ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 99 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
naam verzender: gerbanno naam ontvanger: Tigerman bedrag: 200 Korte reden: Koppel Zuidelijke Pudu's gekocht. Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
Kassa Medewerker
naam verzender: gerbanno naam ontvanger: Tigerman bedrag: 100 Korte reden: 9M 6V Flamingo's gekocht Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
Bericht veranderd door: gerbanno - Dinsdag, 25 Jan 2011, 17:08
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Naam verzender: ChrissievdP Naam ontvanger: Jeroen-Krokofreak Bedrag: 300 credits Korte reden: Ik heb 1M krokodil en 1M 1V Europese otters van hem gekocht.
Added (25 Jan 2011, 15:25) --------------------------------------------- Naam verzender: ChrissievdP Naam ontvanger: Dierentuiner Bedrag: 200 Korte reden: Ik heb een paartje Cheeta's gekocht.
Kassa Medewerker
naam verzender: gerbanno naam ontvanger: caspar1995 bedrag: 400 Korte reden: paartje gorilla's en 2xM Spaanse Lynx gekocht Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
naam verzender: Robert95 naam ontvanger: gerbanno bedrag: 400 Korte reden: Aziatische Kleinklauwotters&Spaanse lynxen gekocht niks moet, je moet alleen af en toe naar de wc.
Bericht veranderd door: Robert95 - Dinsdag, 25 Jan 2011, 18:05