met een link. Die drie waren gewoon downloads die er erna zijn bijgekomen. Al de rest staat op die andere site. En trouwens, NU is de kans dat de Bergtapir, of de dieren van Africa-Pack erop komen 0 !!! En dat feit kan mij eigenlijk niets schelen, want nu komt er toch bijna nooit een diersoort die ik echt wil. Tigerman
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Donderdag, 30 Sep 2010, 21:35
Bericht ja, ok, maar bij die Neushoorns en bongos, staat er vanboven DUIDELIJK: Download part 1 + 2 at the Elite Designs Forums, met een link. Die drie waren gewoon downloads die er erna zijn bijgekomen. Al de rest staat op die andere site. En trouwens, NU is de kans dat de Bergtapir, of de dieren van Africa-Pack erop komen 0 !!! En dat feit kan mij eigenlijk niets schelen, want nu komt er toch bijna nooit een diersoort die ik echt wil. Tigerman
Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 30 Sep 2010 om 21:33
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 30 Sep 2010, 22:12 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik zal ook eens reageren, ik heb deze discussie van een afstand gevolgd. En ik ben een van de weinigen die liever niet veel downloads in een spel hebt zetten, hoe mooi of goed de dieren ook zijn. Zoals RR heb ik niet in mijn spel zitten, ten eerste kan mijn pc dat niet aan en hij geeft aan dat er een virus in zit. Dus, mij niet gezien. Ik heb nu kluuten in mijn spel maar als die dadelijk zijn uitgestorven verwijder ik hem. Ik snap dat je hoe meer diersoorten hoe liever, want daar komt het op neer bij Tigerman. Maar dan heeft Raymond weer gelijk, hoe vaak komt hij dan in de adoptielijst voor. Heel weinig denk ik, en dat is dan weer zonde van het desbetreffende diersoort. Ik vind Raymond, dat je de belangrijkste diersoorten erop moet zetten. Met daarbij de behorende ondersoorten. Maar ook niet te veel, gewoon de belangrijkste. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ik zal ook eens reageren, ik heb deze discussie van een afstand gevolgd. En ik ben een van de weinigen die liever niet veel downloads in een spel hebt zetten, hoe mooi of goed de dieren ook zijn. Zoals RR heb ik niet in mijn spel zitten, ten eerste kan mijn pc dat niet aan en hij geeft aan dat er een virus in zit. Dus, mij niet gezien. Ik heb nu kluuten in mijn spel maar als die dadelijk zijn uitgestorven verwijder ik hem. Ik snap dat je hoe meer diersoorten hoe liever, want daar komt het op neer bij Tigerman. Maar dan heeft Raymond weer gelijk, hoe vaak komt hij dan in de adoptielijst voor. Heel weinig denk ik, en dat is dan weer zonde van het desbetreffende diersoort. Ik vind Raymond, dat je de belangrijkste diersoorten erop moet zetten. Met daarbij de behorende ondersoorten. Maar ook niet te veel, gewoon de belangrijkste. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 30 Sep 2010 om 22:12
chickboy
Datum: Zondag, 17 Okt 2010, 12:30 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
kunnen de kaapse kleinklauwotter vlekhalsotter penseelzwijn
uit het african rivers pack er bij?
Bericht kunnen de kaapse kleinklauwotter vlekhalsotter penseelzwijn
uit het african rivers pack er bij?
Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 17 Okt 2010 om 12:30
jeffrey
Datum: Maandag, 18 Okt 2010, 15:10 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
kan mischien de kiwi van de website van dinosaurman er ook op
Always look on the bright side of life!
Bericht kan mischien de kiwi van de website van dinosaurman er ook op Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 18 Okt 2010 om 15:10
caspar1995
Datum: Maandag, 18 Okt 2010, 16:30 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
de kleine gevlekte kiwi van aves staat er al op ;-)
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht de kleine gevlekte kiwi van aves staat er al op ;-) Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 18 Okt 2010 om 16:30
jeffrey
Datum: Maandag, 18 Okt 2010, 16:34 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
o sorry ik had het niet gezien
Always look on the bright side of life!
Bericht o sorry ik had het niet gezien Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 18 Okt 2010 om 16:34
Dierentuiner
Datum: Maandag, 18 Okt 2010, 20:39 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
noch een paar downlaods van abc reptilia staan er noch niet op - Jackson's kameleon - giant leaf taled gecko ( Weet de nederlandse naam niet)
Bericht noch een paar downlaods van abc reptilia staan er noch niet op - Jackson's kameleon - giant leaf taled gecko ( Weet de nederlandse naam niet)
Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 18 Okt 2010 om 20:39
tigerman
Datum: Maandag, 18 Okt 2010, 21:44 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
de Giant Leaf Tailed Gecko is de Ruezenbladstaartgekko En kunnen deze dieren van het "Fall Fete" er ook op? -Gehoornde Papegaaiduiker -Gouden Fazant -Rhim Gazelle
Ze moeten er niet noodzakelijk op, het zou wel leuk zijn.
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht de Giant Leaf Tailed Gecko is de Ruezenbladstaartgekko En kunnen deze dieren van het "Fall Fete" er ook op? -Gehoornde Papegaaiduiker -Gouden Fazant -Rhim Gazelle
Ze moeten er niet noodzakelijk op, het zou wel leuk zijn.
Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 18 Okt 2010 om 21:44
Dierentuiner
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 12:18 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
Mag ook noch het gilamonster er bij ??? (Altijd wel een leuk woestijn diertje)
Bericht Mag ook noch het gilamonster er bij ??? (Altijd wel een leuk woestijn diertje) Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 12:18
ajaxomniworld
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 20:03 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Parkeerhulp
er zijn tog eigenlijk genoeg dieren er zitter er al 266 dat is tog meer dan zat.
Bericht er zijn tog eigenlijk genoeg dieren er zitter er al 266 dat is tog meer dan zat. Bericht getypt door - ajaxomniworld Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 20:03