Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Diersoorten lijst (met waardes)
jeffrey
Datum: Maandag, 20 Sep 2010, 18:13 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Curator

zou de afrikaanse zwart voet pinguin er ook op mogen

Always look on the bright side of life!
Berichtzou de afrikaanse zwart voet pinguin er ook op mogen

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 20 Sep 2010 om 18:13
caspar1995
Datum: Zaterdag, 25 Sep 2010, 11:36 | Bericht # 22   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

mag de blouwvoetgent er op?

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtmag de blouwvoetgent er op?

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 25 Sep 2010 om 11:36
tigerman
Datum: Woensdag, 29 Sep 2010, 15:33 | Bericht # 23   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Hier nog een paar dieren die erop moeten:
-Arapaima(ZooHispana-Packs)
-Dieren van Africa-Pack(Tesara-Packs)
-BergTapir(Tesara-Living Animals)
-BergNyala(Tesara-Living Animals)
-Pinguins van DutchDesigns(Tesara-Living Animals)
-Grote Nandoe(Tesara-Living Animals)
-Darwins Nandoe(Tesara-Living Animals)
-Nevelpanter(Tesara-Exclusives)
-Wilde Kameel(Tesara-Exclusives)

Added (29 Sep 2010, 15:33)
---------------------------------------------
-Pauwoog Chichlide(ZTW-Downloadsectie-MM)

Banner+Avatar made by McCamel

Bericht veranderd door: tigerman - Zondag, 26 Sep 2010, 20:51
BerichtHier nog een paar dieren die erop moeten:
-Arapaima(ZooHispana-Packs)
-Dieren van Africa-Pack(Tesara-Packs)
-BergTapir(Tesara-Living Animals)
-BergNyala(Tesara-Living Animals)
-Pinguins van DutchDesigns(Tesara-Living Animals)
-Grote Nandoe(Tesara-Living Animals)
-Darwins Nandoe(Tesara-Living Animals)
-Nevelpanter(Tesara-Exclusives)
-Wilde Kameel(Tesara-Exclusives)

Added (29 Sep 2010, 15:33)
---------------------------------------------
-Pauwoog Chichlide(ZTW-Downloadsectie-MM)

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 29 Sep 2010 om 15:33
tigerman
Datum: Donderdag, 30 Sep 2010, 15:28 | Bericht # 24   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Waarom staan de dieren van het Afrika-pack en de bergtapir er niet op? Die zijn toch super-realistisch? In ieder geval veel realistischer als de dieren van Zoo Tycoon 2 zelf.

BerichtWaarom staan de dieren van het Afrika-pack en de bergtapir er niet op? Die zijn toch super-realistisch? In ieder geval veel realistischer als de dieren van Zoo Tycoon 2 zelf.

Toegevoegd op 30 Sep 2010 om 15:28
tigerman
Datum: Donderdag, 30 Sep 2010, 18:24 | Bericht # 25   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Er zitten 2 soorten tijgers, superveel soorten apen, 2 soorten giraffen, 2 soorten olifanten, superveel verschillende zee/zoetwaterdieren in, en er is nog geen serval, koedoe, ... En de bergtapir is super-realistisch! Bedoel je wel deze:
http://s1.zetaboards.com/Tesara/topic/3817055/1/#new.
Vind jij dat de rund die op ztabc staat realistisch? De Dingiso? Een Damhert? De goud-nek-kasuaris?En de dieren van zt2? Sorry, maar als jij die realistischer vind als de bergtapir, die de perfecte groote heeft, een perfect model, ik geef toe, de skin is nogal wazig, maar dat komt omdat de foto nogal onduidelijk is. Volgens mij heb jij verkeerd gekeken of zo, maar de bergtapir is echt wel een van de realistischere dieren die er zijn voor zt2.

Tigerman.

Bericht veranderd door: tigerman - Donderdag, 30 Sep 2010, 18:25
BerichtEr zitten 2 soorten tijgers, superveel soorten apen, 2 soorten giraffen, 2 soorten olifanten, superveel verschillende zee/zoetwaterdieren in, en er is nog geen serval, koedoe, ... En de bergtapir is super-realistisch! Bedoel je wel deze:
http://s1.zetaboards.com/Tesara/topic/3817055/1/#new.
Vind jij dat de rund die op ztabc staat realistisch? De Dingiso? Een Damhert? De goud-nek-kasuaris?En de dieren van zt2? Sorry, maar als jij die realistischer vind als de bergtapir, die de perfecte groote heeft, een perfect model, ik geef toe, de skin is nogal wazig, maar dat komt omdat de foto nogal onduidelijk is. Volgens mij heb jij verkeerd gekeken of zo, maar de bergtapir is echt wel een van de realistischere dieren die er zijn voor zt2.

Tigerman.

Toegevoegd op 30 Sep 2010 om 18:24
Erry2000
Datum: Donderdag, 30 Sep 2010, 19:19 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

De tijgers... oké daarmee heb je een punt.
Maar apen is veel te algemeen, er staan toch geen twee soorten gorilla's of gibbons op?
Olifanten en giraffen zitten er twee in omdat alle niet-uitgestorven officiele Blue Fang dieren erin staan,
Zee/zoetwaterdieren slaat helemaal nergens op, want dat is wel heel algemeen. Zo kun je ook zeggen dat de lijst helemaal vol staat met landdieren...

Dus met de serval en de koedoe heb je misschien een punt, maar je argumenten zijn niet erg overtuigend...
Ik denk trouwens dat Raymond ook helemaal niet te beroerd is om de serval en de koedoe er alsnog in te zetten (als ze mooi zijn iig :p ).

Overigens ben ik het wél met je eens dat er idd een paar dieren instaan die ik ook niet geweldig vind, maargoed, daar ga ik verder niet over natuurlijk :p .

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtDe tijgers... oké daarmee heb je een punt.
Maar apen is veel te algemeen, er staan toch geen twee soorten gorilla's of gibbons op?
Olifanten en giraffen zitten er twee in omdat alle niet-uitgestorven officiele Blue Fang dieren erin staan,
Zee/zoetwaterdieren slaat helemaal nergens op, want dat is wel heel algemeen. Zo kun je ook zeggen dat de lijst helemaal vol staat met landdieren...

Dus met de serval en de koedoe heb je misschien een punt, maar je argumenten zijn niet erg overtuigend...
Ik denk trouwens dat Raymond ook helemaal niet te beroerd is om de serval en de koedoe er alsnog in te zetten (als ze mooi zijn iig :p ).

Overigens ben ik het wél met je eens dat er idd een paar dieren instaan die ik ook niet geweldig vind, maargoed, daar ga ik verder niet over natuurlijk :p .

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 30 Sep 2010 om 19:19
tigerman
Datum: Donderdag, 30 Sep 2010, 19:31 | Bericht # 27   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Ja, ok, maar ik vind zijn argument ook op niets slaan: "omdat dergelijke dieren al in het spel zitten, en anders verwaring kan veroorzaken." Als je goed aangeeft welke diersoort, is hier toch niets moeilijk aan? En ik heb trouwens liever dat de masai-giraffe eruit ligt, en de rotschild-giraffe erin komt, net hetzelfde als bij de zebras, bongos, neushoorns,etc. Maar ze kunnen toch ook samen met de originele dieren? Niemand heeft ooit een fout gemaakt tussen Masai- en Netgiraffen, Afrikaanse en Aziatische olifanten, Javaanse, Indische, Zwarte, Witte neushoorns? Dus waarom kunnen die paar dieren er niet bij? Ik vind persoonlijk dat je alle diersoorten zou MOETEN toevoegen, want in het echte leven is het toch net hetzelfde, ze gaan toch niet zeggen, Ik vind chimpanzees niet mooi, en netgiraffen en masaigiraffen lijken te veel op elkaar, dus geen enkele van deze diersoorten mag ooit nog in een dierentuin gebruikt worden!

Tigerman <_<

BerichtJa, ok, maar ik vind zijn argument ook op niets slaan: "omdat dergelijke dieren al in het spel zitten, en anders verwaring kan veroorzaken." Als je goed aangeeft welke diersoort, is hier toch niets moeilijk aan? En ik heb trouwens liever dat de masai-giraffe eruit ligt, en de rotschild-giraffe erin komt, net hetzelfde als bij de zebras, bongos, neushoorns,etc. Maar ze kunnen toch ook samen met de originele dieren? Niemand heeft ooit een fout gemaakt tussen Masai- en Netgiraffen, Afrikaanse en Aziatische olifanten, Javaanse, Indische, Zwarte, Witte neushoorns? Dus waarom kunnen die paar dieren er niet bij? Ik vind persoonlijk dat je alle diersoorten zou MOETEN toevoegen, want in het echte leven is het toch net hetzelfde, ze gaan toch niet zeggen, Ik vind chimpanzees niet mooi, en netgiraffen en masaigiraffen lijken te veel op elkaar, dus geen enkele van deze diersoorten mag ooit nog in een dierentuin gebruikt worden!

Tigerman <_<

Toegevoegd op 30 Sep 2010 om 19:31
Erry2000
Datum: Donderdag, 30 Sep 2010, 19:42 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Ja, oké, ik ben het voor een groot deel ook wel met je eens, het is misschien ook niet helemaal logisch dat één persoon bepaald wat wel of niet in de lijst komt.
Maargoed, laten we maar ff een reactie van Raymond afwachten ;) .

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtJa, oké, ik ben het voor een groot deel ook wel met je eens, het is misschien ook niet helemaal logisch dat één persoon bepaald wat wel of niet in de lijst komt.
Maargoed, laten we maar ff een reactie van Raymond afwachten ;) .

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 30 Sep 2010 om 19:42
raymondhoek
Datum: Donderdag, 30 Sep 2010, 20:11 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Ik zal uitleggen waarom niet ELKE diersoort in de lijst kan...
Het vrijwel belangrijkste deel van ZTAO, is het delen...
En het is dan ook belangrijk dat leden van ZTAO willen delen met elkaar.
Dat is ook de reden dat er soms bijvoorbeeld in de adoptie lijst alleen maar mannen zijn te krijgen, zodat deze moeten worden uitgewisseld om behouden te worden...
Als ik elke diersoort die voor Zoo Tycoon 2 te downloaden is, in de lijst zou zetten, dan wilt niet iedereen elke soort...
Dan kan jij hem nog ZÓÓÓÓ graag willen, maar dan wilt de rest hem niet...
Uitslag, of een dier blijft eeuwen in de Adoptie lijst staan,
of een dier is maar bij 1 dierentuin...

Dat is de reden waarom ik niet meer neushoorns (dat zouden er 2 meer worden met Afrika pack) niet verder wil toevoegen.
De soorten die er al inzitten zijn (uit mijn hoofd) op 1 na allemaal officiële dieren...

En waarom bepaalde andere dieren zijn toegevoegd op de lijst:
Omdat er gebrek is aan die soorten dieren in dat geval...
En als er een bepaald dier in staat omdat hij een mindere skin heeft kan het uiteraard ook zijn, omdat de dieren uit de diersoorten lijst niet begon met alleen basis diersoorten
Maar ook alle diersoorten die al in de ZTAO V1 zaten (door de leden zelf gekozen).

Dit is de reden waarom niet ELKE diersoort word toegevoegd aan de site...
Snap je het?? :p

Raymond (Site-admin) ;)

BerichtIk zal uitleggen waarom niet ELKE diersoort in de lijst kan...
Het vrijwel belangrijkste deel van ZTAO, is het delen...
En het is dan ook belangrijk dat leden van ZTAO willen delen met elkaar.
Dat is ook de reden dat er soms bijvoorbeeld in de adoptie lijst alleen maar mannen zijn te krijgen, zodat deze moeten worden uitgewisseld om behouden te worden...
Als ik elke diersoort die voor Zoo Tycoon 2 te downloaden is, in de lijst zou zetten, dan wilt niet iedereen elke soort...
Dan kan jij hem nog ZÓÓÓÓ graag willen, maar dan wilt de rest hem niet...
Uitslag, of een dier blijft eeuwen in de Adoptie lijst staan,
of een dier is maar bij 1 dierentuin...

Dat is de reden waarom ik niet meer neushoorns (dat zouden er 2 meer worden met Afrika pack) niet verder wil toevoegen.
De soorten die er al inzitten zijn (uit mijn hoofd) op 1 na allemaal officiële dieren...

En waarom bepaalde andere dieren zijn toegevoegd op de lijst:
Omdat er gebrek is aan die soorten dieren in dat geval...
En als er een bepaald dier in staat omdat hij een mindere skin heeft kan het uiteraard ook zijn, omdat de dieren uit de diersoorten lijst niet begon met alleen basis diersoorten
Maar ook alle diersoorten die al in de ZTAO V1 zaten (door de leden zelf gekozen).

Dit is de reden waarom niet ELKE diersoort word toegevoegd aan de site...
Snap je het?? :p

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 30 Sep 2010 om 20:11
tigerman
Datum: Donderdag, 30 Sep 2010, 20:59 | Bericht # 30   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Wel, de neushoorns zijn in feite gewoon reskins van de originele, maar dan gewoon als nieuw dier, zodat men niet hoefde te kiezen uit die van RR, en die van hen. En dat is nu net hetzelfde, er zullen nu wel sommige diersoorten zijn die alleen 1 persoon heeft. En trouwens, geen enkele (behalve de neushoorns dan, en de tot nu toe alleen nog geshowde Olifant Remake) dieren zijn ook officiele dieren. Hier is een lijstje van alle dieren:
-Serval
-Springbok
-Dama Gazelle
-Kleine Koedoe
-Berg-Bongo
-Chapmans Zebra
-Rotschild(of baringo)giraffe
En de Berg-Tapir, waarom zou die er niet bij mogen? Ok, er zijn al 2 soorten tapirs. Maar ik vind dat deze er toch op moet. Ik bedoel, er zijn toch ook al 3 soorten Toekans in ZTAO:
-Reuzentoekan
-Dubelle Neushoornvogel
-Hoornraaf
En 3 soorten wilde zwijnen:
-Visaya Wrattenzwijn
-Wild Zwijn(Everzwijn)
-Wrattenzwijn
En tijgers:
-Siberische Tijger
-Bengaalse Tijger
En gazelles:
-Addax
-Blauwe Duiker
-Bongo
-Chinese Muntjak
-Defasa Waterbok
-Gemsbok
-Gerenoek
-Gnoe
-Klipspringer
-Mhorr Gazelle
-Sabelantilope
-Sabeloryx
-Saiga
-Thompson Gazelle
-Zandgazelle
En zo kan je eeuwig verdergaan(denk aan pauwen, Wilde koeien, Berggeiten, Mensapen, Otters, Schildpadden, kleine wilde katten, kamelen, panters, haaien, hagedissen, krokodillen...) Die zijn er toch ook allemaal? Niemand zeurt daar toch ooit over? En die zijn zeker nog niet allemaal in zoos, en er zijn er waarschijnlijk ook in die niemand, of maar een persoon wil, en dan kan men ook niet met deze diersoorten ruilen. En dan staan er ook dieren in de adoptielijst die niemand wil(denk aan de chinookzalm, als voorbeeld, die staat er al een 3-tal weken in, en niemand wil hem.)Dus, jouw hele logica achter dit spel klopt niet echt.

Tigerman <_<

BerichtWel, de neushoorns zijn in feite gewoon reskins van de originele, maar dan gewoon als nieuw dier, zodat men niet hoefde te kiezen uit die van RR, en die van hen. En dat is nu net hetzelfde, er zullen nu wel sommige diersoorten zijn die alleen 1 persoon heeft. En trouwens, geen enkele (behalve de neushoorns dan, en de tot nu toe alleen nog geshowde Olifant Remake) dieren zijn ook officiele dieren. Hier is een lijstje van alle dieren:
-Serval
-Springbok
-Dama Gazelle
-Kleine Koedoe
-Berg-Bongo
-Chapmans Zebra
-Rotschild(of baringo)giraffe
En de Berg-Tapir, waarom zou die er niet bij mogen? Ok, er zijn al 2 soorten tapirs. Maar ik vind dat deze er toch op moet. Ik bedoel, er zijn toch ook al 3 soorten Toekans in ZTAO:
-Reuzentoekan
-Dubelle Neushoornvogel
-Hoornraaf
En 3 soorten wilde zwijnen:
-Visaya Wrattenzwijn
-Wild Zwijn(Everzwijn)
-Wrattenzwijn
En tijgers:
-Siberische Tijger
-Bengaalse Tijger
En gazelles:
-Addax
-Blauwe Duiker
-Bongo
-Chinese Muntjak
-Defasa Waterbok
-Gemsbok
-Gerenoek
-Gnoe
-Klipspringer
-Mhorr Gazelle
-Sabelantilope
-Sabeloryx
-Saiga
-Thompson Gazelle
-Zandgazelle
En zo kan je eeuwig verdergaan(denk aan pauwen, Wilde koeien, Berggeiten, Mensapen, Otters, Schildpadden, kleine wilde katten, kamelen, panters, haaien, hagedissen, krokodillen...) Die zijn er toch ook allemaal? Niemand zeurt daar toch ooit over? En die zijn zeker nog niet allemaal in zoos, en er zijn er waarschijnlijk ook in die niemand, of maar een persoon wil, en dan kan men ook niet met deze diersoorten ruilen. En dan staan er ook dieren in de adoptielijst die niemand wil(denk aan de chinookzalm, als voorbeeld, die staat er al een 3-tal weken in, en niemand wil hem.)Dus, jouw hele logica achter dit spel klopt niet echt.

Tigerman <_<

Toegevoegd op 30 Sep 2010 om 20:59
Search:

Hosted by uCoz