ZTAO Credits overschrijvings topic
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 18:24 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Wil je (om welke reden dan ook) credits van jou account naar een ander account toe plaatsen, doe dan het volgende: Kopieer het onderstaand bericht: - Naam verzender (jou eigen accountnaam dus!) - Naam ontvanger (de accountnaam van de ontvanger) - Bedrag (dit gaat per 10!!) - Korte reden (Welke dieren je hebt gekocht (incl. het aantal)) Staat 1 (of meerdere) van deze niet (duidelijk) aangegeven, dan word het gehele bericht niet aangegeven: Index Als je post gekleurd is, kun je hier onder staan wat de betekenis is: - Zwart => nog niet behandeld - Oranje => Overschrijving in de wachtrij - Grijs => Afgehandeld - Rood => Onjuist bericht, dus word niet behandeld - Paars => Bedrag niet mogelijk (dit kan doordat er te weinig geld op de rekening staat, of dat de andere persoon teveel geld heeft, maximaal 3.276.700) Overige vragen en informatie over de ZTAO Credits kun je in DIT topic vragen Mvg,
Bericht Wil je (om welke reden dan ook) credits van jou account naar een ander account toe plaatsen, doe dan het volgende: Kopieer het onderstaand bericht: - Naam verzender (jou eigen accountnaam dus!) - Naam ontvanger (de accountnaam van de ontvanger) - Bedrag (dit gaat per 10!!) - Korte reden (Welke dieren je hebt gekocht (incl. het aantal)) Staat 1 (of meerdere) van deze niet (duidelijk) aangegeven, dan word het gehele bericht niet aangegeven: Index Als je post gekleurd is, kun je hier onder staan wat de betekenis is: - Zwart => nog niet behandeld - Oranje => Overschrijving in de wachtrij - Grijs => Afgehandeld - Rood => Onjuist bericht, dus word niet behandeld - Paars => Bedrag niet mogelijk (dit kan doordat er te weinig geld op de rekening staat, of dat de andere persoon teveel geld heeft, maximaal 3.276.700) Overige vragen en informatie over de ZTAO Credits kun je in DIT topic vragen Mvg, Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 18:24
thomvonder
Datum: Maandag, 10 Jan 2011, 17:47 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Naam verzender : thomvonder Naam ontvanger : casper1995 Bedrag: 300 Korte reden: ik heb een paartje Geelzwarte zeeslangen gekocht bij casper
Bericht Naam verzender : thomvonder Naam ontvanger : casper1995 Bedrag: 300 Korte reden: ik heb een paartje Geelzwarte zeeslangen gekocht bij casper Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 10 Jan 2011 om 17:47
raymondhoek
Datum: Maandag, 10 Jan 2011, 23:37 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
- Naam verzender: raymondhoek - Naam ontvanger: Erry2000 - Bedrag: 200 - Korte reden: Verkoop van Onechte gavialen (2xV - 1xM)
Bericht - Naam verzender: raymondhoek - Naam ontvanger: Erry2000 - Bedrag: 200 - Korte reden: Verkoop van Onechte gavialen (2xV - 1xM) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 10 Jan 2011 om 23:37
qwikkie
Datum: Dinsdag, 11 Jan 2011, 21:17 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Kassa Medewerker
- Naam verzender: Qwikkie - Naam ontvanger: jeroen-krokofreak - Bedrag: 400 - Korte reden: Verkoop komodovaranen (2M, 1V)
Noem mij maar gewoon Tom ;) Mijn showroom topic Mijn zoofoto topic
Bericht - Naam verzender: Qwikkie - Naam ontvanger: jeroen-krokofreak - Bedrag: 400 - Korte reden: Verkoop komodovaranen (2M, 1V) Bericht getypt door - qwikkie Toegevoegd op 11 Jan 2011 om 21:17
thomvonder
Datum: Woensdag, 12 Jan 2011, 07:35 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
Naam verzender: thomvonder Naam ontvanger: raymondhoek Bedrag: 500 Korte reden: verkoop 1xV Mekong reuzemeerval
Bericht Naam verzender: thomvonder Naam ontvanger: raymondhoek Bedrag: 500 Korte reden: verkoop 1xV Mekong reuzemeerval Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 12 Jan 2011 om 07:35
thomvonder
Datum: Woensdag, 12 Jan 2011, 15:54 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
Naam verzender: thomvonder Naam ontvanger: Erry2000 Bedrag 200 Korte reden : verkoop 1xV Kakapo Naam verzender: thomvonder Naam ontvanger: Tigerman Bedrag 300 Korte reden : verkoop 1xM Zuidelijke poedoe
Bericht Naam verzender: thomvonder Naam ontvanger: Erry2000 Bedrag 200 Korte reden : verkoop 1xV Kakapo Naam verzender: thomvonder Naam ontvanger: Tigerman Bedrag 300 Korte reden : verkoop 1xM Zuidelijke poedoe
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 12 Jan 2011 om 15:54
Dierenpark
Datum: Woensdag, 12 Jan 2011, 16:26 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
- Naam verzender: Dierenpark - Naam ontvanger : Erry2000 - Bedrag : 200 - Korte reden Onechte gavialen gekocht.
Bericht - Naam verzender: Dierenpark - Naam ontvanger : Erry2000 - Bedrag : 200 - Korte reden Onechte gavialen gekocht. Bericht getypt door - Dierenpark Toegevoegd op 12 Jan 2011 om 16:26
tjalf
Datum: Woensdag, 12 Jan 2011, 18:31 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Verzorger
- Naam verzender Tjalf - Naam ontvanger Dierenpark - Bedrag 300 credits - Korte reden Ik koop Capibara's, Doodshoofdaapjes en Toekans
Bericht - Naam verzender Tjalf - Naam ontvanger Dierenpark - Bedrag 300 credits - Korte reden Ik koop Capibara's, Doodshoofdaapjes en Toekans Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 12 Jan 2011 om 18:31
Dierenpark
Datum: Woensdag, 12 Jan 2011, 21:41 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
Naam verzender: Dierenpark Naam ontvanger: Jeroenkrokofreak Bedrag: 200 Korte reden: Boommiereneters gekocht. ***Ontvangers naam word niet herkent in het ZTAO Systeem***
Bericht veranderd door: Dierenpark - Woensdag, 12 Jan 2011, 23:46
Bericht Naam verzender: Dierenpark Naam ontvanger: Jeroenkrokofreak Bedrag: 200 Korte reden: Boommiereneters gekocht. ***Ontvangers naam word niet herkent in het ZTAO Systeem***
Bericht getypt door - Dierenpark Toegevoegd op 12 Jan 2011 om 21:41
gerbanno
Datum: Woensdag, 12 Jan 2011, 21:47 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
Naam verzender: Gerbanno Naam ontvanger: Erry2000 Bedrag: 400 Korte reden: Paartje IJsberen gekocht
Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
Bericht Naam verzender: Gerbanno Naam ontvanger: Erry2000 Bedrag: 400 Korte reden: Paartje IJsberen gekocht Bericht getypt door - gerbanno Toegevoegd op 12 Jan 2011 om 21:47